Rakennellaas pientä illan Suomi-kiekon peleistä.
Mun silmään HPK-Pelicans ottelussa vierasjoukkueelle tarjottava 3,60, on vähintäänkin kokeiltava. Pelsulla oli hieman haastavat pari viimeistä peliä, kun Saipaa vastaan oli tuplamatsit ja Kärpät antoi Pelsulle kotona kyytiä oikein urakalla. HPK lähtee mun papereissa joissain määrin ennakkosuosikkina peliin, mutta ei lainkaan niin paljoa, etteikö vierasjoukkueen kerroin olisi pelattava.
Suomi-sarjasta löytyy illan ainoa ottelu Pyry - Hunters, jossa kotijoukkue porhaltaa kahdeksan ottelun voittoputkessa mätkittyään alkusarjassa heikoimpia joukkueita kymmenellä maalilla päähän. Mahtui sinne muutamasta kovasta joukkueestakin voitot. Vierasjoukkue on myös viiden matsin voittoputkessa. Pyry on kuitenkin laadultaan parempi joukkue ja yleensä dominoinut runkosarjaa, kunnes playoffeissa jäänyt aina se kirkkain saamatta. Puheet hallilta kertoi viime lauantaina pelin olleen parasta Pyryä koko kautena. 1 kertoimella 1,61 lapulle.
Lapulle kolmanneksi pyöräksi vielä Sport - Kalpa 1, kertoimella 2,12. Kalpalla on ollut jokseenkin hankalaa. Viime viikon tuplapeleistä Jukureita vastaa tiukat yhden maalin voitot ja tiistaina heikko esitys Lukko vastaan, josta tuli 2-4 takkiin. Ei Sportinkaan peli ole silmiä hivellyt, oli pahasti lauantaina Raumalla jaloissa, mutta Ilves kaatui 6-1 komeasti Kuparisaaressa keskiviikkona.
PS. TPS - HIFK pelissä ainekset mihin vaan, joten se on varma X. ;)
Kaikki kertoimet Coolbetiltä.
0/3, I'll get my coat. Eiku taitaa toi TPS-HIFK X osua, oon saatana tietäjä!