Ilmari Ahde
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Haukiputaan huorakuoro
Minulle tuli kanssa rahat Heponiemen ykköstilasta ja ihan täytenä maksettuna. Kyllä Nordicbet tietää että tämä voitto palautuu heille hyvinkin ravakkaan tahtiin.
"Siinä tapauksessa, että kaksi tai useampi kilpailija julistetaan tapahtuman voittajaksi, jaetaan voittajien yhteiskerroin voittotulokseen päätyneiden kilpailijoiden määrällä."
E: "Ns. Tasatilanteita -sääntö ei koske nimenomaisesta sijasta lyötyjä vetoja, ja voitto maksetaan kilpailijalle annetun kertoimen mukaan siitä huolimatta, että useampi kilpailija jakaa saman sijan."
Tuliko 7.50 kertoimella, kun oli jaettu voitto?
Minulle tuli kanssa rahat Heponiemen ykköstilasta ja ihan täytenä maksettuna. Kyllä Nordicbet tietää että tämä voitto palautuu heille hyvinkin ravakkaan tahtiin.
Tule apuun Anja! Eiku @Lico ... känädän junnulätkässä palaillaan arkeen ja siellä on iso liuta helvetin pettyneitä ärripurrikanukkeja/jenkkejä/ynnämuita varmaankin jo askissa? Mun silmään tuolla on ainakin kuusi täysin päivänselvää peliä, joita tosin joutunee pelaamaan tasoituksella. Mutta kerrohan parahin @Lico omat mietteesi, niin mennään yhdessä sitten metsään ja monttuun!
Mä otan tuolta Q:n puolelta Sherbrook Phoenix - Victoriaville Tigers, merkki 1 tasoituksella -1.0. Kerroin 1.74.
Kuntokäyrät täysin päinvastaisiin suuntiin, Phoenix sai edellisessä ottelussa tärkeän opetuksen leijumisesta kun kehno Val d'Or oli viedä pisteet Sherbrookin alun ja lopun löysäilyn ansiosta. Phoenix on hyvä jengi, joskaan ei ihan kärkeä, kun Victoriaville on pohjasakkaa. Vieraissa Tigers 18 peliä 7 pinnaa. Phoenix voittanut 7/10 edellistä kotona, mm. kärkijengi Royn-Norandan. Edelliset kohtaamiset Sherbrookille 3-0 ja 5-1. Auringon varma kotivoitto, rohkeimmat tasotusta -1.5 ja kerroin 1.95 kelpaa.
Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!Spokane -1,5
Saginaw -1,5
Soo Greyhounds -1
Red Deer Rebels -1
Portland -1,5
Everett -1
Nuo kuusi on selkeimmät. Owen Soundiin älkää koskeko, vastoin odotuksia alkoivat myyntipuuhiin.
Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!
Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!
Jees, Guelph Storm vahvistui siis loppukaudeksi aika helvetisti, siinä missä ainakin Owen Sound tankkaa. Niagara IceDogs,Soo ja Saginaw muita vahvistuneita. Oliks muita?Sinne meni Suzuki ja Durzikin. Neljä parasta Owen Soundin pelaajaa lähti eli tankkaus käynnissä. Melkein voisi Rangersia kokeilla.
Jees, Guelph Storm vahvistui siis loppukaudeksi aika helvetisti, siinä missä ainakin Owen Sound tankkaa. Niagara IceDogs,Soo ja Saginaw muita vahvistuneita. Oliks muita?
OHL ja QMJHL osunu jo, Portland suht varma jo. Hyvältä vaikuttaa so far ja thänx Sherbrookista, ois jääny huomaamatta.Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!
Minä olen semmoinen gloryhunter, tykkään jälkikäteen jos tykkään.Liian vähän tykkäyksiä keräs tuo mun edellinen vinkki, joten vituikshan se meni. Tänään uudestaan, tykätkää enemmän!
Minä olen semmoinen gloryhunter, tykkään jälkikäteen jos tykkään.
Tulee taas tylsänä listana, koska työpäivä. Saa haastaa jos perusteluita haluaa.
Peterborough Petes
Saginaw Spirit -1,5 (!!!)
Soo Greyhounds -1
Spokane Chiefs
Red Deer Rebels -1
Ottawa 67’s moneyline
Tulee taas tylsänä listana, koska työpäivä. Saa haastaa jos perusteluita haluaa.
Peterborough Petes
Saginaw Spirit -1,5 (!!!)
Soo Greyhounds -1
Spokane Chiefs
Red Deer Rebels -1
Ottawa 67’s moneyline