oukka kirjoitti:Nyt jo?
Yleensähän tällaisesta lausunnosta ei mene kuin viikko tai kaksi ja potkut ovat tosiasia.
Groove Armada kirjoitti:No viime kaudella tuli jumalattomia tappioputkia, sekä sm-liigan maalittomuusennätys (~300 minuuttia), eikä potkut olleet lähelläkään.
Köpi kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Olen aika lailla samalla linjalla nimimerkki Kemulatorin mielipiteen kanssa, minkä hän tuolla ylempänä julkisti.
Köpi kirjoitti:Mistäs sinä sen tiedät? Olen aika lailla samalla linjalla nimimerkki Kemulatorin mielipiteen kanssa, minkä hän tuolla ylempänä julkisti.
Mutta en minäkään usko, että Matti on eka, joka monoa saa. Se on joku kolmikosta Tolvanen - Mälkiä - Toivola.
Groove Armada kirjoitti:No enhän minä sitä tiedäkään, mutta johtoryhmän puheiden mukaan näin asia oli. Kyllähän se pierluigi itsekin sitä haastattelussa väläytteli että "eikös tällaisessa tilanteessa yleensä valmentajaa vaihdeta", mutta muistaakseni Seppäsen kommentti oli, että Alatalolla on täysi tuki eikä putki valmentajasta johdu.
Köpi kirjoitti:Puheitahan nuokin vain on. Varmasti kun toisella kaudella peräkkäin tapahtuu samanlainen aaltoliike ja ehkä vielä suuremmassa määrin kun kaudella 03-04, varmasti johtoryhmässä on pohdittu, saisiko toinen valmentaja joukkueesta irti enemmän. Sitten on eri asia, kuinka paljon sitä on pohdittu. Mutta potkuja ei tullut, tämä kausi on sitten eri asia.
Samaa mieltä puuha-peten kanssa, nyt ei ole Lukon kausi. Tolvaselle ensimmäisenä ja viimeisenä potkut ensi kaudellapuuha-pete kirjoitti:Lukon Tolvanen ensimmäisenä lähtee, Jokereiden Immonen taasen ei varmasti lähde minnekään. Lukko rämpii tällä kaudella, valitettavasti.
Kannelmäki Big Reds kirjoitti:Ensimmäisenä kenkää saa K.Heikkilä kun Blegin peli ei taaskaan lähde kulkemaan kovista nimistä huolimatta. Summanen ottaa ohjat ja Bluussi pääsee sittenkin kuuden joukkoon.
januari kirjoitti:Minä luulen et jos kauden yllättävimpiä potkuja haetaan niin kyllä tepsin vaihdos veisi voiton, vai mitä mieltä olette?
Panzerfaust kirjoitti:1. Jortikka
2. Rautakorpi
3. Shedden
4. Immonen
5. Jalonen
Eddie kirjoitti:Jokereiden pakka on hyökkäyksen osalta melko heikko. Huono kauden alku ja siihen vielä Thomasin loukkaantuminen:) ja kaikki katastrofin ainekset on ilmassa. Toki Immosen kanssa Jokerit on varmasti kärsivällinen. Mutta nykyisellä rosterilla pieni floppaaminen on mahdollista, joskin ei todennäköistä.