4-8 LNM laukoi maalia kohti varsin kohtuulliset 44 laukausta. Aika yhtäpäätyä mentiin.
4-8 LNM laukoi maalia kohti varsin kohtuulliset 44 laukausta. Aika yhtäpäätyä mentiin.
Oikein meni ja hieno juttu. Tuo kokoonpano kertoi sinulle kaiken, mutta minulle se ei kerro mitään. Eikä näin jälkikäteen ole niin väliäkään, mutta voisitko ensi kerralla hieman avata, että miten se kokoonpano kertoo kaiken. Itse en kaikkia salibandyn divaripelaajia niin hyvin tunne.
Kiitokset molemmista, otin voittorahat pelitiliä kohti.Mestiksestä tänään poimintana IPK-K-Vantaa. Kotijoukkueelle ainakin veikkaus tarjoaa ihan pelattavaa kerrointa 2.6 . IPK vahvistui kivasti ja tuo KHL mies Podzins näyttää sarjaan ihan oikealta vahvistukselta.
Kummaltakin viimeiset kolme peliä nähneenä IPK:n pitäisi olla tähän peliin pienoinen suosikki.
Myös Peliittojen kotivoitto 2.3kertoimella on pelattava, Hermes lähtee peliin 3.veskarilla ja aloittavana maalivahtina Sportin A-junnu laina.
Mestiksestä tänään poimintana IPK-K-Vantaa. Kotijoukkueelle ainakin veikkaus tarjoaa ihan pelattavaa kerrointa 2.6 . IPK vahvistui kivasti ja tuo KHL mies Podzins näyttää sarjaan ihan oikealta vahvistukselta.
Kummaltakin viimeiset kolme peliä nähneenä IPK:n pitäisi olla tähän peliin pienoinen suosikki.
Myös Peliittojen kotivoitto 2.3kertoimella on pelattava, Hermes lähtee peliin 3.veskarilla ja aloittavana maalivahtina Sportin A-junnu laina.
Otetaanpas sitten uudestaan.
Salibandyn divari: HIFK-NJ 2 Veikkaus 1.40
Kelpaako @Mängimies vai haluatko vielä analyysit pelaajista?
Kyllä hyvin perustellut vihjeet aina kelpaa, joten kiitokset. Toivottavasti et ottanut viestiäni minään vittuiluna, sillä sitä se ei ollut.
Sunnuntai klo 11.30 miesten parisprintti (Klo 11.30 karsinta & klo 13.30 finaali)
Suomi TOP-3 YES kerroin 1.90 Bet365
Joo, osuma jälleen ja hienoa näin, mutta mutta.... VITTU MITÄ PASKAA TUO KISAN LOPPU. EI MULLA MUUTA. SAATANA!
Englannin Championshipissä pelataan siis tänään mielenkiintoinen matsi...
Katkaisen tästä ja siirrän katseet Championshipin kärkitaisteluun Brighton-Newcastle, joka on toki vedonlyöjän näkökulmasta kaikkea muuta kuin "herkullinen". Todella vaikeasti ennustettava peli tulossa.Englannin Championshipissä pelataan siis tänään mielenkiintoinen matsi, kun