Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 521
  • 15 011

Vide68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi
Itse pelaan Columbusta ensi yönä, esimerkiksi paffilta saa kertoimen 1.86 suoralle voitolle. Näkisin rosteriedun kohtalaisen kirkkaasti isännille ja varsinkin ylivoimapeli on alkanut löytää itseään.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kerro ihmeessä jos jaksat ja löytyy jotain kivaa ;)
No äh, jokusen löysin mut en jaksa ettiä enempää. Rangers on ykkösillä, Devilsistä ei käryä. Boston ja Capitals molemmilla kovat niput kehissä, kun taas Wild ja Blues vetää ihan turisteilla molemmat. Kingsiltä myös junnut pelaa ja veteraanit huilaa, mutta Anaheimon kala on kyllä niin paska, että ei niitä voi ottaa.

Jätämmä tämän nyt väliin, näytti myös kertoimet olevan enemmän kohdillaan eikä mitään ihan hävytöntä.
 

Jaakko85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampa Bay Lightning , KooKoo
Salibandy Savo- Karjala kakkonen.

Leba Truckers II - Welhot Akatemia 1 kerroin 1,56. Nordicbet.

Welhojen farmi elää täysin edusjoukkueen pelaajien varassa. Vaikka edustuksesta oli avausottelussa kaksi kenttää mukana niin hikinen 9-7 voitto sarjan heikoimmasta joukkueesta VehVe 2:sta. LeBa pisti nippuun sarjan ykkössuosikin Kipa:n 9-8.


Mikä kohteesta tekee erityisen. Peli pelataan perjantai-iltana Kontiolahdella. Welhojen edustuksella on elintärkeä peli lauantaina Divarissa Soittorasiaa vastaan. En näe mitään järkeä että edustuksen pelaajia ainakaan montaa tuonne lähtee. Joukkueen kokoonpano tulee olemaan erittäin junnupainoitteinen. Nuo pelaavat junnut eivät ole aikaisemmin nuorten SM-Sarjaa tahkonneita pelureita vaan lähinnä aluesarjaa kolunneita.

Isät vs pojat peli tiedossa.

( Pieni riski piilee jos Welhot jostain syystä tuonne ykkösporukan rahtaa, mutta epäilen suuresti. )

Edit: Osalle edustuksen pelaajista on jo ilmoitettu että eivät saa pelata tätä ottelua.

Mahtaako kyseinen kohde aueta muualle kuin NB? Mulla on limput tonne vaan. Päivällä katoin niin toki oli rommannut jo 1.4x kertoimeen ja tällä hetkellä on jo koko kohde kiinni.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Mahtaako kyseinen kohde aueta muualle kuin NB? Mulla on limput tonne vaan. Päivällä katoin niin toki oli rommannut jo 1.4x kertoimeen ja tällä hetkellä on jo koko kohde kiinni.

@Filari tuossa alempana vastasikin. Kakkosen kohteet löytyvät vain Nordicbet ja Coolbet. Nordic uskaltaa hyvissä ajoin avata kohteet, mutta Coolbet odottaa ilmeisesti kokoonpanot.

Welhot sai apuja peliin. Toki oli pakko kun muuten ei olisi ollut pelaajia. Pelaavat käytännössä kahta sarjaa samoilla pelaajilla.

Noista avuista kolme on A-luokan pelaajia tälle tasolle. Muut lähinnä täytemiehiä. Nostetaan esille Veeti Koivisto.

Aika saman tasoisella rosterilla lähtevät otteluun kuin VehVeä 2:sta vastaan. Olivat tosiaan vaikeuksissa siinä pelissä voittaen kuitenkin 9-7. VehVe hävisi eilen Vartalla 16-1. Varta lähtökohtaisesti korkeintaan Kipa:n ( Sarjan paras ) tasoinen joukkue jonka siis LeBa Truckers kaatoi avausottelussa.
 

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Aika saman tasoisella rosterilla lähtevät otteluun kuin VehVeä 2:sta vastaan. Olivat tosiaan vaikeuksissa siinä pelissä voittaen kuitenkin 9-7. VehVe hävisi eilen Vartalla 16-1. Varta lähtökohtaisesti korkeintaan Kipa:n ( Sarjan paras ) tasoinen joukkue jonka siis LeBa Truckers kaatoi avausottelussa.

Lisäksi Truckers pelasi Kipaa vastaan hyvin. Vahvistuivat viime kauteen nähden muutamalla pelaajalla entisistä Leban joukkueista. Ja ovat treenanneet aktiivisesti koko kesän. Lisäksi heillä on farmi edustuksen kanssa, joten sieltäkin tulee välillä vahvistuksia. Ehdottomasti ennakkosuosikki tänään.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Jääkiekko nuorten SM - Sarja.

KooVee - TPS 2 kerroin Nordicbet 1,45.

KooVee sarjan viimeinen. Tilillään yksi voitto varsinaisella peliajalla. Maalisuhde 14-37. TPS sarjan kymmenes. Neljä suoraa voittoa. Maalisuhde 27-20.

Mikä itseäni kohteessa kiinnosti niin TPS:n ykkönen vaikuttaa kyllä ylikentältä tähän peliin. Slafkovsky, Liukas ja puolustaja Suomi omaa Liigakokemusta tältä kaudelta. Liukas pelannut jo useampana kautena edustuksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Lisäksi Truckers pelasi Kipaa vastaan hyvin. Vahvistuivat viime kauteen nähden muutamalla pelaajalla entisistä Leban joukkueista. Ja ovat treenanneet aktiivisesti koko kesän. Lisäksi heillä on farmi edustuksen kanssa, joten sieltäkin tulee välillä vahvistuksia. Ehdottomasti ennakkosuosikki tänään.

Kiitos tästä! Erittäin paljon sarjaa olen useampana vuotena seurannut, kun oma poika tuolla pelaa. LeBa Truckers on niitä joukkueita jonka pelejä olen vähiten nähnyt. Fyysiseltä porukalta näytti ainakin viime vuonna.

Toki kun puhutaan kakkosen otteluista, niin lähes mikä tahansa näissä on mahdollista.
 

torreira#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Arsenal
Jääkiekko nuorten SM - Sarja.

KooVee - TPS 2 kerroin Nordicbet 1,45.

KooVee sarjan viimeinen. Tilillään yksi voitto varsinaisella peliajalla. Maalisuhde 14-37. TPS sarjan kymmenes. Neljä suoraa voittoa. Maalisuhde 27-20.

Mikä itseäni kohteessa kiinnosti niin TPS:n ykkönen vaikuttaa kyllä ylikentältä tähän peliin. Slafkovsky, Liukas ja puolustaja Suomi omaa Liigakokemusta tältä kaudelta. Liukas pelannut jo useampana kautena edustuksessa.
Tähän olisi voinut laittaa hiukan isompaakin panostusta, mutta myöhässä olin sen parikytä minsaa. Olihan tämä aika seinävarma kun noita kokoonpanojakin katselee.
 

Larbatchov

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Lähden tänään hakemaan JYPin kotivoittoa KalPasta kertoimella 4,3 ihan Veikkauksella. JYP voittanut varsinaisella kolme edellistä peliään ja on sarjataulukossakin kalpan edellä. En oikeastaan ymmärrä tota kerroinasettelua ollenkaan ellei koko jyp ole paskataudissa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Salibandy Divari:

LNM - ÅIF 1 kerroin 1,58 ja -1 kerroin 1,85 Veikkaus.

Liminka on ehdottomasti inhottavin paikka vierailla. Kohtuuttoman pitkät pelireissut syö kyllä rotanlailla. Lisäksi tuolta on harvoin vieraspisteitä tarjolla. ÅIF aloittanut jo totuttuun tapaan kauden surkeasti. En tiedä mikö tuolla on kesäharjoittelussa pielessä kun talvea kohden kuoriutuu aivan eritason joukkue.

LNM kotona:

LNM - FCB Turku 12-7
LNN - Rangers 8-5
LNN - Welhot 8-2

ÄIF vieraissa:

Soittorasia - ÅIF 5-4 Ja
SaiPa - ÅIF 7-1.

Liminka niittää kotonaan huomattavasti kovempiakin nippuja kuin ÅIF.
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Pelaako joku Marathonbetillä? Sinne ei ole pystynyt nyt useampaan viikkoon tallettamaan rahaa Visalla?

Ylivoimaisesti paras paikka veikata mm. omia suosikkejani WHL:ää sekä OHL:ää, johon olen uhrannut nyt viime aikoina älyttömästi aikaa voimasuhteiden rakentamiseen.

Parhaat kertoimet ylivoimaisesti myös ja monipuolisin valikoima.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
17.00 Lukko ML 1.80 - Sport

En pidä Lukkoa edelleenkään juuri minään ja eilenkin tuli taas tuurivoitto Tampereelta, mutta joku roti kai kuitenkin? Sport on aivan eri joukkue kotona kuin vieraissa ja tässä on mun mielestä jo ylireagoitu.
 
Viimeksi muokattu:

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Lähden tänään hakemaan JYPin kotivoittoa KalPasta kertoimella 4,3 ihan Veikkauksella. JYP voittanut varsinaisella kolme edellistä peliään ja on sarjataulukossakin kalpan edellä. En oikeastaan ymmärrä tota kerroinasettelua ollenkaan ellei koko jyp ole paskataudissa.
Nyt oli tippunut Veikkauksella 3,90 mutta Nordicbetillä oli vielä 4,10. Itse betsasin tuota muutamalla kympillä, kiitokset tästä vinkistä. JYP tosiaan ollut hyvässä vireessä, heillä oli eilen välipäivä ja KalPalla vastaavasti tiukka peli Tepsiä vastaan. Lisäksi KalPa ei ole vielä voittanut yhtään vieraspeliä tällä kaudella.
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
17.00 Lukko ML 1.80 - Sport

En pidä Lukkoa edelleenkään juuri minään ja eilenkin tuli taas tuurivoitto Tampereelta, mutta joku roti kai kuitenkin? Sport on aivan eri joukkue kotona kuin vieraissa ja tässä on mun mielestä jo ylireagoitu.

Veijo aka Veikkaus tarjoaa tuosta 2.05
 

Sheplak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ketäs se palstan nyrkkeilyguru oli? Helenius- Kownacki ensimmäisen matsin kertoimet olivat loukkaa 11,5- 1,07. Siinähän puolalainen vei kolme erää, kunnes otteli hölmösti ja Helenius pääsi sammuttamaan valot.

Nyt Kownackista saa 1,4x. Olettaako markkina, että puolalainen ottelee yhtä hölmösti vai oliko ekan matsin kertoimet vaan niin paljon pielessä?
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko tuo HPK.n ML 2.48 kotona HIFK.ta vastaan ihan kohdillaan?

HIFK.lla mm Petteri Wirtanen merkattu pakiksi.

Edit. Lisätään vielä Laurikainen HPK.n maalissa, nolla edellisessä, muutenkin HPK.n kokoonpano näyttää ihan mukiinmenevältä. HIFK.lla maalissa Halonen tiedä sitten onko ja tuo huono juttu.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mulle on ihan saatanan sama, missä vireessä joukkueet ovat, kun Lukolle lykätään kotona lähes 2,50 kerrointa Sporttia vastaan. Tuollaista ei voi jättää käyttämättä. Itsehän lähtökohtaisesti olin tässä Sportin vaunuissa, mutta laiskuuttani en ehtinyt ottaa 3,30 kerrointa esim. Unibetiltä kiinni. Kyllä se hinta vaan merkitsee.
 

Filari

Jäsen
Onko porukka vielä tuijotellut noita NHL pelaajien pisteiden kausivetoja?

Täältä mielestäni muutamalla kaudella löytynyt jokunen ihan helmi. Tänään aattelin ite tutkiskella.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pelaako joku Marathonbetillä? Sinne ei ole pystynyt nyt useampaan viikkoon tallettamaan rahaa Visalla?

Ylivoimaisesti paras paikka veikata mm. omia suosikkejani WHL:ää sekä OHL:ää, johon olen uhrannut nyt viime aikoina älyttömästi aikaa voimasuhteiden rakentamiseen.

Parhaat kertoimet ylivoimaisesti myös ja monipuolisin valikoima.
Toki, sen mitä pystyy. Panosrajathan tuolla tulee nopeasti vastaan ja oikeastaan vain järjestelmiin saa enää jonkinlaista isompaa kutia - mikä nyt sinänsä on ihan hauskaa hommaa vaikka nyt noiden junnukiekkojen tai änärin harkkamatsien kohdalla, kun mitään isoja yksittäisiä panoksia ei muutenkaan tulisi iskettyä.

Luottokortit ei tosiaan toimi, mutta Skrilliä itse käytän muutenkin näissä kassana. EU-lisenssi Maralta kaiketi edelleen puuttuu, eli teoriassa verottaja voi vittuuntua voitoista. Muutoin kyllä paras vedonlyöntisaitti käytettävyydeltään ja tarjonnaltaan, kun mitään turhaa paskaa ja vilkkuvia valoja ei ole.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Pelaako joku Marathonbetillä? Sinne ei ole pystynyt nyt useampaan viikkoon tallettamaan rahaa Visalla?

Ylivoimaisesti paras paikka veikata mm. omia suosikkejani WHL:ää sekä OHL:ää, johon olen uhrannut nyt viime aikoina älyttömästi aikaa voimasuhteiden rakentamiseen.

Parhaat kertoimet ylivoimaisesti myös ja monipuolisin valikoima.
Oli mulla visa ja mastercard optio talletuksissa, suosittelen kyllä tekee sen netellerin tai skrillin jonka kautta pelaa tonne, etenki jos jostain syystä sattuisi menemään se lakiuudistus läpi ettei ulkomailla saisi pelata.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Lico
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös