Ei ole mitään tietoa. Pari kautta sitten seurasin enemmän ja silloinkin lähinnä liveä.Onko @Saul Goodman mitään insidea Australian NBL:an? Tänään Perth Illiwaran vieraana laitettu keskisuureksi altavastaajaksi? Viime kauden sarjakärki on aloittanut hyvin kauden 4-1 recordilla. Kotijoukkueella päinvastainen tilasto. Perth myös hallinnut keskinäisiä. Viime ottelussa Illiwarra myös suli komiasti 3qrt. Onko heittää jotain analyysia?
Itse olen vetänyt kaiken mahdollisen väärin. Vinkkejä framille, laitan niitä sisään niin toisen putki tulee katkeamaan.Kaksi päivää putkeen kaikki vihjeet osunut. Tänään tulee lisää ja voittoputki jatkuu!
Itse olen vetänyt kaiken mahdollisen väärin. Vinkkejä framille, laitan niitä sisään niin toisen putki tulee katkeamaan.
Zalgiris kääntyikin jo 1.90 suosikiksi eikä ole ihan senttejä paineltu koska limitti on 4200€ per veto.28.10.2016 klo 20:00 Zalgiris Kaunas ML 2.05 >50%
Haukut putken katkaisusta saa suunnata tänne huomenna, Rangers ja Edmonton poimittu.Yöksi jotain pelejä;;
Rangers, Edmonton ML , NJD - CHI BTS 2, ja painetaan vielä tohon Vielä Ducks - CBJ BTS 2
Katotaan jatkuuko putki!
Zalgiris kääntyikin jo 1.90 suosikiksi eikä ole ihan senttejä paineltu koska limitti on 4200€ per veto.
Aiemmin vajaalla nelosella vihjattu Bamberg on 2.80
Joo tätä olinkin just tulossa sanomaan että en oo varmaan eläessäni nähnyt tuollaista että kotijoukkueella 30min jälkeen 0 annettua vapariaHmm, en ole nähnyt tuota Zalgiris-Maccabi kuin pätkän, mutta vaparit 0-15!! .
Haukut putken katkaisusta saa suunnata tänne huomenna, Rangers ja Edmonton poimittu.
Rangers ja Edmonton oli singleinä sisällä, sentään toinen osui. Pelitilin laitoin tyhjäksi Tapparan runsaalle kotivoitolle, siellä oli niin vähän ettei varma tappio suuresti harmita.Perkele niinhän siinä kävi. Tänään uutta matoa koukkuun. Laitan ennen Buffalo matsia jotain, katsotaan miten lähtee uudelleen
Mistä helpommalla?Pienellä tänään kokeiluun Erä Akatemia-Welhot 1. Kerroin Nordic 2,30 ja Veikkaus 2,25
Erä Akatemia saa varsin vakuuttavan hyökkäys rosterin. Eero Nuutinen 3 peliä 8+0 on poissa, mutta Henri Luoma 4 peliä 7+1 tekee paluun tauon jälkeen. Huippulahjakas Tuure Ailio jatkaa kokoonpanossa ja saa laitureikseen super vahvistukset Kevin Söderlingin ja eilen Eräviikinkien kakkoskentässä pelannee Joonatan Surakan.
Tämä on se peli, jossa Welhot kohtaa runkosarjan kovimman haasteen.
Hahah, meinasi vähän jännittää lopussa, mutta perille tuli. Kiitos vinkistä. Vielä Chelsea kiinni kertoimella 2,05, niin muheva tupla olisi valmis...Pienellä tänään kokeiluun Erä Akatemia-Welhot 1. Kerroin Nordic 2,30 ja Veikkaus 2,25
Veikkasit täysin pieleen, mikä sinänsä ei harmita, koska olen tyytyväinen Andersonin puolesta.Tänään NHL:ssä Edmonton-Ottawa.
Senatorsin maalivahti Craig Anderson on juuri palannut takaisin joukkueeseen oltuaan syöpään sairastuneen vaimonsa luona.
Seisooko Anderson päällään vaimonsa tueksi vai onko ajatukset aivan sekaisin, veikkaan jälkimmäistä.