@W4ltsu viestiin liittyen:
Itse en taas Coloradoa lähtisi tuosta pelaamaan, kun Grubauer aloittaa ja kaksi ensimmäistä voittoa olivat kotipelejä sekä ykkösketjun varassa pyörii homma edelleenkin ihan liikaa. Toki voittaahan Bostonkin yhdellä ketjulla, mutta muuta. Jones on joo poissa, mutta Werenskin johdolla puolustus on silti hyvä. Dubin mahdollinen poissaolo heikentää vähän kotijoukkueen keskikaistaa, mutta itse käännän(jos edes pelaan), niin kohteen ennemmin toisinpäin.
Losiinkin melkein samat perustelut. Campell, vaikka hyvin pelasikin viime pelin, niin on uunissa. Muutenkin joukkue/peli oli aika silkkaa paskaa Wingsejä vastaan ja vain puhtaalla tuurilla kaivovat 4-2 voiton. Se toki kelpasi, koska toi hyvät upit kassaan kahden osuneen lapun myötä, mutta safetyn joutu ottamaan käyttöön ekan erän jälkeen.
8/9 meni pisteidentekijät viime yönä oikein. Koomista, että kaikki muut 8 olivat o0.5 pistettä ja oikein ja ainut(eihän Rasse nyt tee) oli u0.5, mikä kusi. Silti hyvät upit niistä. Kannattaa kokeilla noita, ketkä seuraa pelejä ja pelaajia! Ensi yölle on taas maukkaita kohteita. Illalla ne sisään, kun näkee vähän kokoonpanoja ja tuleeko yv-muutoksia.
Kärpät oli vielä toissapäivänä hyvä kohde, mutta nyt kerroin on jo tippunut todella alas. CHL muutenkin näyttää itselle vähän tuntemattomalta. Jätetään pelit tuohon, mikä on jo sisässä isommalla.
Seuraavalle kahdelle päivälle itse teen järjestelmää, sinkkua, tuplia yms. seuraavista:
4/5 Carolina Jatkaako Pettersson kuumaa putkea ja hinaa Horvatin kanssa jengin vähintään tasapeliin.
4/5 Philly ml. SJ sekaisin, mutta kun katsoo rosteria ja ketjuja, niin parempaan pitää pystyä.
2/5 Dallas ml. Marnes, Matthews ja Tavares tekevät enemmän kuin Dallasin ykkönen tai yhtä paljon. Silloin nopalla, että kumman alaketjut onnistuvat.
4/5 Nashville Neal herää auttamaan Calgaryn ykköstä.
4/5 HPK Vauhkonen ja yllättävän loppuun asti taisteleva Sportin ilme
2/5 Lukko ml. Kookoon vire ja Haataja+Ström jatkaa maalitehtailua.
3/5 Jukurit ml. Suomi poissa, miten vaikuttaa peliin, mutta ainakin Helenius on kuuma
4/5 Pelicans ml. Marttinen tuo Ässiin jämäkkyyttä ja taistelua
Kaikkien kertoimet n. 2x, riippuen peliyhtiöstä. Kotijengejä suurin osa, ml.kohteilla varmistuksia, kuumia maalivahteja, rasitustila sekä oman ja vastustajan vire. Pelikohteen edessä painotus ja pelin jälkeen vaaratekijät.