Olin paikalla hjk-fc jokerit pelissä
Klubilta jäi saamatta 3 pistettä Keken negatiivisen pelitavan takia. Kyllä mestarijoukkueen pitäisi uskaltaa hyökätä kotikentällä rohkeammin nousijajoukkuetta vastaan.
Kottila tarvitsisi toisen kärkipelaajan rinnalleen, joka jatkaisi voitetut pääpallot maaliin. Nyt kakkospalloihin ryntäilivät Hakanpää, Jensen tai playmaker Eremenko, jotka eivät varsinaisesti ole maalintekijöitä. HJK:n peli kulki ihan mallikkaasti, mutta maalit jäivät tekemättä. Paikkoja oli kolmeen neljäänkin maaliin, mutta maalien tekeminen on maalintekijöiden erikoisosaamista.
Tiedän, että puhun ihan turhasta asiasta. Keke Armstrong on antifudiksellaan jauhanut jo 4 veikkausliigan mestaruutta, eikä varmaan HJK ala hyökkäämään tällä kaudellakaan.
Minun hjk:ni uskaltaisi käyttää laidoilla Zeneliä ja Kallioa. Keskellä hyökkäisivät Kottila ja Fekete/Mäkelä. Näiden takana peliä rakentaisi Eremenko jr. Hakanpää pelaisi toppareiden edessä.
Pelit päättyisivät varmaan minun taktiikallani 3-2 tai 4-1 ja välillä voisi tulla joku ikävä 2-3 tappio. Uskon, että HJK:n materiaalilla mestaruus tulisi kuitenkin "kotiin".
Ottelu oli tasoltaan ihan hyvä ja minäkin suosittelen niille, jotka eivät ole aikoihin käyneet veikkausliigan peliä katsomassa edes yhden pelin katsomista paikanpäällä tällä kaudella. Voitte yllättyä iloisesti.
Rohkeutta peliin HJK ja hyökätkää reilusti, edes kotikentällä.