Perkele, ei pitäisi Jeesukseen uskoa niin kovasti...
Itse asiassa Barysillä (Baryksellä?) ei taida olla panosta ottelussa, mihin @Jesus Shaves viittaa. Menin lyömään vetoa tuon vinkin luettuani ja vasta sen jälkeen katsomaan KHL:n sivuja. Siellä idän playoff-parit on jo kaikki nimettyinä.
Vaikka Metallurg voi pisteissä Barys Astanan tavoittaakin, on Barys silti idän kakkonen. Tämä johtuu siitä, että playoff-kaaviossa divisioonavoittajat sijoitetaan konferenssin kakkoseksi, vaikka jollain toisella joukkueella olisikin pisteitä enemmän. Ja Barys on oman divisioonansa voittaja jo varmuudella, siten sijoitetaan idän kakkoseksi, kävi päivän peleissä miten tahansa.
Östbergin kunto oli Tourin jälkeen vähän laskusuuntainen. Norjan mestaruuskisoissa jäi esim. mitalien ulkopuolelle tällä samalla matkalla. Itse en usko Östbergin mitaliin, kun hänellä on aiemmin ollut tapana ennemmin hiipua kuin nostaa tasoa arvokisoihin mentäessä. Oletan, että Johaugin takana himmeimmistä mitaleista taistelevat Kalla, Pärmäkoski ja Jacobsen. Kallan kohdalla toki tässä on epävarmuustekijä, kun hiihti aika heikosti ennen viimeistelyleiriä, mutta toisaalta usein on arvokisoihin tullut kovassa kunnossa ja matka sopii loistavasti.@erku
Olisitko voinut antaa jonkunlaisen analyysin naisten hiihtoon tälle päivälle? Meinasin pelata Östberg top-3, mutta haluaisin kuulla sinun mielipiteen ensiksi.
Duckshan hävisi eilen? Mutta muuten kyllä samaa mieltä.Veikkaukselta saa kertoimen 3,40 Anaheimin vierasvoitolle Edmontonista. Anaheim voitti viime yönä kovan Calgaryn ja on muutenkin statsien valossa parantanut pelillisesti viime aikoina. Esim. Unibet antaa Anaheimille kertoimeksi 3,00. Ja merkittävänä seikkana vielä, että Connor McDavid on pelikiellossa.
@erku
Olisitko voinut antaa jonkunlaisen analyysin naisten hiihtoon tälle päivälle? Meinasin pelata Östberg top-3, mutta haluaisin kuulla sinun mielipiteen ensiksi.
Aah, kappas :D Katsoin aamuhouruisena, että voittivat. No, joka tapauksessa tuo on hyvä kohde pelata.Duckshan hävisi eilen? Mutta muuten kyllä samaa mieltä.
@erku tuossa jo vastasi, mutta komppaan tässä nyt melko vahvasti. Östbergin kurssi on kääntymässä väärään suuntaan, eikä se ole ensimmäinen kerta ajankohtaan nähden.
Sikäli erikoista ja siksi tulin kommentoimaan, kun itsellä oli mielessä pelata juurikin Östberg ei top-3 kertoimella 1.6. :D
Minä en hiihdossa mikään asiantuntija ole ja hyvä kun kommentoitte. Jokaiseen kisaan jotain heitän lähinnä jännityksen vuoksi.
Pärmäkoski - Jacobsen 2 kertoimella 1,90 oli oma pelivalinta.
Sitten varsinainen vihje: Karlsson lyö Von Siebenthalin 2,39 (Marathonbet)
.
Hieno vihje joka tulee kovalla marginaalilla kotiin! Harmi kun Maratoonarit potkivat minut pois, niin en pystynyt osallistumaan.
Muutenhan tuo ennakkoni mitalitaistelusta meni vihkoon. Toivottavasti uskalsit pelata Östbergin mitalin, vaikka täältä eriävää mielipidettä tulikin.
No kyllä sinulla on kompetenssia antaa arviota enemmän kuin minulla. Se että minä arvioin Ostbergin top3 sijoille ei tee vedosta hyvää. En pelannut eikä harmita!
Toivottavasti jatkossakin pistät analyyseja/vihjeitä.
@erku ja @Raid76
Hyvä kun saadaan keskustelua ja eriävät mielipiteet ovat vain ja ainoastaan positiivista! Mielenkiintoiset kisat ja palautus ollut näin alkuun hyvä!
Itse arvostan keskustelua ja analyysejä huomattavasti enemmän kuin pelkkiä vihjeitä. Toivottavasti muut palstaveljet eivät tästä keskustelusta häiriinny.
Mitäs miesten kisaan?
Itseäni kiinnostaa B365 Leader after classic leg Bolshunov 2.50. Bolshevikin meno oli viikko sitten Cognessa aika paljonkin parempaa kuin Iivon. Tuon kisan perusteella tämä vaikuttaisi hyvältä vedolta. Nämä herrat perinteisen osuuden voiton kaiken järjen mukaan ratkaisevat. Iivo saa kerrointa tuohon 2.70. Ajatuksia?
@Raid76 kova haku tuo Kläbo ei voita, jos jostain löysit siihen riittävän kertoimen. Tässä nyt nähdään, että kun pidetään kunnolla vauhtia, niin Kläbo on aivan poika. Ylipääyään hienoa, että näitä kisoja ei enää voiteta kyttäilemällä ja lopussa hirmukiri tyyliin Northug. Nyt mennään isoa kovaa iso osa matkasta.