Vedonlyöntivihjeet

  • 3 101 995
  • 15 071

Makkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Nordicilla 5,75 kerroin sille, että Guggenheim hyväksytään. Coolbetillä 2,10 sille, että Guggenheimia ei hyväksytä. Minun matematiikallani arbitraasia on melko reilusti. Panosta en tosin saanut sisään juuri mitään. Ehkä joku muu saa. Ainakin tuo 5,75 jo itsessään selkeä ylikerroin.

Eipä saanut kun alle 20€ molempiin, mutta iskin silti kiinni. Riskitöntä rahaa kuitenkin niin mikäpäs siinä
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Nordicilla 5,75 kerroin sille, että Guggenheim hyväksytään. Coolbetillä 2,10 sille, että Guggenheimia ei hyväksytä. Minun matematiikallani arbitraasia on melko reilusti. Panosta en tosin saanut sisään juuri mitään. Ehkä joku muu saa. Ainakin tuo 5,75 jo itsessään selkeä ylikerroin.
No nyt selvis millä ne lahopäät meinaa rahottaa tän hankkeen. Näyttäis vähän siltä että NB (Betsson Group?) ei liikaa oppinut brexitistä, Trumpista sun muista jytkyistä, kun tuollaista kerrointa tarjotaan sopupelikohteesta. Noh, kaikki kiinni molempiin.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Guggenheim, Kukkenhaim perussuomalaisittain, kohteeseen Nordicbetilla sain laitettua 12,21€. Yritin 20€ ja meni manuaaliseen tarkistukseen, lupasivat 20 minuutissa tuloksen meneekö läpi vai ei ja sähköpostiin tulos, eipä sieltä mitään kuulunut niin laitoin tuon mitä sallittiin.
 

bart

Jäsen
Heh, mulla meni panosta sisään Nordicbetillä tuohon Guggenheim päätökseen huikeat 24 snt. Pitäisiköhän surettaa Coolbetillä. Aika hyvin on viime aikoina saanut kerrointa altavastaajille politiikan saralla. Ensi vuonna taitaa olla vaalit ainakin Hollannissa, Ranskassa ja Saksassa. Ranskan seuraavan presidentin äänestys on jo avoinna bookkereilla. Liekö tuolla jotain "Trumpia"?!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Heh, mulla meni panosta sisään Nordicbetillä tuohon Guggenheim päätökseen huikeat 24 snt.
Minun kohdalla ne varmaan katsoi tämän sällin olevan niin paska vedonlyöjä, että isompikin panos sallitaan, jos voittaa niin rahat palautuu kuitenkin firmalle.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
SKA:lle tarjotaan tänään kautta linjan huikeita ylikertoimia. Joku -2:kaan ei ole kaukaa haettu.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
SKA:lle tarjotaan tänään kautta linjan huikeita ylikertoimia. Joku -2:kaan ei ole kaukaa haettu.

Minusta nuo vähän päälle 1.50 kertoimet ovat ihan linjassa, koska esim. Lokoa vastaan vieraissa SKA sai 1.85 joka oli silloin mielestäni todella kova kerroin ja pelihän päättyi 1-7. Mutta kun ei Jokerit ole mikään Novokuznetsk jota vastaan SKA sai vieraissa 1.25-1.30 niin aika oikeassa nuo kertoimet ovat, ja markkina ei ole edes yhtään niitä tiputtanut vielä nopealla vilkaisulla livetuloksista. Aina kun se tod.näköinen voitto ei ole "ylikerroin". Mutta kyllähän SKA tuon voi hurjastella vaikka 5-1 jos intoutuvat, koska tasoeroa löytyy. Mutta siinä olet täysin oikeassa että tasoituksella Veikalla tuo SKAn 2.08 kerroin on erittäin pelattava markkinaan nähden, koska nopealla vilkaisulla on markkinatoppi ja harvassa paikassa edes päälle 2 SKAlle tuohon.

Edit. KHL:stä kun puhutaan niin itse pelasin Sibiriä Ladaa vastaan kun odotin jotain 1.60 kertoimia niin päälle 1.80 on erittäin valuekas imo. Vaikka siellä Salak puuttuukin niin materiaali- ja kotietu on selvä.
 
Viimeksi muokattu:

Mäyris

Jäsen
Suosikkijoukkue
Manchester United
Edit. KHL:stä kun puhutaan niin itse pelasin Sibiriä Ladaa vastaan kun odotin jotain 1.60 kertoimia niin päälle 1.80 on erittäin valuekas imo. Vaikka siellä Salak puuttuukin niin materiaali- ja kotietu on selvä.

Kiitokset tästä, nortullakin sai vielä just ennen pelin alkua 1.76x ja tuo maistuu hyvin ilmaisvedon voittojen kierrätykseen.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Loviisa-NJ 1 Veikkaus 1,90. Salibandyn divari.

Veikkaus tarjoilee meille ennenaikaista joululahjaa! Kaksi aivan eritason joukkuetta vastakkain. Loviisa hyökkää laajalla ja laadukkaalla rintamalla. Maalipörssin ykkönen Hällfors 18+4, Taimisto, Tolvanen ja Sumen takaavat, että vastustajan maalivahdilla ei tule helppoa iltaa.

NJ on Palomäki ja Kivipelto. Ei muuta laadukasta.

Nordicin 1,68 kertoimella olin jo panostamassa suuresti.

Tämä tippuu pomminvarmasti! On tainnut mennä Veikkauksen kertoimenlaskijalla NJ ja LNM sekaisin : D
 
Viimeksi muokattu:

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Luottoni on sokea vierasjoukkueeseen, SaiPa - Jukurit 2, 2.90 PAF. Markkanen loukkaantui, kotimatka Tampereelta, levännyt vieras vastassa. 2500. ottelu pääsarjatasolla SaiPalle ja ensimmäistä kertaa Jukurit vieraana, eikös juhlaottelut usein päin persettä mene.

Mikko78:n vihjaama kerroin on tippunut kuten ounasteli, kerkesin sentään kyytiin paremmalla kertoimella.
 

Ni$pekt15

Jäsen
Suosikkijoukkue
BOSTON BRUINS
Toronto-Utica matsiin saa 4 kerrointa vieraille. Suosikkina Toronto lähteee matsiin, mutta nyt jos koskaan Uticalla mahollisuus voittoon kun farmin puolella pelaa Virtanen,Redulic ainakin Vancouverin 1 miehistöstä. Lisäksi Toronton maalilla KHL:stä tuttu Glass kauden ekassa ottelussa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Luottoni on sokea vierasjoukkueeseen, SaiPa - Jukurit 2, 2.90 PAF. Markkanen loukkaantui, kotimatka Tampereelta, levännyt vieras vastassa. 2500. ottelu pääsarjatasolla SaiPalle ja ensimmäistä kertaa Jukurit vieraana, eikös juhlaottelut usein päin persettä mene.
Sori tästä!
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Real Sociedad - Barcelona (1) antaa livestä kirjoitushetkellä 4,70. En näin huonoa Barcaa ole koskaan nähnyt..

Joo nopeesti tsekattuna livetuloksista pallonhallinta 53-47 ja maalintekoyritykset ekalla jaksolla 8-2, molemmat siis La Realille. Aikamoista. Voishan tota koettaa, vaikka ennen peliä ois saanut semmosta 7 kerrointa, ainoo pelko vaan että monesti nää pelit voi muuttua kun mennään puoliajaksi pukukoppiin ja tullaan sieltä kentälle takaisin. Mutta kyllähän tuohon on jo markkina aikalailla reagoinut kun kertoimet tulleet alas Sociedadille.
 

Gemondo

Jäsen
Jokerit - Magnitogorsk
-Jokereilla rosterissa kolme sentteriä, joista yksi on flopannut Hishon.
-1. ketjun laitahyökkääjä O´Neill on loukkaantunut, joten Jokerien ainoa tuloksen tekoon pystynyt ketju on nyt rikki.
-Vastassa viime kauden mestari, joka on neljän ottelun voittoputkessa.
-Vastakkain itäisen konferenssin ylivoimainen kärki vs. lännen 7.
-Magnin yv (31,6%) vs Jokerien av (80,3%)
-Jokerien yv (20,3%) vs Magnin av (89,9%)
-Jokerit kotipeleissä - 1,86 pistettä / peli
-Magni vieraspeleissä - 1,53 pistettä / peli

Magnille saa 2,40 kertoimia.

Ei tuota kerrointa selitä mikään muu kuin se että Magnitogorskin on katsottu olevan huono vierasjoukkue. Silti tuo kerroin on mielestäni posketon, kaikki yli kahden kertoimet olisivat kelvanneet ainakin minulle.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ei tuota kerrointa selitä mikään muu kuin se että Magnitogorskin on katsottu olevan huono vierasjoukkue. Silti tuo kerroin on mielestäni posketon, kaikki yli kahden kertoimet olisivat kelvanneet ainakin minulle.
Mulla olis sellanen vedonlyöntivihje, ettei tähän ketjuun postattuja vihjeitä Jokereita vastaan juurikaan kannata pelata. Fanit näkevät oman joukkueensa puutteet vähän liian läheltä ja silloin niitä tulee korostettua liikaa. Tänään Jokereiden sentteripelissä ei ollut mitään vikaa, ykkösketju ei O'Neillin puutteesta juurikaan kärsinyt, eikä Magni näyttänyt ollenkaan miltään kärkijengiltä. Kertoimet olivat ihan kohdallaan.

Lainaamani viesti on sinänsä ihan hyvin perusteltu, mutta on lähes sääntö että ennen Jokereiden otteluita huippujengejä vastaan joku "vihjaa" varmaa kakkosta ja lähes yhtä usein Jokerit silti vähintään sen tasurin kaivaa. Voi olla, että samaa vähättelyongelmaa on liigajengienkin faneilla, mutta sitä en ole niin seurannut.
 

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Lainaamani viesti on sinänsä ihan hyvin perusteltu, mutta on lähes sääntö että ennen Jokereiden otteluita huippujengejä vastaan joku "vihjaa" varmaa kakkosta ja lähes yhtä usein Jokerit silti vähintään sen tasurin kaivaa. Voi olla, että samaa vähättelyongelmaa on liigajengienkin faneilla, mutta sitä en ole niin seurannut.

Alkaa tuntumaan yleisesti siltä, että jääkiekko nyt vaan on veikkaamisen kannalta huono laji? Mulla on KHL tainnut osua näistä isoista sarjoista parhaiten, NHL ja miksei Liigakin on puolestaan yhtä lottoa. Olisiko sitten niin että KHL:ssa tasoerot ovat kuitenkin suuremmat, usein tulee näitä samoja juttuja pelattua, esim. joku SKA:n maalimäärät jne.

Eilen piti täällä mölytä kovaan ääneen Neftekhimikin "salettia" voittoa Spartakista, johtivatkin 1-0, 2-1 ja kolmannessa erässä 3-2 Spartakin ensin tasoitettua. Sitten peli yhtäkkiä 3-4, loistavassa iskussa ollut joukkue suli tuosta vaan. Ei jääkiekossa ole mitään järkeä;)
Miten teillä muuten osuu kiekossa rankkarikisat? Tämä ei ole edes mitään itselleen valehtelua, minulla on oikeasti n. 1/20 putki menossa. Suurinpiirtein joka kerta kertoimet on mallia coin flip kun kisailu alkaa, joskus vetoni alkaa niin että ekasta parista tullaan etumatkalle, silti kääntyy. Sitten on niitä kun on viisi kertaa mahdollisuus voittoon tekemällä "vain maali", mutta ei. Olenkin kiekossa vähentänyt moneylinen vetämistä ja siirtynyt mieluummin dnb, ei vituta niin paljoa. Toki tämä tasoittunee jossain sadan rl-kisan kohdilla, tai tuhannen.. Livessä edelleen moneyline, useimmiten tappiolla olevalle jengille.

Mutta kuten sanoit, ei Jalosen Jokereille suoria tappioita kovin helpolla napsahtele, vaikka SKA -pelissä mielessä kävikin muutamaan otteeseen että sopuisa tasuri varmaan käy kaikille.
 

Gemondo

Jäsen
Mulla olis sellanen vedonlyöntivihje, ettei tähän ketjuun postattuja vihjeitä Jokereita vastaan juurikaan kannata pelata.

Mulla ois semmonen vihje ettei mitään tämän palstan vihjeitä kannata pelata (pl. @Saul Goodman ), ei ainakaan oman kokemukseni perusteella. Heinäkuun alusta saakka pitämäni seurannan mukaan täältä poimitut vihjeet ovat palauttaneet rahat 69 prosenttisesti takaisin. En toki ole kaikkia vihjeitä pelannut mitä täällä on jaettu mutta aika heikko tuo prosentti on silti. Ainoastaan koripallovinkit ovat plussan puolella.

Fanit näkevät oman joukkueensa puutteet vähän liian läheltä ja silloin niitä tulee korostettua liikaa. Tänään Jokereiden sentteripelissä ei ollut mitään vikaa, ykkösketju ei O'Neillin puutteesta juurikaan kärsinyt, eikä Magni näyttänyt ollenkaan miltään kärkijengiltä.

Omalta kohdaltani totean vain että Jokereiden pelit tällä kaudella on palauttaneet 131%, ja nimenomaan Jokereita vastaan pelaamani vedot peräti163%. Väitänkin siis että osaan arvioida Jokereita vedonlyönnin suhteen melko neutraalisti.

Kertoimet olivat ihan kohdallaan.

Eilen näin kyllä oli, mutta aika usein alkukaudesta ei.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Omalta kohdaltani totean vain että Jokereiden pelit tällä kaudella on palauttaneet 131%, ja nimenomaan Jokereita vastaan pelaamani vedot peräti163%. Väitänkin siis että osaan arvioida Jokereita vedonlyönnin suhteen melko neutraalisti.
Mainitsinkin, että vihjeesi oli jotakuinkin perusteltu, eikä muutenkaan ollut tarkoitus arvostella kykyjäsi vedonlyöjänä. Tein vain huomion ilmiöstä, johon viestisi sattui sopimaan. Perustelut olivat mielestäni vajavaisia ja uskoin syyn olevan liian tiukassa Jokereiden seuraamisessa, mutta mistäs mä näitä voisin tietää.

Ennakostasi puuttui kuitenkin esimerkiksi Magnin ykkössentterin Jan Kovarin puuttuminen, mutta silti Jokerit oli se, jonka sentteripelin laatua kyseenalaistettiin. Mielestäni kohtalaisen oleellista on myös se, ettei Jokerit ole hävinnyt kotonaan varsinaisella lokakuun alun jälkeen ja koko kaudella yhteensä vain kahdesti. Magnitka on kotonaan vieläkin parempi, mutta vieraissa ei sitten ihan niin hyvä edes suhteessa. Minä hyvin amatöörimäisenä vedonlyöjänä olisin antanut painoa myös henkisesti isoille peleille SKA:ta ja Riikaa vastaan ja pidin kertoimia reiluina. Yksi nyanssi on myös se, että Jokerit on pelannut huippujoukkueita vastaan vahvasti ja kone on yskinyt pahemmin ennakkoon heikompia vastaan.

Onnittelut menestyksestäsi KHL:n parissa, toivottavasti se jatkuu kevätkaudellakin. Toistan vielä, ettei minulla ole kompetenssia arvioida näkemystäsi vedonlyöjänä, enkä niin yrittänyt tehdäkään. Se heitto "kaikki yli kahden kertoimet olisivat kelvanneet" oli varmaan se, joka minut sai asiaan tarttumaan.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta

Crapbag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, NY Rangers, Southampton, Fc Jazz, A's..
Mitä mieltä @Saul Goodman tuosta koripallon Eurocupin Nizhny Novgorod - Lietkabelis 1.40 - 3.10 asetelmasta? Onko tuo kerroin liian kehno vierasvoitolle, jotenkin se vaan kutsuisi pelaamaan. Suosikeista Bayern tuntuisi jokseenkin hyvältä vaihtoehdolta, kerroin tosin laskussa tuonne ~1.60 alle jo.

Löytyykö sieltä jotain herkullista noin muuten?

E: Hiukan ennen peliä kertoimet 1.43 - 2.85, saas nähdä.
E2: Tauolle 47-46, Lietkabelis liki 10 heittoyritystä enemmän, kolmosilla kotijoukkue toistaiseksi mukana (5/10 vs. 1/9)
E3: 91-89,
2p heitot 24/36 (66,7%) vs. 29/45 (64,4%).
3p heitot 8/22 (36,4%) vs. 5/23 (21,7%).
vaparit 19/29 vs. 16/18
levypallot 20 vs. 33

Kai tän periaatteessa ois kuulunut mennä vieraille, toki kertoimet oli vikalla neljänneksellä jossain vaiheessa päin vastoin pelin ollessa jotain 70-74.
 
Viimeksi muokattu:

Gemondo

Jäsen
Oletko pitänyt näistä tarkempaa kirjaa? Mitä palautus% suunnilleen näyttää näiden osalta?

Täältä poimittujen vihjeiden perusteella olen pelannut 24 koripallokohdetta, näiden palautus on ollut 112%. Panosta olen kuitenkin vaihdellut kohteittain joten en osaa sanoa (enkä jaksa laskea) mikä olisi ollut palautus tasapanostuksella.

E. Ja näistä on osa pelattu huonommilla kertoimilla kuin sinun viesteissä mainitut kertoimet.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös