Vedonlyöntivihjeet

  • 3 072 680
  • 15 011

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Lähes täydellinen setti!
Voi prkl aina jää jackpot yhdestä maalista kiinni tai siitä, ettei raaski laittaa ML voittoja. Noh onneks kaks sinkkua sentään osui varsinaisella niin jäätiin voitolle :)
 

Filari

Jäsen
Itse asiassa olimme väärässä tuossa Vihreät vs Persut. Tämän hetken tiedoilla Persut 1,85 on erittäin pelattava kerroin. Itse lykkään siihen max panostuksen. Eli 10 unitin kohde.

Edit: Itse ehdin 1,85 kertoimella. Välittömästi panostuksen jälkeen kerroin 1,65.

Nyt on 1.45.

Aika hyvin elää ennusteet parissa viiikossa.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pidän vapaan viikonlopun, mutta siinä yksi.

Jaana Pelkonen yli/alle 11 000 1,85 - 1,85 Coolbet.

Jaana Pelkonen yli/alle 15000 2,20 - 1,60 Nordicbet!

Melkoinen cappi ja poimikaa nyt hyvän tähden pois tuo Coolbetin over.


Mukavaa viikonloppua kaikille! Palataan ensi viikolla asialle 10 unitin säbäkohteen kanssa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Kyllä tuo veto on sinetöity. Nostan kyllä Halla - Aholle hattua. Jäätävän fiksua käyttäytymistä ja julkinen esiintyminen omassa luokassaan. Ei provosoidu vaikka hiillostetaan.
Näinon, ihmisten äärettömään typeryyteen kannattaa aina luottaa ja panostaa. Trump, Brexit, Persut... onhan näitä. Mutta se siitä, ei ole tämän ketjun asiaa sen kummemmin, kunhan huvituttaa taas.

Kanadan junnuliigojen playoffit on hyvässä vauhdissa jo ja nyt sinne on varmaan palkkailtu joku ihan seuraamaan noita pelejäkin. O:n puolella ennakkosuosikeille pelit katkolla ja "tasabuukkitasotukset" ujo -3.0 kotipelissä. Älä lähre sinne, sano Juti ja lähti kumminkin. Kyllähän noiden jengien tasoero on toki tota luokkaa, mutta en mä uskalla pudotuspeleissä näihin kuitenkaan lähteä. Eli ei pelejä OHL:n tänään.

W:n puolella sitten onkin eri peli, kun Edmonton Oil Kings ja Medicine Hat Tigers ovat 2-2 tasatilanteissa vetäneet vuorovetoa. Viime pelissä näytti kuitenkin siltä että Lääke Hattu Tiikerien eväät on syöty, kun Öljykingit haki 1-5 vierasvoiton. Aika vahvalla momentumilla pääsee Öljy jatkamaan kotipeliin ja näkisin että isännät -1.0 tasoituksella ja 1.93 kertoimella on ajamisen arvoinen! Panostus 4/5

Q puolestaan on näemmä sysätty täysin syrjään, eikä sitä löydy kuin ryssien paskabookeista ja Maratonilta - sieltäkin valikoima köyhä. Rouyn-Noranda Huskies on perseillyt jo kaksi voittoa Shawiniganille ja tilanne 2-2. Tasoero on Huskiesille hurja, mutta siellä on vähän vissiin nappeja ollut auki. Joka tapauksessa, varovaisella panostuksella -1.5 jos aukeaa. Tällä hetkellä auki vain -2.0 kertoimella 1.99, joten pannaan se jossei muuta keksitä. Tähän vain 1/5 panostus.
 
Viimeksi muokattu:

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
@disco-stu minä en ota poliittisiinmielipiteisiin millään tavalla kantaa muuten kuin vedonlyönnillisesti. Jos nyt vähän kuitenkin avaudun, niin kerran minua on luottamusmiesvaaleissa vasemmistoliiton ehdokkaana mainostettu ja siitä loukkaannuin.
En mäkään poliittisiin mielipiteisiin ottanut kantaa, haukuin vain ihmiset yleisesti ihan vitun tyhmiksi - ja luen itseni mukaan näihin "ihmisiin". Sen takia sillä kannattaa tehdä rahaa kun paikka on, kuten täällä hyvin on tehtykin!

Yksi mielenkiintoinen lätkäkohde vielä, Tshekin Extraligan karsintasarjaa Chomutov - Kladno. Eli divarijengi Kladno lähtee aika isona ennakkosuosikkina kohtaamaan Extraligan 2. heikoimman jengin Chomutovin. Onhan Kladno hyvä nippu, mutta kyllä Chomutov on vähintään yhtä hyvä ja hyvin todennäköisesti parempikin. Chomutov moneyline kerroin oli jossain vaiheessä käsittämätön 2.75 - 1.41, mutta nyt tippunut sinne 2.30 tasolle. Mä näen tässä nyt vähintään tasabookin, ellei jopa pieni etu Extraligajengille. Löin moneylinen 2.30 kertoimella 3/5 panostuksella ja lisäksi Chomutovin suoran voiton kertoimella 3.75 ja 1/5 kudilla.

edit. mainitaan nyt vielä että Kladno oli divarin runkosarjassa 4. paras jengi. Vastaavasti Ceske Budejovice, divarin kolmas, pelaa Extraligan toista putoajakandidaattia Pardubicea vastaan. Siinä kerroin onkin Pardubicen eduksi 1.50 - 2.50. Eli kyllä tässä on jotain mitä mä en tiedä tai tajua oltava. Pelattiin silti.
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
19:00 Movistar Riders - Syman
Syman 3.50 @Unibet


Movistarin tähtipelaaja lowel on tehnyt tryout sopimuksen Hellraisersin kanssa, enkä ole ollenkaan varma pelaako hän edes tässä matsissa. Vaikka pelaisi niin uskoisin tuon siirron vaikuttavan koko jengin esitykseen. Pienellä kokeiluun kertoimen ja näiden tietojen turvin.

Huomiselle:

Starseries

North - NRG
North 1.92 @Pinnacle


fnatic - NIP
fnatic 2.25 @Unibet
 
Viimeksi muokattu:

Zohan

Jäsen
Ei oma vihje mutta nuo kovan palautuksen Esports betsarit pelaa:

ForZe - Optic 2 kerroin 2,05 Unibet!

@Zohan voi sitten tyrmätä tai antaa suosituksen.

Jätin tän kohteen rauhaan. Optic vaihto just kaks pelaajaa ja siel on nyt mm. kaks IGL pelaajaa. En usko et kovin paljoa on vielä ehitty treenata yhessä. Forze on hyvä tiimi, mutta taas heidän map pool ei oikee riitä BO3 sarjoihin. En siis oikee löytäny itelleni suosikkia.

GL!
 

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Vaikea uskoa että sitä neljä kierrosta odotettua peli-iloa löytyisi enää selkä seinää vasten. Kokoonpanot jälleen myllätty ja lisäksi puolikuntoinen Kousa ja Vartiaisen fyysisyyden puuttuminen merkittävää. Pelicansin kannalta numerot ei Olkinuoran huippuotteiden takia ole ollut rumempia.

Sydäntä riipien lapulle lähtee HIFK suora voitto Veikkaukselta 3,15. Pelicans tarjoaa tän illan!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Just kerkesin lyödä ennen kun nousi 11000 ->13000. Harmi kun ei saanut kuin 120€ lyötyä

Minä olen yhden kerran elämässäni ollut oikeudessa vedonlyönnin vuoksi. 20 000€ betsi Tarja Halosen presidentti valinnalle räyjäyttti tämän poliisivaltion rahapelivalvonnan. Voitin käräjillä ja hovissa kun syyttäjän oma todistaja myönsi minun olevan oikeassa. Rahanpesu ja rikoshyödyn menettäminen valtiolle olivat syytteet.

Tämä nyt tuli politiikka vedoista mieleen. Totuus oli että tuota summaa ei kukaan toimisto vastaanottanut. Jos jollain ongelmia niin pystyn ja mielelläni autan kaikissa vedonlyöntiin liittyvissä ongelmissa.

Ja itse kohteeseen minä sain hyvin sisään molempiin päävalintoihin. Toki vaatii pientä järjestelyä.

Edit: Minun rahapelihistoria vie ympäri maailmaa myös harmaalle alueelle. Itsekin olen kohteena ollut Thaimaassa käydyssä thaiboxin ottelussa jossa vedin itseäni isolla panoksella. Tyrmäsin vastustajan ensimmäisessä erässä murtaen kylkiluut. Vedin tuosta ottelusta normaali duunarin vuosipalkan.

Edit2. Ja miksi avaudun, niin pitkästä aikaa viihteellä. Jos tässä maassa menestyt millään muulla tavalla kuin siinä normaali ihmisen oravanpyörässä olemalla niin sitä ei hyvällä katsota. Itsellä oli sellainen onni että suhteet ja sen tuoma koneisto takasi oman oikeusturvan.
 
Viimeksi muokattu:

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Yksi mielenkiintoinen lätkäkohde vielä, Tshekin Extraligan karsintasarjaa Chomutov - Kladno. Eli divarijengi Kladno lähtee aika isona ennakkosuosikkina kohtaamaan Extraligan 2. heikoimman jengin Chomutovin. Onhan Kladno hyvä nippu, mutta kyllä Chomutov on vähintään yhtä hyvä ja hyvin todennäköisesti parempikin. Chomutov moneyline kerroin oli jossain vaiheessä käsittämätön 2.75 - 1.41, mutta nyt tippunut sinne 2.30 tasolle. Mä näen tässä nyt vähintään tasabookin, ellei jopa pieni etu Extraligajengille. Löin moneylinen 2.30 kertoimella 3/5 panostuksella ja lisäksi Chomutovin suoran voiton kertoimella 3.75 ja 1/5 kudilla.

Kiitokset, komea haku! Kyllähän se aina on hatunnostoinen paikka, kun joku vihjaa onnistuneesti yli kolmen kertoimella.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
@Mikko78 Jos sulla on enemmänkin noita tarinoita, voisin haastatella sua nauhurin kanssa ja kirjoittaa niistä kirjan :D On vähän sellaisesta kokemusta.

Tarinoita on vaikka muille jakaa. Enemmän toki kaverin kautta. Nousi täysin nolla lähtökohdista alkoholisti äidin yksinhuoltaja perheestä miljonääriksi. Teki suomenennätyksen koululehtien myynnissä ala-asteelle ja siirtyi pikkuhiljaa isompien bisneksien pariin.

Otti minut siipiensä suojaan ja tutustutti isompien poikien maailmaan. Yhdessä ollaan kierretty maapallo Etelä-Amerikkaa lukuunottamatta. Se meillä on vielä joskus edessä kunhan minun lapset on siinä iässä että isä pystyy olemaan poissa kotoa pidempään.

Toki putsasi minut ensiksi lukuisia kertoja sökö pöydässä. Makean revanssin otin tuossa thaiboxin ottelussa jossa hänellä oli rahat kiinni omassa hevosessa.

Vedonlyönti on muutakin kuin kertoimia ja matematiikkaa. Itsellä se on ollut elämäntapa 27 vuotta.
 

Raid76

Jäsen
Suosikkijoukkue
GKS Tychy #92, Savinainen ja Ässien sylkykupit
Pidän vapaan viikonlopun, mutta siinä yksi.

Jaana Pelkonen yli/alle 11 000 1,85 - 1,85 Coolbet.

Jaana Pelkonen yli/alle 15000 2,20 - 1,60 Nordicbet!

Melkoinen cappi ja poimikaa nyt hyvän tähden pois tuo Coolbetin over.

Missähän tuon raja menee. Mahtaisiko tuo 15 000 ylittyä myös?
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Jos olisin etukäteen tarkistanut, että Kladnolla pelaa Jagr, Plekanec ja Vampola, olisin varmaan jättänyt lyömättä :D Löin kuitenkin ja jopa katselin vähän peliä. Kiitokset vaan @disco-stu !
Joo olisi voinut todeta, että jäähdyttelevät nimimiehet siellä koittaa nostaa kasvattajaansa Extraan, mutta ei se pitkälle riitä. Sarjamuodossa kun pelataan niin mahikset kuitenkin on, soisihan sen Kladnon veljille joutsenlauluna nostaa oma jengi ylimmälle tasolle. Vähän eppäilen vaan ettei taso riitä kun kausi pelattu kuitenkin todella heikkoja jengejä vastaan ja Extraliga nyt on kuitenkin ihan "oikea" sarja.

Kiva osuma kyllä, joskus näinkin!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös