Onko 1XBetillä kotiutukset toimineet? Dokumenttien suhteen on ollut joskus melkoisia vaatimuksia ja venkoiluja.
Itse en ole tänne uskaltanut avata tiliä.
ÄLKÄÄ IKINÄ avatko tiliä tähän roskapuljuun. Itse menetin kerran yli 3000 euroa tänne. Sain pitää omat talletukseni, mutta reilut 3000e mitä olin tuolta bookkerilta voitolla, jäi sinne.
Yrittäessäni kotiuttaa, alkoi ensin hirveä venkoilu. Vaativat lähettämään selfien (ei käynyt, että joku muu olisi ottanut kuvan, eikä luonnollisesti myöskään itselaukaisin) missä toisessa kädessä pitää passia ja taustalla näkyy sähköpostiketju aiheesta. Minkä helvetin takia?
No, tivasin sitten että koska tuo kotiutus onnistuu kun päiviä ja viikkoja vain kuluu. Lopulta sieltä tuli viesti, että olen muka rikkonut sääntöpykälää X (väittivät minulla olevan useampia tunnuksia), mikä ei todellakaan pitänyt paikkansa. Viestin lopussa luki, että tämän jälkeen ei ole mahdollista olla yhteydessä, päätös on lopullinen. Muutaman kerran koetin chatin kautta olla yhteydessä, mutta eivät suostuneet vastaamaan ellen ole kirjautunut. Noh, kirjautuminen ei tietenkään ollut mahdollista, kun tili oli suljettu. Jännä homma kuitenkin kun suostuivat tallettamani rahat palauttamaan, mutta eivät sitten niitä mitä olin sieltä voitolla. Täysin rikollista toimintaa, ihme ettei tuota paskaa ole saatu loppumaan, vaikka valituksia tuosta toiminnasta on tullut ties kuinka paljon käyttäjiltä ympäri maailman.