Veikkaaja(Nieminen)

  • 18 781
  • 114

valdo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Edinburgh Capitals, Hibernian FC, Arsenal
TM hyvä

mä en vaan ymmärrä, miksi pitää viestiketjuun jossa on "keskustelua" Mika Niemisestä lähinnä linjalla Ilves-HIFK, tulla mukaan näkemyksillä joista 90-luvulla poikenneesta pelaajasta tai Ville N:stä.

Avaa oma viestiketju mikäli liian ilveshenkinen kirjoittelu alkaa pottuttaan. Miksiköhän seuraavaksi leimataan.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: TM hyvä

Viestin lähetti valdo
mä en vaan ymmärrä, miksi pitää viestiketjuun jossa on "keskustelua" Mika Niemisestä lähinnä linjalla Ilves-HIFK, tulla mukaan näkemyksillä joista 90-luvulla poikenneesta pelaajasta tai Ville N:stä.

Avaa oma viestiketju mikäli liian ilveshenkinen kirjoittelu alkaa pottuttaan. Miksiköhän seuraavaksi leimataan.

Kadlecin mainitsi tässä viestiketjussa alunperin nimimerkki nuorempi Nelson vain yhtenä sivuseikkana johon kommentoin lyhyesti. Onhan tähän keskusteluun osallistunut minun lisäkseni muitakin jotka eivät kannata Ilvestä tai IFK:ta. Vielä kerran alkuperäinen pointtini: Olen hämmästynyt siitä että Mika Niemisen paluu on nostattanut keskustelun niin vilkkaaksi kuin se tällä hetkellä on. Enkä suinkaan ole ainoa joka on hämmästynyt mutta kaikkeahan sitä sattuu ja tapahtuu joten all right, päivän puheenaiheesta ei ole ainakaan tällä hetkellä epäselvyyttä.

PS. Valdo: Voisitko lopettaa nuo hate mail viestien lähettelyt, en tietenkään tarkoita tätä viestiä, mihin vastaan). Yritän itsekin välttää niitä vaikka Hervannan Näkijä tekeekin parhaansa aina että niitä joutuisin käyttämään.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mad Dog: Niin käsittämättömiä juttuja Toikkaroija aikanaan teki, että siltä aikakaudelta voin kyllä uskoa melkein mitä vaan. Ihmettelen silti miksei Toikka olisi tarjonnut Niemiselle kunnon setelitukkua, kun V-P Hårdille, Pekka Kangasalustalle ja muille "huippupelaajillekin" tarjottiin. Eiköhän Nieminen olisi arvoisensa palkan Ilveksessä saanut koko 1990-luvun ajan mikäli vain halua olisi paluuseen ollut.

Mad Dog hyvä, myös kannattajat ovat erilaisia eivät pelkästään urheilijat. Suurin osa ihmisistä antaa aivan varmasti anteeksi ihan mitä vaan siinä vaiheessa, kun vanha suosikkipelaaja palaa Ilveksen paitaan. Ei minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että ilvesläiset ovat haltioissaan Veikon paluusta. Minä olen ainoastaan kertonut asiasta oman mielipiteeni, joka (yllättäen) poikkeaa massasta.
Ja kuten jo totesinkin niin kyllä minä innolla odotan Niemisen tuomaa pelillistä puolta. Kyllähän se mieltä kutkuttaa miettiä mitä tuhoa Nieminen-Helminen-Viitakoski-Nikko-Bruun yv-miehitys voi parhaimmillaan saada aikaan.

Minä en varmasti ole syksyllä mitään pilkkahuutoja huutamassa Veikolle, kun hän 10 vuoden tauon jälkeen luistelee Ilveksen päänkuva rinnassaan Hakametsän kaukaloon. Tulen nauttimaan täysin siemauksin miehen pelisuorituksista, mutta niiden vanhojen juttujen anteeksiantoa voin harkita vasta, jos Veikko on yhdessä Raipen kanssa keväällä päättänyt Ilves-fanien 16 vuoden odotuksen. :D

Miksi ihmeessä Pasi Saarinen olisi mielestäni petturi ? Johan sanoin edellisessä viestissäni, että rahanhimon ymmärrän, mutten valehtelua. Jos PS olisi luvannut varmuudella jatkavansa Ilveksessä ja silti siirtynyt Jokereihin valehdellen vielä siirtymissyynsä niin silloin pitäisin häntä petturina, kuten Veikko Niemistä.
 
Viimeksi muokattu:

Artsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Missä on mustaa valkoisella?

Kerrohan missä Mika on luvannut tulla Ipaan varmasti Sveitsistä. Minun muistini mukaan hän sanoi haastattelussa haluavansa päättää uransa Ipassa ja niin on nyt todennäköisesti tekemässä.

Tuollaiset mutu-jutut ja lehdistä luetut ei aina pidä paikkaansa.
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Artsi: Marras-Joulukuussa 1996 Aamulehden tekemässä haastattelussa Nieminen totesi palaavansa sen kauden jälkeen takaisin Ilvekseen. Kului vajaa kuukausi tästä niin Nieminen teki sopimuksen Jokereiden kanssa. Aamulehden haastatellessa Niemistä uudelleen seuraavana kesänä tähän lupaukseen viitattiin ja kysyttiin miksi Nieminen päätyi kuitenkin Jokereihin. Veikko totesi ratkaisevan asian olleen se, että hän halusi pelata Euroopan liigaa! Ei siinä muuta, mutta mistäköhän ihmeestä Nieminen tiesi Joulukuussa (jolloin hän sopimuksen teki) kesken liigakauden, että Jokerit tulee pelaamaan seuraavalla kaudella EHL:ssä ja Ilves ei ? Sopimuksentekohetkellä Ilves taisi vielä johtaa sarjaa Jokereiden ollessa 4-5 sijan paikkeilla.
 

susi

Jäsen
Re: Olette te aikamoista väkeä...

Viestin lähetti HN

Sama rumba joka vuosi: tuljia otetaan uuden joukkueen kannattajien keskuudessa ilomielin tai ainakin ennakkoluulottomasti vastaan, ja samaan aikaan edellisen joukkueen kannattajat kaatavat lähtijän niskaan pienen afrikkalaiskylän verran kurapaskaa. [/B]

Puhut täyttä asiaa HN! Muistuupa mieleeni viime kesä, Jussi Markkanen sekä kommentti "lantakasa".
 

Mad Dog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jäsenten välinen sen kun jatkuu...

Saarinen, sorivvaa..

Tämä alkaa menemään aika tylsäksi jäsentenväliseksi, mutta tarkoitin siis sitä ainoata tilannetta jonka tiedän: Toikkkaroikka oli potkittu hemmettiin ja Ilveksen historian kautta aikain paras pomo Ripa Jalo oli astunut remmiin ja alkoi neuvotella Veikon kanssa.

Veikko oli halukas astumaan Ipan remmiin, mutta.. mutta.. ja mutta.. kun kiekkoalalla tiedetään tasan tarkkaan, mitä joukkueen huipuille maksetaan, niin Veikko piti jonkin sortin loukkauksena sitä, että hänelle tarjottiin noin puolta siitä, minkä tiesi Peltolan tienaavan.

No... sittemmin Peltola treidattiin pois ja Ilves maksoi sitä toikkarointi-lisää uuden työnantajan palkan päälle, mutta tämä oli tilanne siis silloin.

Silti sinun kaunaisuuteesi Veikkoa kohtaan ei ole mitään oikeata ja todellista syytä. Median kautta monet asiat näyttävät toiselta kuin mitä ne oikeasti ovatkaan.

Ja itse asiassa pelkään, mitä ilves.comin tietyt pstromit ja muut pikkuilkeilijät saavat tällä Veikkoa vastaan kohdistamallaan pikkukampanjalla aikaan.

Nimittäin: sillä ei ole Veikolle väliä mitä muut sanovat - mutta Veikko haluaisi olla omilleen edes pienen pieni paluun tehnyt "Sankari"!
 

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mad Dog: Tylsää tämä vääntö ei minun mielestäni ole missään nimessä ollut. Asiallisena pysyvä väittely eri näkökantojen välillä on juuri sitä parasta keskustelua. Ei ristiriitaisia näkemyksiä tarvitse kuolemanvakavasti ottaa.

No, tuossa Peltola-tilanteessa olis Veikolle kannattanut rauhassa selittää minkä takia Peltolalle niitä järjettömiä summia jouduttiin maksamaan. Kysehän ei siinä vaiheessa todellakaan ollut siitä, että Jalo olisi arvostanut Peltolan kaksi kertaa paremmaksi pelaajaksi kuin Niemisen, vaan siitä että Toikan palkkauksissa ei ollut järjen hiventäkään. Minusta se tarjottu rahasumma on se tärkein asia eikä vertaus johonkin pari vuotta sitten täysin väärin arvioituun rahasummaan.

Minä en tiedä varmuudella mitä Nieminen on ajatellut ja miksi hän vuosien varrella ratkaisunsa on tehnyt, mutta ei tiedä kukaan muukaan. Minä en usko, että Aamulehti laittaa Niemisen haastatteluun täysiä valeita, vaikka median toimissa kaikki onkin mahdollista. Veikko voi voittaa minut varauksetta puolelleen pelaamalla ensi kauden täydellä sydämellä Ilveksen puolesta ja keskittymällä pääasiaan ilman tuittuiluja. Pelkkä nimenkirjoitus sopimuspaperiin ei minun mielestäni vielä riitä sankaruuteen. Kyllä minäkin haluaisin, että koko maailma pitäisi minua sankarina, mutta ennen tällaista toivomusta pitää ensin tehdä jotain mikä siihen sankaruuteen oikeuttaa.

Pströmejä ja muita ilkeilijöitä riittää aina ja he kyllä löytävät ilkkumissyynsä joka tapauksessa jostakin. En ymmärrä miksi tuollaisia tyyppejä kannattaa ottaa kuuleviin korviinsa ? Antaa provosoijien meuhkata omassa rauhassaan. Minä kerron oman mielipiteeni, sillä se kai tämänkin palstan tarkoitus on enkä varo jotain Ilveksen keskustelupalstan naksahtelijoita.
 

nuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vancouver Canucks, Abbotsford Canucks, Ilves
TM

TM, mitä vikaa siinä on, että kirjoitin positiivisesti pelaajasta, jota olen seurannut Ilveksen junioreista saakka ja joka on ollut pitkään yksi suosikeistani suomalaisessa kiekossa?

Tähän ketjuun saavat mielestäni kirjoittaa muidenkin joukkueiden kannattajat, mutta jotain muuta asiaa olisi mielestäni asiallisempaa kirjoittaa kuin että "viestiketju on saanut kohtuuttomat mittasuhteet tai miksei Ville Niemisestä kirjoiteta"...

Jos Ville Niemisestä ei ole mielestäsi vielä tarpeeksi kirjoitettu, perusta nyt ihmeessä oma viestiketju! Siinä saat kirjoittaa Ville Niemisestä niin paljon kuin haluat.
Mutta jätä Mika Niemisestä kertovat jutut niille, joita todella kiinnostaa kirjoittaa hänestä muuta kuin "ihmeen pitkä viestiketju"...

Äläkä turhaan provosoidu.
;)
 

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Re: Re: Olette te aikamoista väkeä...

Viestin lähetti susi


Puhut täyttä asiaa HN! Muistuupa mieleeni viime kesä, Jussi Markkanen sekä kommentti "lantakasa".


Stäh!!
Markkasen siirron Tapparaan tultua julki, tuon "Lantakasa Markkanen" otsikon avasi Kiekkopesään kyllä ihan joku muu kuin SaiPan kannattaja.
En tosin enää jaksa muistaa oliko kyseessä Ilves vai Tappara leirin kommentti, mutta Tampereelta se muistaakseni tuli.

Tuohon otsikkoon jatkoksi päinvastoin "entisen seuran kannattajat" heittivät vain ja ainoastaan Volvoa kehuvia kommentteja, asiallisella ja asiantuntevalla kritiikillä höystettynä toki.

mm allekirjoittanut päätti replynsä sanoihin "Markkaseen ei Tappara ensi (viime) kaudella kaadu".
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: TM

Viestin lähetti nuckhead



TM, mitä vikaa siinä on, että kirjoitin positiivisesti pelaajasta, jota olen seurannut Ilveksen junioreista saakka ja joka on ollut pitkään yksi suosikeistani suomalaisessa kiekossa?
Viestin lähetti nuckhead


Ei siinä mitään vikaa olekaan. Omalta osaltani eilen aloitin osallistumisen ketjuun sanomalla että aika kultaa muistot naapurileirissä. Et sitä varmasti pysty kiistämäänkään etteikö näin olisi. Tuskin olisit alkanut vanhoja saavutuksia listaamaan, jos Ilvekseen olisi saapunut jokin nimettömämpi pelaaja.

[

Viestin lähetti nuckhead


Tähän ketjuun saavat mielestäni kirjoittaa muidenkin joukkueiden kannattajat, mutta jotain muuta asiaa olisi mielestäni asiallisempaa kirjoittaa kuin että "viestiketju on saanut kohtuuttomat mittasuhteet tai miksei Ville Niemisestä kirjoiteta"...

[

Voisin todellakin perustaa uuden viestiketjun ja aiheena olisi NHL:n mitätön arvostus Suomessa. Ihmiset arvostavat erilaisia asioita ja en minä ole todellakaan mikään NHL-friikki mutta siitä huolimatta mielestäni kevään ehdottomasti suurin tapaus on se että Tampereelle saatiin ensimmäinen Stanley Cupin voittaja joka on Tapparan Ville Nieminen. Tämä on vain minun oma mielipiteeni äläkä tästä provosoidu mutta Mika Niemisestä noussut valtava keskustelu verrattuna Ville Niemiseen tuntuu suunnilleen yhtä huvittavalta kuin jos vaikka joku alkaisi keskustella Jean Alesin tämän kauden menestyksestä verrattuna radan uusien kiintotähtien menestymiseen (Kimi Räikkönen).
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Määhän se olin...

Viestin lähetti HN
Minähän sen "Tappara iski lantakasaan" -otsikoidun provokaation silloin Kiekkopesään kirjoitin.

Tuossa viestiketjussa en väittänyt, että Markkanen ei voisi pärjätä Tapparassa, enkä myöskään haukkunut miestä tavalla, jollaista otsikko antoi aihetta odottaa.

No niin, itse siis kirjoittelet provokaatioita niin paljon kuin vaan ikinä kerkiät mutta eilen sitten itse taas vittuunnuksissasi kirjoitit minulle viestin tyyliin: "arvasin TM kuinka osallistut tähän keskusteluun". Voi hyvä tavaton sinua, minkähän provokaation keksit kun Tappara hankkii uuden maalivahdin ensi kautta ajatellen? Voi olla että minä vielä tässä viestiketjussakin kirjoitan Veikosta viestin jonka saat tulkita omalla tavallasi. Voin sitten jälkeen päin kuitata että ymmärsit asiayhteyden väärin.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Puolustuksen puheenvuoro

Viesti poistuu kun HN:n viesti myös häipynyt.
 
Viimeksi muokattu:

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
HN

OK
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Tän Niemis väittelyn voi senkin puolesta lopettaa kun sekä Hifk ja Ipa fanit ovat pääsääntöisesti tyytyväisiä tahän Niemisen ratkaisuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös