Varovasti näihin CS--peleihin on lyötävä, sen verran huteralla pohjalla on tietämys. Toki joskus sitten täysin pöyristyttäviin kertoimiin on hakattava kivitaloja, koska se nyt on vaan tyhmää jättää ilmainen raha ottamatta. Noita match-fixauksia epäillään vissiin aika usein, mutta en mä tiedä kuinka paljon niitä nyt oikeesti on. Enemmänkin ehkä motivaatiotason juttuja, vähän kun futiksessa jotkut Carling Cupit - ei aina kiinnosta tai reenaillaan jotain uusia kuvioita jne.
Live-vetoa voin kyllä suositella, koska jos vähän edes näkee miten se peli skulaa, mitä mappeja pelataan ja millaisessa tikissä se paras ja paskin pelaaja on, voi vedon lyödä paljon luottavaisimmin mielin. Toki jos pre-match on joku ihan hävytön ylikerroin, niin nopeet syö hitaat tietenkin. Mutta livessä kertoimien heittely on välillä ihan hulvatonta ja rohkeimmat kyllä saa arbit aika hyvällä prosentilla.
Tänään on kyllä taas höpöhöpö-päivä, mutta pannaan pari.
LOOT.BET klo 15.30
Secret - Illuminar: Secret 1.83 bet366
Hauskasti molempien logo on muuten silmä, vähän eri katseella. Secret ollu mun SILMÄÄN parempi, ei muita perusteita.
Home Sweet Home Cup 2 (Bo 1)
Sprout - forZe: Sprout 2.55 Coolbet
ForZe on parempi jengi ehkä, mutta nää bo1 pelit on kyllä kolikonheittoo. Mappi voi ratkasta paljon, en tiedä miten näissä se määritellään? Ei Sprout noin kova altavastaaja kyllä missään kartassa mun mielestä ole.
ja sitten ihan arpa:
Ambush - FATE: Ambush 2.23 Coolbet
Muistelisin, että edelliseen kohtaamiseen sai Ambushille vielä isomman kertoimen ja pojat vei 2-0. Tasosta ei sinänsä mitään käryä, mutta ihan hyvin Ambush on pelannut eikä vastustaja nyt mikään kummoinen ole.
Kuten sanottua, aika höpöhöpö-perusteilla mennään ja lähinnä kannatuksen vuoksi.