Vedonlyöntivihjeet

  • 3 071 323
  • 15 011

Lht03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nupen Pelicans
Livestä Ilves - KooKoo 1, kerroin 4,50 Veikkauksella. Kuntopuntarin 6. vs jumbo. Uskon kotijoukkueen nousevan voittoon tuolta, sillä KooKoolla on maalissa -99 syntynyt yhden erän Liigaa ennen tätä iltaa pelannut Oskari Salminen.

Edit. 1. erätauko, lisää paskaa housuun 6,25 kertoimella
 
Viimeksi muokattu:

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Nyt menee niin huonosti junnusarjoissa, että alta pois. Tarkoitus ei ole edes vihjata mitään tänään, mutta sen verran vain sanon, että voimasuhteet elävät tällä hetkellä todella paljon, sillä tänään on ollut vilkas kauppapäivä ja lisää tulee.

Saginaw Spirit, oma suosikkini vahvistui mm. Tippettillä ja McLeodilla. Käsittääkseni eivät saa pelata uudessa joukkueessa vielä, koska WJC:n aikana on ns. roster freeze käynnissä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tästä tulin kiittämään kun mietin mistä rahat oli tullut, niin tämänhän sen oli oltava. Jaettu ykköstila yhdeksällä pisteellä eli ei tehnyt tiukkaakaan :)
Tuliko 7.50 kertoimella, kun oli jaettu voitto?
Miten ihmeessä Heponiemi on voinut olla edes jaettu voittaja kun siellä venäläinen Denisenko teki tehot 4+5 ja Hepokatti 3+6, eli ihan virallisestikin Denisenko on pörssin ykkönen kun teki enemmän maaleja? Vai meneekö nämä vedonlyönneissä sitten pelkästään pistemäärän suhteen.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Minulle tuli kanssa rahat Heponiemen ykköstilasta ja ihan täytenä maksettuna. Kyllä Nordicbet tietää että tämä voitto palautuu heille hyvinkin ravakkaan tahtiin.
 

Nick Neim

Jäsen
NordicBet jatkaa näemmä taas sitä omaa linjattomuuttaan. Eipä ollut omat roposet kiinni Heponiemessä, mutta suht tuoreessa muistissa on Kovalchukin maalipörssin voitto olympialaisista. Tuolloin 3 miestä jakoi maalipörssin voiton, ja kertoimella 9 lyöty veto maksettiin ainoastaan 4,50 kertoimella, koska "voitto meni jakoon". Voittajia oli 3, mutta kerroin puolitettiin ikään kuin niitä olisi ollut kaksi. Ja nyt sitten saa täydellä kertoimella pistepörssivoittajan, joka ei edes varsinaisesti voittanut pistepörssiä. Tai jos Nordicin määritelmien mukaan voitti, niin jakoi voiton.

"Siinä tapauksessa, että kaksi tai useampi kilpailija julistetaan tapahtuman voittajaksi, jaetaan voittajien yhteiskerroin voittotulokseen päätyneiden kilpailijoiden määrällä."

Kauan tuosta jaksoin aspan kanssa vängätä aikanaan, kun minä löysin toisenlaisen sääntökohdan.

E: "Ns. Tasatilanteita -sääntö ei koske nimenomaisesta sijasta lyötyjä vetoja, ja voitto maksetaan kilpailijalle annetun kertoimen mukaan siitä huolimatta, että useampi kilpailija jakaa saman sijan."

Pitivät päänsä, ja rahat tulivat vain 4,50 kertoimella tilille.

Ei siinä, hyvähän tuo on, jos voitot saitte kokonaisina. Ihmetyttää vain tuollainen saatanan penailu. Paska lafka.
 

mayra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Minulle tuli kanssa rahat Heponiemen ykköstilasta ja ihan täytenä maksettuna. Kyllä Nordicbet tietää että tämä voitto palautuu heille hyvinkin ravakkaan tahtiin.

Onneksi itse pelasin Heponiemeä Veikkauksella. "Ei voittoa" -tekstihän siellä komeilee. 250 eur rikkaampi olisin, jos olisi osunut.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Livestä AK Bars Kazan, vedot tokaerässä 4-19, mutta tulos 2 erän jälkeen 1-2 Vitjazille.

Sori, vituiks män..
 
Viimeksi muokattu:

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Tule apuun Anja! Eiku @Lico ... känädän junnulätkässä palaillaan arkeen ja siellä on iso liuta helvetin pettyneitä ärripurrikanukkeja/jenkkejä/ynnämuita varmaankin jo askissa? Mun silmään tuolla on ainakin kuusi täysin päivänselvää peliä, joita tosin joutunee pelaamaan tasoituksella. Mutta kerrohan parahin @Lico omat mietteesi, niin mennään yhdessä sitten metsään ja monttuun!

Mä otan tuolta Q:n puolelta Sherbrook Phoenix - Victoriaville Tigers, merkki 1 tasoituksella -1.0. Kerroin 1.74.

Kuntokäyrät täysin päinvastaisiin suuntiin, Phoenix sai edellisessä ottelussa tärkeän opetuksen leijumisesta kun kehno Val d'Or oli viedä pisteet Sherbrookin alun ja lopun löysäilyn ansiosta. Phoenix on hyvä jengi, joskaan ei ihan kärkeä, kun Victoriaville on pohjasakkaa. Vieraissa Tigers 18 peliä 7 pinnaa. Phoenix voittanut 7/10 edellistä kotona, mm. kärkijengi Royn-Norandan. Edelliset kohtaamiset Sherbrookille 3-0 ja 5-1. Auringon varma kotivoitto, rohkeimmat tasotusta -1.5 ja kerroin 1.95 kelpaa.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tule apuun Anja! Eiku @Lico ... känädän junnulätkässä palaillaan arkeen ja siellä on iso liuta helvetin pettyneitä ärripurrikanukkeja/jenkkejä/ynnämuita varmaankin jo askissa? Mun silmään tuolla on ainakin kuusi täysin päivänselvää peliä, joita tosin joutunee pelaamaan tasoituksella. Mutta kerrohan parahin @Lico omat mietteesi, niin mennään yhdessä sitten metsään ja monttuun!

Mä otan tuolta Q:n puolelta Sherbrook Phoenix - Victoriaville Tigers, merkki 1 tasoituksella -1.0. Kerroin 1.74.

Kuntokäyrät täysin päinvastaisiin suuntiin, Phoenix sai edellisessä ottelussa tärkeän opetuksen leijumisesta kun kehno Val d'Or oli viedä pisteet Sherbrookin alun ja lopun löysäilyn ansiosta. Phoenix on hyvä jengi, joskaan ei ihan kärkeä, kun Victoriaville on pohjasakkaa. Vieraissa Tigers 18 peliä 7 pinnaa. Phoenix voittanut 7/10 edellistä kotona, mm. kärkijengi Royn-Norandan. Edelliset kohtaamiset Sherbrookille 3-0 ja 5-1. Auringon varma kotivoitto, rohkeimmat tasotusta -1.5 ja kerroin 1.95 kelpaa.

Viime päivinä noita WHL:n ja OHL:n siirtoja on tapahtunut oikein roimasti eli tasoerot ovat muuttuneet jollain tasolla aika radikaalistikin nimenomaan paperilla. Se miten ne sitten lopputuloksissa näkyy on suuri arvoitus.

Oon tauolla, joten haluun vinkata sen kummempia perustelematta ettei kertoimet liikaa tipahtele.

Spokane -1,5
Saginaw -1,5
Soo Greyhounds -1
Red Deer Rebels -1
Portland -1,5
Everett -1

Nuo kuusi on selkeimmät. Owen Soundiin älkää koskeko, vastoin odotuksia alkoivat myyntipuuhiin.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Spokane -1,5
Saginaw -1,5
Soo Greyhounds -1
Red Deer Rebels -1
Portland -1,5
Everett -1

Nuo kuusi on selkeimmät. Owen Soundiin älkää koskeko, vastoin odotuksia alkoivat myyntipuuhiin.
Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!

Owen Sound on tosiaan huono, koska myyvät pelaajiaan. Suzuki edelleen on, mutta ykkösparin pakki ja paras pistemies Hancock poistuivat.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Cheerio! Samoilla linjoilla, Owen Sound oli kysymysmerkkinä ja Portlandia en uskalla, mutta muuten samat ja Sherbrook. Näillä mennään kuuhun asti!

Sinne meni Suzuki ja Durzikin. Neljä parasta Owen Soundin pelaajaa lähti eli tankkaus käynnissä. Melkein voisi Rangersia kokeilla.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Sinne meni Suzuki ja Durzikin. Neljä parasta Owen Soundin pelaajaa lähti eli tankkaus käynnissä. Melkein voisi Rangersia kokeilla.
Jees, Guelph Storm vahvistui siis loppukaudeksi aika helvetisti, siinä missä ainakin Owen Sound tankkaa. Niagara IceDogs,Soo ja Saginaw muita vahvistuneita. Oliks muita?
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Jees, Guelph Storm vahvistui siis loppukaudeksi aika helvetisti, siinä missä ainakin Owen Sound tankkaa. Niagara IceDogs,Soo ja Saginaw muita vahvistuneita. Oliks muita?

Soo ei ole vielä vahvistunut oikein mitenkään ja saa nähdä mitä tekevät. Ennustin, että laittaisivat lipun luukulle, mutta muutama pelaaja on nostanut profiiliaan sen verran paljon, että katsellaan. Ottawa 67's hankki DiPietron maaliin sekä yhden sarjan kovimman hyökkääjän, Maksimovichin. Saginaw on vahvistunut järkyttävästi, Niagara entisestään ja Guelph myös kuten todettua. London on myös kova ja hankkivat sen Hancockin. Mutta ehtii tässä vielä tapahtua ja sitten on tietty se, että uskaltaako näitä arvioita tähän jakaa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Vamos @Lico! Red Deer push, mutta 5/6 ja lisäks parit VARMAT tuplat himaan. Melkein kilo hyvää yhdeltä yöltä siis. Hyvää joulua ja eiköhän panna vaan lisää paskaa housuun!

Oli hyvin tuuritkin mukana, kun tasoitukset osui järjestäen tyhjään uuniin. Joskus näinkin päin!
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Kerrankos sitä!

Tulevalle yölle ei ole oikein mitään fiksua, toki ennakkosuosikkeja on.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tänään onpi mahtava kierros edessä junnuissa, joten turpaan otetaan hellästi. Laittelen vinkkejä, kunhan omat vedot olen saanut kohteiden ilmestyttyä omalle bookkerille.
 

Lico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks, Helsingin Jokerit
Tuli äkkilähtö töihin, joten mennään nopealla kaavalla ja mun mielestä ns. parhailla kohteilla:

Ottawa 67's -1,5
Guelph Storm -1
Saginaw Spirit moneyline
Prince Albert Raiders -1
Saskatoon Blades -1
Lethbridge Hurricanes

- Ottawa 67's iso ennakkosuosikki Sarniaa vastaan, joka myynyt parhaat pelaajansa. DiPietro sarjan paras maalivahti, nollannee ja Ottawa on vahvistunut kauden mittaan.
- Guelph Stormilla kuusi kovaa vahvistusta ja vain yksi menetys, joten käytännössä ketjullinen ykkösketjun kavereita sisään, mm. Nick Suzuki.
- Saginaw Spirit oli kova joukkue ennen Tippettiä ja McLeodia, London ei ole vahvistunut yhtään. Dellandrean perässä lienevät, tuskin tänään kauppaa tapahtuu.
- Raidersilla on viime aikoina mennyt vähän heikommin, mutta tänään kova koettelemus, kun Glass kumppaneineen tulee kylään. Odotan vahvaa kotiesitystä ja kun Raidersille saa -1:llä yli 2,2, on helppo laittaa lapulle.
- Saskatoon saa Hitmenin vieraakseen, joka viime aikoina on perseillyt mun vetoja. Pitäisi olla selkeä kotivoitto, luotetaan siihen.
- Lethbridge on kauden mittaan nostanut ja nostanut tasoaan, kun Oil Kings on vain junnannut paikoillaan. Mielestäni kotivoitto on selkeähkö Cozensin, Belleriven sekä Leschyshynin johdolla.

Ja on tuolla muutama muukin kohde, mutta menevät mun papereissa kategoriaan "stalkatkaa itse tilastoista/runkosarjatilanteesta". Suhteellisen hyvin pitänee paikkaansa, mutta en mä kaikkea uskalla veikata.
 
Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ampumahiihto naisten takaa-ajo. Odotin että pari Oeberg - Kuzmina olisi löytänyt jostain. Siihen oli peli-idea valmiina. Jos joku löytää niin ilmoittakaa ketjuun.

Muutenkin nyt on havaittavissa että firmat peesaavat pareissa ja kertoimissa toisiansa. Niin paljon samoja pareja löytyy.

Mitään järisyttävän hyvää en löytänyt, mutta itsellä lähti yksi high risk veto kehiin:

Marketta Davidova - Nicole Gontier 2 kerroin 2,37 Bet365.

Molemmat ovat niin surkeita ampujia, että neljän paikan kisassa tuo on sama, kuin arvalla heittäisi kumpi maaliin ensimmäisenä tulee. Davidova makuu 79% ja pysty 71%. Gontier makuu 75% ja pysty 72%. Kun ottaa huomioon Davidovan kovemman hiihtovauhdin (-4 vs -2 ) niin kyllähän tätä kirjoittaessa miettii itsekin onko vihje edes julkaisu kelpoinen.

No tuohon nyt kuitenkin pieni siivu meni. Luotetaan että Gontierin eilen hyvin sujunut ammunta siivittää edes kohtalaiseen suoritukseen.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös