Omia ajatuksia tuosta väännöstä ja tästä topicista. Jos ei ole mitään käsitystä vedonlyönnin periaatteista ja tulee vihjailemaan niin kyllähän se ärsyynnyttää sellaisen joka tekee oikeasti töitä vihjeidensä eteen. Mun mielestä laatu korvaa määrän, paskaa on netti pullollaan. Tässä tapauksessahan Saulilla on tiedetysti hyvin vahva tietämys lajista ja siksi ärähdyksen ymmärtää, sekä kirsikkana kakun päälle "GS Warriors on pelannut tällä kaudella over aina kun olen pelannut over, pelaa varmasti tänäänkin!" on kuin Camavuoren näppiksiltä. Oli se overin raja sitten 117,5 tai 145,5 niin pelataan over.
Ei tarvitse mieltä pahoittaa, aikuisiahan tässä ollaan. Mutta älyttömyydestä pitää saada keskustelupalstalla huomauttaa. Ja kyllä tänne saa vihjailla, vaikka ei olisi koneella laskenutkaan rajoja koska arviointivastuu on lukijalla. Voi ottaa vaikka oppina nämä ja ilman mitään henkilökohtaisuuksia.
Samoilla linjoilla. Ei tämä mikään ammattilaisten palsta ole, mutta mielestäni jokaisella tänne vihjaavalla on vastuu vihjata vain sellaisia kohteita, joiden uskoo toteutuvan kerrointaan todennäköisemmin. Jos tänne roiskitaan kaikki mahdollinen, niin vihjeiden taso ei juuri eroa jostain Valavuoren Twitter-tilistä tai näistä Facebookin betsicamaboom-ryhmistä, joissa "vihjataan" pelistä riippumatta ennakkosuosikkia sekä overia.
En minäkään osaa mitään kerroinrajoja laskea ja vaikka omasta mielestäni osaisinkin, niin en noihin luottaisi enemmän kuin vedonlyöntimarkkinan muodostamiin kertoimiin. Tänne tulee vihjailtua lähinnä sellaisia kohteita, jotka ovat jo otsaluullakin nähtäviä selviä ylikertoimia ja joiden kerroin tulee hyvin todennäköisesti laskemaan ennen ottelua. Tällaisia tapauksia ei tosin kovin montaa kaudessa osu kohdalle, vaikka vetoa tuleekin lyötyä päivittäin melko paljon. Niistä kohteista mitä itse tulee lyötyä, vain loppujen lopuksi melko pieni osa on sellaisia, joista varmuudella voin sanoa voittaneeni odotusarvoa. Enemmän tämä on mukavaa harrastelua itselleni, mutta näitä kieli puoliksi poskella lyömiä vetoja en tänne tulekaan vihjanneeksi. Eikä siinä mitään jos joku näin tekee, mutta olisi ihan hyvä vähintäänkin mainita siitä.
Täältä suunnalta ainakin hattu nousee päästä näille Sauleille ja kumppaneille, jotka kykenevät perustelemaan vihjeensä ja löytämään joukosta ylikertoimet. Todistetusti myös pitkässä juoksussa kykenemään pelaamaan näillä voitollisesti. Kuten todettua, tämä palsta erottuu edukseen mistään muusta seuraamastani juuri sillä, että tänne vihjatut yleensä ovat vähintäänkin lähellä ylikerrointa. Ylikerroin.com -palsta sen sijaan on turhan kuivakka, sillä sinne harvemmin mitään sen isommin perustellaan, enkä itse lähtisi ainakaan tuntemattomaan nimimerkin takaa vihjaavaan luottamaan ainoastaan hänen arvioonsa perustuen. Joten ei tänne nyt mitään kerroinrajoja tarvitsisi omasta puolestani alkaa jatkossakaan suoltamaan, mutta olisi kuitenkin vastuullista vihjata ainoastaan sellaisia kohteita, joissa vihjaaja uskoo peesaajien voittavan odotusarvoa.