Vedonlyöntivihjeet

• 3 172 698
  • 15 168

mekabyte

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmajoki HT, sympatiat Kärpille
PAF tarjoaa SaiPa - Kärpät -otteluun kotivoitosta 2,75. Eihän tämä nyt missään tapauksessa saletissa ole, mutta en minä kyllä mitenkään Kärppiä suosikiksi otteluun saa. Keskiviikon HPK-pelin näin paikan päällä ja oli kyllä heikointa Kärppää ihan hetkeen. SaiPa taas on kolmen voiton putkessa ja vaikka vastustajat nyt ei ole voittomatseissa ollut mitään ykköskoria, niin kuntokäyrä näyttää osoittavan mukavasti yläviistoon.

Toinen pieni nosto voisi olla KalPa - HPK vierasvoitto viiden kertoimella, mutta tähän en ainakaan itse panosta kuin hyvin maltillisesti, sellainen longshot-haku. Mamba saa joukkueen pelaamaan hyvin altavastaajana ja voi aivan hyvin yllättää tappioputkessa rypevän KalPan. Jonkin verran tässä kiinnostaa myös X2 kertoimella 2,38, mutta saa nyt nähdä mahtuisiko se johonkin lapulle vielä kaveriksi.
Kärpät on tälle hetkellä semmonen arpa, että ei tiedä mitä tulee. Kotona on pelit kustu aneemisilla otteilla kuten tuo keskiviikon HPK matsi osoitti. Mutta, Raipen Saipalla on pelisysteemi, niin tuo on kyllä ihan kelpo kerroin.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Veikkasin ennen kauden alkua mestariksi Pelicansia. Joukkue oli ottanut kahdella edelliskaudella komeasti hopeaa eikä ollut ainakaan paperilla heikentynyt yhtään, toisin kuin esim. Tappara, joka oli voittanut Pelicansin kahdesti finaaleissa.

Vähän mua alkaa pikkuhiljaa huolestuttaa tää veto.

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Nyt on todella kova arbi naisten 50km kisaan. Veikkaus Sanness - Diggins 1,45 / 2,50

Epicbet Sanness - Diggins 1,98 / 1,77

Minä pelaan itse Sannesia Epicille niin paljon kuin menee sisään.

Edit1: MM-kisoissa Sanness oli 50km vapaankisassa kuudes. Diggins 22. Häviten yli kymmenen minuuttia Sannesille.

Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Saa @Mikko78 muutenkin palata vihjailemaan. :) Juuri tällä viikolla muistelin tämän ketjun kulta-aikoja, kun Mikko tarjosi salibandystä vihjeitä, @Zohan vihjasi kynäriä ja @Lico vihjasi Kanadan junnusarjoja hyvällä prosentilla. Oi niitä aikoja..

Nykyään joutuu itse kehittelemään kohteensa ja kirjanpito näyttää miinusta.

Tuleehan sitä edelleen satunnaisesti pelailtua vaan ei oo enää tuo tier 2-3 ”betsailu” yhtä tuottoisaa tai helppoa ollut ittelle.

Kai sitä voisi yrittää tännekkin aktivoitua, kun tämä harrastus toisinaan edelleen jatkuu.

Olenko ymmärtänyt arbin väärin, vai miten tässä arbi oli?

Riippumatta lopputuloksesta jäät voitolle kun pelaat molempia vaihtoehtoja. Digginsiä kertoimella 2,5 ja Sannessia kertoimella 1,98. Jälkimmäiselle vähän isompi panos. Esimerkiksi yksi euro Digginsille ja 1,03 e Sannessille, niin olet jo voitolla.

Toisin sanoen ilmaista rahaa. Noilla panoksilla tosin voitto ei ole euroissa iso, mutta senhän voit skaalata vaikka tuhansilla euroilla. Riippuen tietysti paljonko sinulla on panoskatto.

Jass0

Jäsen
Kiitos @Mängimies. Onhan tuossa selvä järki näinkin matemaattisesti lahjattomalle kuten minä. Luulin, että arbi on se, että tässä parissa esim. Veikkaus tarjoaa Sannessin voitolle kertoimen 2.5 ja vaikka Svenska Spel tarjoaa Digginsille 2.2. Mutta taas opittiin uutta.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Parhaat on syöty jo mutta tällä löytää ainakin pientä peliä:

25.3. 18:30 Korihait - Salon Vilpas

Korihait >58% ja kertoimia löytyy ainakin 1.78

Kiitos @Mängimies. Onhan tuossa selvä järki näinkin matemaattisesti lahjattomalle kuten minä. Luulin, että arbi on se, että tässä parissa esim. Veikkaus tarjoaa Sannessin voitolle kertoimen 2.5 ja vaikka Svenska Spel tarjoaa Digginsille 2.2. Mutta taas opittiin uutta.

Helpompi tilanne tietysti jos molemmilla vaihtoehdoilla saat yli kahden kerrointa. Silloin voit huoletta panostaa samalla summalla molempiin ja jäät voitolle. Tämän päiväinen esimerkki vaati tosiaan sen, että pienempää kerrointa piti panostaa enemmän, koska sen kerroin jäi alle kahden.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy