18.30 Seagulls - Kataja +2 1.833
Mä antaisin Classicin kotivoitolle yli 80%, vaikka Classic on ollut kotona hieman vaisumpi kuin mitä ennen playoffeja kuvittelin. Mitä sitten voisi olla peliajan tasapelin todennäköisyys, niin sen jätän sinun arvioitavaksesi.Miesten Salibandyliigan 1. finaali lauantaina 13.4.
Classic-TPS
Classicille tarjotaan 1,42 kerrointa suorasta voitosta esim. Nordicbetillä. Classic hävinnyt edellisen kerran kotonaan TPS:lle 10 vuotta sitten. Playoffeissa eivät toki ole kohdanneet, jos oikein katsoin. Classic on ollut ylivoimainen joukkue tälläkin kaudella ja playoffeissa tähän mennessä vain yksi jatkoaikatappio vieraissa Indiansille. TPS voittanut molemmat sarjansa otteluvoitoin 4-2.
Mitäs mieltä salibandyvelhot, onko riittävä kerroin Classicin voitolle?
Royals-Mariners 1,92 @unibet
Royals painaa 7 ottelun tappioputkessa, eikä alkukauden kuumin joukkue vastassa helpota tilannetta.
Saisikohan tuosta lauantaille rakenneltua jonkun veikeän yhdistelmän vaikkapa PoNoVon kanssa? 1.65 SB Vantaata vastaan ei sikäli makunystyröitä hivele, mutta jos sen parittaisi - hupimielessä - Classicin kanssa. Mistään en mitään tiedä, kunhan funtsin. @T-aika myösMä antaisin Classicin kotivoitolle yli 80%, vaikka Classic on ollut kotona hieman vaisumpi kuin mitä ennen playoffeja kuvittelin. Mitä sitten voisi olla peliajan tasapelin todennäköisyys, niin sen jätän sinun arvioitavaksesi.
Saisikohan tuosta lauantaille rakenneltua jonkun veikeän yhdistelmän vaikkapa PoNoVon kanssa? 1.65 SB Vantaata vastaan ei sikäli makunystyröitä hivele, mutta jos sen parittaisi - hupimielessä - Classicin kanssa. Mistään en mitään tiedä, kunhan funtsin. @T-aika myös
Asia kunnossa, muistelin että joku ko. punppua on kehunut ja sattui silmään tuo kohde. Tosiaan yhtään mitään tietoa ei ole. Hyvä näin eikun takas piirrustuspöydän ääreen!SB Vantaa on kyllä ollut niin hyvä etten itse PoNoVo:a lähtisi lapulle laittamaan. @Mazaa tuosta PoNoVo:sta osaa enemmän kertoa.
Asia kunnossa, muistelin että joku ko. punppua on kehunut ja sattui silmään tuo kohde. Tosiaan yhtään mitään tietoa ei ole. Hyvä näin eikun takas piirrustuspöydän ääreen!
Yhteen asiaan kiinnittäisin ehdottomasti huomiota ja se on PoNoVon päästettyjen maalien määrä tällä kaudella.SB Vantaa on kyllä ollut niin hyvä etten itse PoNoVo:a lähtisi lapulle laittamaan. @Mazaa tuosta PoNoVo:sta osaa enemmän kertoa.
Eniten olen ihmetellyt AC HaKin sulamista, kun siellä oli kuitenkin pakkiparina liigakokemusta omaavat Koski ja Sipilä, sekä hyökkäysketjuna mahdoton Vappula-Strömsten-Rosendahl - ehkä ikä ei olekaan vain numero? Hankala sanoa mitä tapahtui.
Sytyn ihan saatanasti sille, että joku jaksaa keskiviikkoaamuna selata Romanian divarin!? statseja, joten pakkohan tätä oli pelata.Romanian tunnetusta jalkapalloilusta veto puolille päivin - peli alkaa siis klo 12.
Academica Clinceni vs. Balotesti ja näistä kotijoukkue sarjan kärjessä ja vieraat ovat putoamiskamppailussa tiukasti. Formi kotijoukkueelle WWWWDW ja vierasjoukkueelle LLLLLW.
Keskinäisistä matseista Balotesti on voittanut yhden (7-1-1). Viimeisessä kolme peliä: 1-3 / 1-4 / 5-1 Clincenille ja nyt kun kyseessä on kotipeli, uskoisin kotijoukkueen saavan aikaiseksi yli 2.5 maalia.
Pelivalinnat: Clinceni yli 2.5 maalia kertoimella 1.79 @Unibet 6.5u ja Clinceni EH-2 2.5 @ Bet365 5.5u
(edit: EH-2 tipahti jo näemmä 2.25 tasoon)
Sytyn ihan saatanasti sille, että joku jaksaa keskiviikkoaamuna selata Romanian divarin!? statseja, joten pakkohan tätä oli pelata.
Mä oon jopa vähän koittanut kangistua pois kaavoistani, ja alkanut pintapuolisesti seuraamaan eSportsia (pääosin tosin eSportslivescoren mukaan). Kaksi hölmöä kysymystä:Coolbet live!
Grayhound - Athletico Map 2. Athletico + 6,5 kerroin 1,80
Kenttänä Mirage: Grayhound 12 kertaa pelattu 42%. Athletico 11 kertaa pelattu 73%.
Mä oon jopa vähän koittanut kangistua pois kaavoistani, ja alkanut pintapuolisesti seuraamaan eSportsia (pääosin tosin eSportslivescoren mukaan). Kaksi hölmöä kysymystä:
A) kuinka aikaisin seuraava map tulee tietoon, ja mistä sen näkee?
B) esimerkiksi eSportslivescore sanoo Grayhoundin pelanneen 72 rundia Miragessa, ja voittaneen niistä 66,67%. Onko tuon tilastoissa usein virheitä, eikö niissä näy kaikki, vai mistä tuo ero?
Joo, tämä olikin ihan uusi sivusto meikäläiselle. Pintapuolisesti peesaillut ja yrittänyt seurailla mm. sinun ja Mikon vihjeitä, mutta näin nopeasti vilkaistuna tuolla mainitsemallasi sivulla ja eSportslivescorella on eroa kuin yöllä ja päivällä. Kiitokset.E: Joten hltv.org sivusto seurantaan.
Tähän liittyen bongasin joskus ehkä vuosi sitten HLTVn forumilta sellaisen linkin sivustolle, missä oli sekä excel-feedinä että ihan perustilastoina jumalattomasti dataa. Lisäksi oli todella pätevän oloinen vedonlyöntivihje-katiska.@Kari Runk
@Zohan vastasi kysymyksiin erittäin kattavasti. Kyselkään vaan rohkeasti jatkossakin.
Semmoisen datapankin jos joku löytää missä olisi tilastoitu joukkueiden voittoprosentit kentittäin molemmilta puolilta. Kynärit muistaa noita suoraan ja helpottaa liveä kummasti.