Tsekeistä saatu Suomea vastaan kotiavauksessaan altavastaaja. Voiko olla näin?
2,60 - 4,15 - 2,45
Tsekeistä saatu Suomea vastaan kotiavauksessaan altavastaaja. Voiko olla näin?
2,60 - 4,15 - 2,45
Tsekin maaliero viime viikonlopun Eht-turnauksessa 2-8 ja turnauksen viimeinen sijoitus.
Suomi taas maalierolla 11-5 ja turnauksen voitto.
Tsekillä oli mukana jo Nhl avut tuossa turnauksessa.
Kyseessä todellakin oli vain Eht-turnaus mutta jonkinlaista ongelmaa Tsekeillä on selkeästi ollut. Suomella muutenkin tänä vuonna nuo ottelut menneet aika hyvin, 12 ottelua ja vain yksi tappio.
En minä ihan hirveänä vääryytenä näe jos Suomea pidetään pienoisena suosikkina tuohon otteluun. Aika tasanhan nuo kertoimet kuitenkin ovat.
Joo, pelaa tuossa oikeastaan kumpaa vain niin ei voi sanoa että olisi jollakin tavalla huono valinta!Joo, samoja ajatuksia mutta mietin että eka kotipeli ja ”näytön paikka” niin luulen että ne änäri äijät tuohon kyllä syttyy. On se pakko Suomea vastaan tässä itse snadisti ainakin pelata.
Joo, pelaa tuossa oikeastaan kumpaa vain niin ei voi sanoa että olisi jollakin tavalla huono valinta!
Ai helposti kuten viimeksi Kanadan kanssa kävi? :)Tänään kun lyö MM-kisoissa suosikit voittamaan samalle lapulle eli Suomi, Ruotsi, Kanada ja USA. Voi sitten esim. tuhannen yksikön panoksella ottaa helpot 300 yksikköä kotiin.
Ai helposti kuten viimeksi Kanadan kanssa kävi? :)
Et kai vaan..?Tänään kun lyö MM-kisoissa suosikit voittamaan samalle lapulle eli Suomi, Ruotsi, Kanada ja USA. Voi sitten esim. tuhannen yksikön panoksella ottaa helpot 300 yksikköä kotiin.
Tänään kun lyö MM-kisoissa suosikit voittamaan samalle lapulle eli Suomi, Ruotsi, Kanada ja USA. Voi sitten esim. tuhannen yksikön panoksella ottaa helpot 300 yksikköä kotiin.
Et kai vaan..?
Kaakatan kateellisena. Perhana kun olisin osannut lukea vinkkisi oikein, oltaisiin molemmat rikkaita.En sentään omilla rahoilla. Ja tietysti livestä sitten isoa monnia katiskaan Itävallan voitolla. Ai että usko vai, istukaa kaktukseen t: vala