Mad Dog: Niin käsittämättömiä juttuja Toikkaroija aikanaan teki, että siltä aikakaudelta voin kyllä uskoa melkein mitä vaan. Ihmettelen silti miksei Toikka olisi tarjonnut Niemiselle kunnon setelitukkua, kun V-P Hårdille, Pekka Kangasalustalle ja muille "huippupelaajillekin" tarjottiin. Eiköhän Nieminen olisi arvoisensa palkan Ilveksessä saanut koko 1990-luvun ajan mikäli vain halua olisi paluuseen ollut.
Mad Dog hyvä, myös kannattajat ovat erilaisia eivät pelkästään urheilijat. Suurin osa ihmisistä antaa aivan varmasti anteeksi ihan mitä vaan siinä vaiheessa, kun vanha suosikkipelaaja palaa Ilveksen paitaan. Ei minulla ole mitään vaikeuksia ymmärtää sitä, että ilvesläiset ovat haltioissaan Veikon paluusta. Minä olen ainoastaan kertonut asiasta oman mielipiteeni, joka (yllättäen) poikkeaa massasta.
Ja kuten jo totesinkin niin kyllä minä innolla odotan Niemisen tuomaa pelillistä puolta. Kyllähän se mieltä kutkuttaa miettiä mitä tuhoa Nieminen-Helminen-Viitakoski-Nikko-Bruun yv-miehitys voi parhaimmillaan saada aikaan.
Minä en varmasti ole syksyllä mitään pilkkahuutoja huutamassa Veikolle, kun hän 10 vuoden tauon jälkeen luistelee Ilveksen päänkuva rinnassaan Hakametsän kaukaloon. Tulen nauttimaan täysin siemauksin miehen pelisuorituksista, mutta niiden vanhojen juttujen anteeksiantoa voin harkita vasta, jos Veikko on yhdessä Raipen kanssa keväällä päättänyt Ilves-fanien 16 vuoden odotuksen. :D
Miksi ihmeessä Pasi Saarinen olisi mielestäni petturi ? Johan sanoin edellisessä viestissäni, että rahanhimon ymmärrän, mutten valehtelua. Jos PS olisi luvannut varmuudella jatkavansa Ilveksessä ja silti siirtynyt Jokereihin valehdellen vielä siirtymissyynsä niin silloin pitäisin häntä petturina, kuten Veikko Niemistä.