Vedonlyöntivihjeet

  • 3 089 936
  • 15 050

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
- Guelph Storm 2.85 Unibet
- Owen Sound Attack 2.00 Unibet
- Medicine Hat Tigers 1.85 Unibet
 

Zohan

Jäsen
16:00 AGO - dignitas
dignitas 1.86 @Betsafe


Eilisen perusteella pitäis tulla todella rumin lukemin kotiin. Puolalaiset aivan kuutamolla.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
19:00 HAVU - Space Soldiers
Karttojen määrä: Yli 2.5 2.00 @Betsafe


Ohho. Nyt on aika kova kerroin overille. Kerrottakoon, että Havun viisi viimeistä bo3 peliä ovat päättyneet overiin. Muutenkin luvassa tiukka sarja.
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
11.10 21:45 Paris Levallois +2 1.943 - Darussafaka
11.10 19:00 Lietkabelis - Hapoel Jerusalem +3,5 1.89
11.10 20:00 Buducnost - Reggio Emilia +4 1.943
Ei ole vielä oikeilla bookkereilla auki mutta Pinar Karsiyaka ei todellakaan ole 4.80 altavastaaja Sassarissa.
Pariisi mennyt pinnan vastaan, Jerusalem ja Emilia ~1,5 pinnaa vedon suuntaan ja Pinar 3.20

Eli Paris +2 ainut osuma
 
Viimeksi muokattu:

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
11.10 19:30 Aris Thessaloniki -5 1.81 - Zielona Gora

Pinnacle avasi tämän linjalla -9. En ymmärrä lainkaan miksi markkinalla painetaan vieraita. Gora oli toki jokunen vuosi sitten kova joukkue mutta nykyisyys on hieman erilainen. Melko vaatimattomia jenkkejä ja muutama ikämies joilla taitaa parhaat vuodet olla jo takana.

Ei Ariskaan mitään erikoista ole mutta Kreikan ylempää keskikastia kuitenkin vuodesta toiseen ja kotietu on iso.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pariisi mennyt pinnan vastaan, Jerusalem ja Emilia ~1,5 pinnaa vedon suuntaan ja Pinar 3.20

Eli Paris +2 ainut osuma

Tää vedonlyönti-kieli ei ole mulle niin tuttua, mutta siis oliko Paris ainoa pelattava kohde sittenkin? En mä isolla noita muita laittanu, mut silti jotain.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tää vedonlyönti-kieli ei ole mulle niin tuttua, mutta siis oliko Paris ainoa pelattava kohde sittenkin? En mä isolla noita muita laittanu, mut silti jotain.

Pieni sarkasmin kukkanen Salen viestissä. Kolme kohdetta olivat vihjatessa ylikeroimia tai ainakin markkina niitä pelaa.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Pariisi mennyt pinnan vastaan, Jerusalem ja Emilia ~1,5 pinnaa vedon suuntaan ja Pinar 3.20

Eli Paris +2 ainut osuma
Ja näinhän siinä on sitten käymässä. Katsotaan onnistuuko patongit vielä perseilemään 10p johtonsa.

Nyt taas joku kertomaan Pinnaclen päätöslinjoista ym

E: juujuu, Pariisi vikalla kympillä 9 pinnaa, heitot 2/17
 
Viimeksi muokattu:

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
Ja näinhän siinä on sitten käymässä. Katsotaan onnistuuko patongit vielä perseilemään 10p johtonsa.

Nyt taas joku kertomaan Pinnaclen päätöslinjoista ym

Minulla pelattuna tolla sinun vinkillä Paris ML, koska käytit sanaa "Dacca ei ole millään ennakkosuosikki vieraissa" tai jtn, ja kerroin oli 2,2. Tauolla tasan, harmittava loppu tokalle Q:lle mutta jospa seuraavalle puoliajalle löytyisi se 1Q:n peli. Ei katastrofi eka jakso kumminkaan.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kaksi kolmesta, Guelph otti komeasti selkään kyllä. Huoh. Toivottavasti kukaan ei pelannut Reginaa edes tasoituksella, ei järkeä. Tai ainakaan mun lafkassa ei saa kun maksimissaan -2 tasotuksen. Selittäkääs muuten joku mitä eroa on -2 ja -1,5? Ensin mainittu vissiin aasialainen, mutta eikös noi oo sama periaatteessa vai?

Tulevalle yölle nami-kohteita, laitan pian.
 

Danko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Columbus Blue Jackets
Licon vinkkaama Owen Sound napsui eilen.

Tulevalle yölle NHL:stä Tampaa ja Chicagoa kenties?
 
Kaksi kolmesta, Guelph otti komeasti selkään kyllä. Huoh. Toivottavasti kukaan ei pelannut Reginaa edes tasoituksella, ei järkeä. Tai ainakaan mun lafkassa ei saa kun maksimissaan -2 tasotuksen. Selittäkääs muuten joku mitä eroa on -2 ja -1,5? Ensin mainittu vissiin aasialainen, mutta eikös noi oo sama periaatteessa vai?

-2 on yleensä tasapeli mukana. Jos ei ole niin yleensä tasan kahden maalin voitolla panos takaisin, kolmen maalin voitolla kohde osuu. -1,5 riittää kahden maalin voitto, että kohde osuu.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
OHL:

02:00 North Bay Battalion - Ottawa 67's
Ottawa 67's 2,50 (Unibet)

- ehdottomasti suosikki, Battalionin runkosarjan pisteet ovat tulleet etukäteen heikoimmilta joukkueilta ja Ottawalla taas on edelleen yllätyspotentiaalia mennä pudotuspeleihinkin, omissa arvioissa kaksi häntäpään joukkuetta, mutta vierailla laadukkaampi kokoonpano

02:05 Peterborough Petes - Kingston Frontenacs
Peterborough Petes 2,00 (Unibet)

- Petes on ollut kotona erinomainen ja edelleen kotijoukkueella on yksi laadukkaimmista hyökkäysarsenaaleista OHL:ssä, vierailla käytännössä yksi superketju, ykköstä lapulle puhtaasti materiaalieron turvin

WHL:

04:00 Kootenay Ice - Red Deer Rebels
Red Deer Rebels 2,20 (Unibet)

- Icella on aivan liian pieni kerroin, vieraille asetettu ylikerroin

04:00 Moose Jaw Warriors - Edmonton Oil Kings
Moose Jaw Warriors -1,5 2,10 (Unibet)

- kotijoukkue tuhoaa

Sitten haut, maltillisilla panostuksilla:

02:05 Windsor Spitfires - London Knights
London Knights 3,50 (Unibet)

- Spitfires on pelannut edelleen yli odotusten, mutta mielestäni Owen Soundia vastaan se oikea taso ero kärjistyi, kun ottivat kuokkaan 9-2. Windsorilla on tänään banner raising-seremoniat joten buugi voi olla kova, mutta vieraat tulevat pitkän tappioputken myötä varmasti vihaisina matsiin. Vaikka kuinka yritän nähdä Spitfiresia ennakkosuosikkina materiaalin puolesta, niin sitä se ei ole. Bluesin prospectilta Robert Thomasilta iso matsi ja vieraille voitto.

02:30 Barrie Colts - Erie Otters
Erie Otters 2,75 (Unibet)

- Otters ei ole tällä kaudella OHL:n parhaita joukkueita, mutta materiaali on silti parempi kuin Coltsin kokonaisuudessaan. Barriella on tuo venäläisketju, mutta nopeasti tutkiskellessa, niin kotijoukkue on tehoillut pelannut heikompia joukkueita vastaan alkukauden. Otters ei ole erinomainen joukkue, mutta yksilöt ovat laadukkaita ja mä näen, että tässä on aseteltu kertoimet väärin.
 

Moses

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Varovaisena hakuna tälle päivälle SHL:ää;

Brynäs - Skellefteå 2 (2.60)
Skellefteå vienyt 5/6 viimeisestä keskinäisestä.

Djurgården - Färjestad 2 (2.90)

Färjestad vienyt 5/6 viimeisestä keskinäisestä.

Linköping - IF Malmö 1 (2.05)

Linköping vienyt 5/6 viimeisestä keskinäisestä.

Mitään rahat takaisin -takuuvarmoja tipsejä ei ole, omalla vastuulla näihin panostukset tietenkin. Mutta tilastoniiloilun perusteella ihan passelin oloinen haku, itse löin järjestelmänä kun kaikki kertoimet yli 2.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
12.10 21:00 Bamberg 1.92 - Maccabi Tel Aviv

55%
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös