Ainakin tuolla esittelytilaisuudessa pyöri taulussa vain nimi "Vegas Golden Knights"
Hyi vittu. Golden Showers tuli ekana mieleen.
Oksetusreaktiohan tuosta tulee.
Ainakin tuolla esittelytilaisuudessa pyöri taulussa vain nimi "Vegas Golden Knights"
Veikkaan LVG tai LAS.Mikähän on Vegasin lyhenne? Siis tyyliin WPG, NYI, MTL, LAK...
Veikkaan LVG tai LAS.
Googlettelin ja tarkistin, että Las Vegas nimenomaan lyhennetään LV. Eli tuo LVG voisi olla siis looginen (NYR, LAK, SJS, TBL jne.)Veikkaan LVG tai LAS.
Googlettelin ja tarkistin, että Las Vegas nimenomaan lyhennetään LV. Eli tuo LVG voisi olla siis looginen (NYR, LAK, SJS, TBL jne.)
Lare & VilleGalle.Googlettelin ja tarkistin, että Las Vegas nimenomaan lyhennetään LV. Eli tuo LVG voisi olla siis looginen (NYR, LAK, SJS, TBL jne.)
Itse veikkaan, että L-kirjainta lyhenteessä ei tule olemaan, koska Las ei ole osa joukkueen nimeä. VGK ois aika looginen, mut kuulostaa vähän pöntöltä. Saa nähdä.
Nimi on kyllä juustoinen, mutta logosta oikeastaan pidän. Asiallinen ja tyylikäs.
Luulin ettei voi olla muovisempaa ja tylsempää nimeä kuin Las Vegas Golden Knights. Olin väärässä, sillä tuo "Vegas Golden Knights" ei yllä edes arvosteluasteikolle. Voiko oikeasti olla tämän niminen NHL-seura?
Vegasissa (kukaan jenkeissä ei lausu sanaa Las puhuttaessa Vegasista) ritarit sattuvat olemaan kultaisia.
Olen antanut itseni ymmärtää, että paikalliset kyllä puhuvat ihan Las Vegasista, pelkkä Vegas tuo mieleen vain bilemestan.