Varmaan näin, olen 15-20min koittanut etsiä kohdetta mutta en vaan löydä.Lähtikö Hakin peli kokonaan pois Nordicin listoilta? En itse löydä. Olisin mielenkiinnosta seurannut kertoimien liikehdintää.
Varmaan näin, olen 15-20min koittanut etsiä kohdetta mutta en vaan löydä.Lähtikö Hakin peli kokonaan pois Nordicin listoilta? En itse löydä. Olisin mielenkiinnosta seurannut kertoimien liikehdintää.
Varmaan näin, olen 15-20min koittanut etsiä kohdetta mutta en vaan löydä.
Rosendahl on siirtynyt penkin taakse. Viime vuonna Kings voitti vastaavan pelin. Silloin pystyivät juoksemaan laajemmalla rosterilla AC Hakin yli. Nyt näen tilanteen vähän toisena. Ei löydy Kingseiltä samanlaista tuulivoimaa ykköskentän jälkeen kuin viime vuonna.
Huh huh!Salibandy Kakkonen Etelä:
AC Haki - SBS Kings 1 kerroin 1,90 Nordicbet!
AC Hakilla entisistä Liiga kavereista oleva ykköskenttä Vappula- Strömsten- Jussila - Sipilä - Koski on aivan ylivertainen kakkoseen. SBS Kings omaa myös rutkasti Liiga kokemusta. Nyt kuitenkin poissa viime vuoden parhaat pistemiehet Pajukoski ( Siirtyi Oilersiin ) ja Olkkonen. Lisäksi tästä ottelusta puuttuu Wardin veljekset.
Huh huh!
Tämä matsi meni tiukaksi etenkin vedon maalin tulemisen suhteen!
AC HaKi - SBS Kings
00:00-30:00, maalit 1-6
30:00-50:00, maalit 8-2
59:53, loppulukemat 10-8 tyhjiin.
Haki pelasi siis yhden 20 minuutin pätkän hyvin tehokkaasti ja se riitti.
Salibandy Naistenliiga:
SSRA - ErVi 2 kerroin 2,55 Veikkaus.
Edelleen korostan, että mennään hieman pois mukavuusalueelta. Tälle kaudelle vahvistunut ErVi kauden ennakossa rankattu sijalle 2. ja SSRA sijalle 6. Pääkalloennakko: Naisten Salibandyliigassa uusi maailmanjärjestys
SSRA:lla tähän peliin erittäin paha poissaolo, kuten Pääkallon ennakossa on mainittu: ”Hyökkäyksen ykköspistenikkari on Hanna Niemelä, jonka rooli tulee olemaan iso ensi kaudellakin.”
Lisäksi kokoonpanossa ei ole tämän kauden toiseksi parasta pistenaista Katja Nättilää 3+4.
Otan ihan noiden poissaolojen vuoksi ErVi:a.
Mestistä
Hokki vs Hermes
Hokki saa kertoimeksi 3,40
Hokki on sarjassa kolmantena kerättyään 6ottelusta 12p
Hermes sijalla kahdeksan kerättyään 5ottelusta 4p.
Hokki on voittanut kauden kaikki kolme kotiotteluaan kun Hermes hävinnyt kolme vieraissa pelaamaan otteluaan. Osaako joku sanoa onko jotain kokoonpanoon liittyviä juttuja vai miksi Hermes on tässä suosikki?
Itse lyön tähän ykkösen ja pari kymppiä
Edit: 5.10 Hermes löi kotonaan Hokin 10-1 joten ehkä tässä joutuu hetken vielä miettimään
Onko jotain erityistä syytä, miksi HIFK - Kärpät 17.10 on jo pelattavissa Veikkauksella, kertoimilla 2,25 - 3,90 - 2,80?
En itse näe yhtään ainuttakaan syytä HIFK:n voittoon, valaistakaa toki joku? Hätähousuna tosin pistin jo oranssin renessanssin Kärpille... Älytön kerroin. Ei edes CHL-otteluita välissä.
Minä näen paljonkin syitä HIFK:n voittoon. Ensinnäkin HIFK on pelannut paljon paremmin mitä sarjataulukko ja tulokset näyttää. Esim. on luonut eniten maaliodottamaa/peli koko liigassa.
Juniorikiekkoa:
Saginaw Spirit on aika iso ennakkosuosikki tuolla OHL:n puolella. Kerroinkin mukava.
Onko sinulla omassa kirjanpidossa miten tämä alkanut kausi on sujunut? Ei siis tämä kritiikkinä, mutta mielestäni on ollut vaikeammin ennustettava alkukausi vrt. viime kauteen, jolloin oikeasti pääsi melkein jopa rikastumaan vihjeilläsi ja niiden innoittamana aloin itsekin seuraamaan sarjaa tiiviimmin. Nyt huomaa että niin tälle palstalle tulleet vihjeet kuin omatkin ajatelmat kohteista ovat useammin mennyt pieleen vrt. viime kausi.
OHL on ainakin alkanut aika tasaisissa merkeissä. Omissa papereissa suosikeiksi pelikohteissani jatkossa ovat kohonneet Sting, Steelheads ja Frontenacs, jotka kaikki aloittaneet kautensa heikosti. Näitä vastaan siis tulee säännöllisesti pelattua. Näistä Sting pelaa ylihuomenna Barrieta vastaan vierasmatsin, mutta kertoimet todennäköisesti eivät ole kovin pelattavat kun vielä vieraskentälle matkustavat.
Itse tipsaan tänään Jukureiden voiton Sportia vastaan. Sportilla ei oikein mikään osa pelistä toimi. Eikä ole toiminut koko alkukaudella, pl. se yksi ottelu Pelicansia vastaan jolloin hyökkäykset kiihtyivät hyvin ja viimeistelytehokkuus oli kohdallaan. Aika umpisolmussa on koko tekeminen tällä hetkellä ja tuo matsi on enää muisto vain. Sportilla on Liigan kolmanneksi heikoin ylivoima ja sen tehokkuutta tarvitsisivat kyllä jotta voisivat pisteille itsensä tänään kammeta. Jukurit puolestaan on yksi työteliäimpiä ryhmiä koko sarjassa ja tulee ainakin jouluun saakka painamaan ihan hyvällä pistekeskiarvolla, näin uskon. Näiden joukkueen pelaamisessa on sen verta paljon eroa Jukureiden hyväksi, että uskallan väittää kotikerrointa 2.22 aika kovaksi. Tämän saa Unibetilta ja tähän isken itse ainakin.
Mulla ei ole palstalle vihjatuista omaa kirjanpitoa, kun veikkaan myös muita kohteita ns. huvivedoilla, jotka taas on kirjanpidossa mukana myös. Ei mitään räikeitä, mutta enemmänkin hakuja.
Nyt ei ole mukana kirjanpitoa tässä, mutta selkeästi tässä on rahaa onnistunut tekemään, vaikka ensimmäinen viikko olikin todella huono. Nyt viime aikoina mutulla tekisi mieli sanoa, että arviolta 70% pelivalinnoista on mennyt oikein.