Vedonlyöntivihjeet

  • 3 065 674
  • 15 007

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Koripallon Euroliigassa Baskonia-Rellu tauolla 64-44, vieraille +11.5 tässä kohtaa antaa sen peruskertoimen 1.80-1.90. Vaikea uskoa Baskonian jatkavan tuolla yli 65% viimeistelyllä ja liki 53% kolmosillaan. Vaikea myös uskoa Madridin kaksinumeroiseen tappioon, vaikka viime aikojen otteet ei ole likikään sieltä terävimmästä päästä, kummassakin päässä sukka viuhuu. Toisaalla Anadolu Efes on pilaamassa illan vetoja kakkosjakson tehokkailla kolmosillaan, aika pitkälle tuollainen tehoilu toki kantaa, saa nähdä riittääkö viiminen kymppi kotijoukkue Maccabille. Löin livestä jo ajat sitten Maccabi +3.5 mikä tuntui hiton hyvältä vedolta, kuoppa kuitenkin syveni ja syveni..

E: Sieltä taas iso sulka meikäläisen koripallohattuun, Baskonia se vaan pistelee rumemmin pataan eikä pelin lopputuloksesta ole mitään epäselvyyksiä vartti ennen loppua. juu-u
E2: Samalla Nanterre, jolle ajattelin riittävän liki 10p tasoitus tänään menettää kotona parhaimmillaan 22p johtonsa loppuhetkien 4p eroon, jotain helvetin puolalaista Zielona Goraa vastaan. Paree lopetella nämä talkoot, ei vaan onnistu.
E3: 105-75 Real Madrid ottaa kuokkaan, hyvin taisteli
 
Viimeksi muokattu:

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Arizona olisi vuorostaan Winnipegissä vierailulla. Jetsillä alkukausi mennyt vahvasti, kun taas Coyotesilla ollut aikamoista tervanjuontia tulostaululla. Arizona voittanut kauden aikana 2 peliä ja nämäkin varsinaisen peliajan jälkeen. 2-14-3 näyttää tilastot Arizonalla. Muutama päivä sitten Jets haki 4-1 vierasvoiton Arizonasta. Ainakin omasta mielestä tuo Veikkauksen 1,73 kerroin on houkutteleva, ja miksei jopa tadoituksellakin? Muilta välittäjiltä toki voi saada parempiakin kertoimia?
 

Gemondo

Jäsen
Mikäs tämä Barys astanan kerroin (2,55 veikkaus) kotipelissä Omskia vastaan on? Dawes telakalla? En ymmärrä.. tänään siis klo 15.30 KHL.

Barysin kotisivuilta Google kääntäjän avulla löytyi seuraava teksti: "Luettelo loukkaantuneista on tyhjä", lähti myös omalle lapulle (NB 2,65).

Lisäksi sijoitan tänään muutaman lantin Neftehimikille Jokereiden vieraana. Joukkueiden tasoero ei todellakaan ole noin suuri kuin kertoimista voisi päätellä + Jokereiden ykkösentteri O´Neill on sivussa loppuvuoden. (Veikkaus antaa kertoimen 5,60 Neftehimikin suoralle voitolle) Tämän lisäksi pienellä kokeiluun over 4,5 kertoimella 1,94 NB.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
- Regina Pats -1,5, kerroin 1,88

Iltapäiväpeleihin en koskisi, mutta Peterborough Petes, Mississauga Steelheads sekä Sarnia Sting ovat tietysti ennakkosuosikkeja. Yölle myös Moose Jaw Warriors on ennakkosuosikki tasoituksellakin, mutta riittääkö virta?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Mainostelin tätä jo viime kuussa, mutta Mississauga nostaa päätään jo OHL:ssä ja vahvan huhun mukaan Devilsin yksi parhaista prospecteista eli Michael McLeod tulee kuun lopussa takas junnuihin.

McLeod on OHL:n top-5 pelaaja, viime viikolla mukaan tullut Tippett top-5 laitahyökkääjä ja siellä on ennestään pudotuspelijoukkue, joka on alisuorittanut.

Erinomainen pelikohde jatkoa ajatellen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
- Regina Pats -1,5, kerroin 1,88

Tänään toki vastassa heikko Hitmen, mutta noin muuten mitä mieltä Reginan alkukaudesta?

21 ottelua, 24 pistettä, kaksi tehtyä maalia enemmän kuin päästettyjä. Tappioita ennalta heikompia vastaan ja toisaalta myös konferenssin parasta vastaan (kaksi perättäistä tappiota nyt alla juuri Moose Jawia vastaan). Haluaisin tietää mihin perustuvat arviosi jotka aina puoltavat juuri tämän joukkueen voittoa? Suosikkijengisi? Voimasuhteet muihin nähden? 21 matsia on jo sen verran otantaa, että onko mahdollista että voimasuhdesuhteutus muihin joukkueisiin nähden on pielessä vai sakkaavatko otteet vaan radikaalisti?

Ottamatta kantaa tuohon tämänpäiväiseen kohteeseen, jonka kaiken todennäköisyyden mukaan pitäisi osua, en näe hirveästi valueta Reginassa sen kertoimet huomioiden (vrt. muut keskikastin porukat).

Oma vihjeeni perustuu puhtaasti tilastoihin, ja koskee kohdetta Belfast - Nottingham. Pelivalintana kotivoitto kertoimella 2,20 (Bet365). Kotijoukkue pelannut vasta neljä kotiottelua joista se on voittanut kolme. Sarjasijoitukset (Belfast 4. Nottingham 2.) johtavat mielestäni vähän hassuun kerroinasetteluun, ja Nottingham saa pienempää kerrointa kuin mitä se ansaitsisi, sillä sen otteluista ainoastaan kaksi vieraissa ovat päättyneet suoraan voittoon. Nottingham toki oli ihan ok jengi CHL:ssäkin joten korostan pientä panostusta. Jonkun muun kaveriksi laitan itse tuplalapulle noin 50€ panoksella.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Ottamatta kantaa tuohon tämänpäiväiseen kohteeseen, jonka kaiken todennäköisyyden mukaan pitäisi osua, en näe hirveästi valueta Reginassa sen kertoimet huomioiden (vrt. muut keskikastin porukat).

On tullut jo selväksi ettet koe näitä kohteita hyvinä mitä tänne laitan, mutta silti mulla on palautusprosentit ihan riittävällä tasolla, jotta voin hyvällä omalla tunnolla tänne laittaa niitä kohteita, joita itse pelaan. Sun ei tarvitse niihin koskea eikä muidenkaan, perustele ihmeessä jatkossakin Regina tai muut paskat vihjeet noin hyvin miten äsken perustelit. Saat varmasti siitä hyvän mielen, vaikket liigoja edes seuraa.

Sen enempää tähän keskusteluun en jaksa ottaa kantaa, koska tähän ketjuun olen jo perustellut miksi Regina Pats on ehkä se suurin mestarisuosikki voittamaan WHL:n ja siksi heitä veikkaan.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On tullut jo selväksi ettet koe näitä kohteita hyvinä mitä tänne laitan, mutta silti mulla on palautusprosentit ihan riittävällä tasolla, jotta voin hyvällä omalla tunnolla tänne laittaa niitä kohteita, joita itse pelaan. Sun ei tarvitse niihin koskea eikä muidenkaan, perustele ihmeessä jatkossakin Regina tai muut paskat vihjeet noin hyvin miten äsken perustelit. Saat varmasti siitä hyvän mielen, vaikket liigoja edes seuraa.

Sen enempää tähän keskusteluun en jaksa ottaa kantaa, koska tähän ketjuun olen jo perustellut miksi Regina Pats on ehkä se suurin mestarisuosikki voittamaan WHL:n ja siksi heitä veikkaan.

Olen pahoillani siitä että koit tämän tiedusteluni noin loukkaavana. Osittain kysyn siksi, että sarja on minulle suhteellisen tuntematon.

En löytänyt ketjusta kovin vahvoja näyttöjä siitä että olisit tätä Reginaa jotenkin erityisen vahvasti perustellut joten mielestäni ihan oikeutetusti haastan tässä että missä se mestarisuosikki-asema näkyy, tai olisiko sen pitänyt jo tähän mennessä näkyä? Itse perustan näkemykseni siihen että tällä otteluotannalla olisi pitänyt voittoja tippua tiuhempaan.

En myöskään ottanut kantaa palautukseesi tai siihen voitko tänne laittaa kohteita. Pelaan edelleen kohteitasi silloin tällöin, ja esimerkiksi sen japanilaisnimisen läsnäolon vaikutus johonkin viimeviikkoiseen otteluun oli mahtavasti haisteltu. En todellakaan halua että laitat jatkossa vähemmän tai et ollenkaan vihjeitä tänne, mutta tämä Regina on jäänyt mieltäni askarruttamaan ja kuten totesin niin mielestäni ihan perustellusti.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
@Lico

Jos Petes on ennakkosuosikki kertoimella 2,45 (ml. 1,97), niin eikö tähän juuri nimen omaan kannattaisi koskea?

No siis periaatteessa joo, mutta kaksi syytä miksi itse passaan: iltapäiväpeli sekä kokoonpanoista ei tietoa ja siitä miten maanantain Kanadan ja Venäjän välinen matsi niihin vaikuttaa. Hamilton on myös ihan kohtalainen joukkue paperilla ja pelannut viime aikoina hyvin.
 

Deivid

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mestis
Laitetaanpas pitkästä aikaa vihjettä tänne.

Suomisarja, jääkiekko
KOOVEE - Riemu @Nordicbet
merkki: 1
kerroin: 1,75

En jaksa ihan hirveästi alkaa perustelemaan tätä kohdetta. Riemu saapuu vieraspeliin kolmella kentällä ja maalissa joukkueen kakkosmv. KOOVEE saa apuja LeKin Mestis porukasta tähän otteluun kentällisen verran ja muutenkin joukkueessa pelaa omasta takaa jo hyviä pelimiehiä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Ei nyt osu oikein mikään mutta Korihait 3.54 voi pienellä koittaa. Pyrinnöltä on etukentältä varmuudella kaksi pois ja kolmas GTD.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Löytyhä sieltä hyviä pelikohteita.

21:00 SK - Astralis
SK 1.65 @Betsafe

22:15 NiP - TheMongolz
TheMongolz +8.5 1.86 @Betsafe

23:30 Cloud9 - SK
SK 1.60 @Betsafe

03:45 Renegades - Gambit
Gambit 1.86 @Betsafe

Nopeet perustelut: SK on aivan pirun hyvä. Astraliksella ongelmia ja Cloud9 pitäisi voittaa päivänä minä hyvänsä. Mongolzien tasoitus aivan naurettava. Kahdeksan kierrosta riittää, että tää tulee kotiin. Joku ct painotteinen mappi ja ct aloitus tää on jo 90% himassa. Gambit on aina laneilla kova. Ei ois uskonu hetkeen, että Renegades ja Gambit ois tasabookattuja :D Toki bo1 ja Renegades ihan hyvässä vireessä.
 
Viimeksi muokattu:

TuH0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Löytyhä sieltä hyviä pelikohteita.

22:15 NiP - TheMongolz
TheMongolz +8.5 1.86 @Betsafe.

Veikkauksella +9,5 kertoimella 1,78. Mukana ollaan, kiitos vihjeistä jo etukäteen.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tämän kanssa oli sitten ihan kevyesti huonoa tuuria. Toivottavasti isolla betsanneet eivät nähneet loppuratkaisuja..

Valitettavasti näin. Ratkaisevassa pomminplanttäys estettiin huimalla suorituksella 3s ennen loppua. Pelin piti olla ohi, mutta Taco jäi ihastelemaan uskomatonta suoritusta ja tuli ammutuksi YKSI sekunti ennen loppua. Jotenkin näin...Saa korjata.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Noniin Godzera. Mulla on isolla sua.

EDIT: voe nyt vittu. Huoh.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös