Fulham - Crystal Palace, CRY DNB 2,04 (Unibet)
Fulham oli kyllä piristävän hyvä, mutta Palacen hyvä boksipelaaminen omissa ja Hennesseyn torjunnat sekä tehokkaat vastaiskut olivat kotijoukkueelle myrkkyä. Lopputulos 0-2.
Tänään omasta mielestäni hyvä kohde, taas Valioliigassa. Otteluna Southampton-Burnley ja peli alkaa 15.30. Nyt on jotenkin niin omituiset kertoimet viime kausi huomioiden etten pääse jyvälle, joten riskiä analyysissä ehdottomasti.
Southamptonin valmentajana aloittaa Mark Hughes. Paino sanalla aloittaa, en povaa hänelle kokonaista kautta Valioliigassa, ja Sotonin säilyminen viime kaudella tapahtui Sparkystä huolimatta eikä niinkään hänen ansiostaan. Sotonilla oli, ja on edelleen, ongelmia tilanteiden luonnin ja maalinteon kanssa.
Burnley on matkalla Eurooppa Liigan lohkovaiheeseen, ja sillä on pelisysteemi kunnossa. Sean Dychen suojatit pelaavat puolustus edellä, mutta laatua ylöspäinkin kyllä löytyy. Viime kaudella se käänsi juuri tämänpäiväisen matchupin kaltaisia matseja niukasti hyvällä puolustuksellaan ja tehokkaalla vastahyökkäyspelaamisellaan.
Soton ei ole juuri vahvistunut, ellei polvivammoista kärsineen Danny Ingsin signaamista lasketa. Dusan Tadic, joukkueen ehkä tärkein pelaaja, sai tarpeekseen ja lähti Ajaxiin. Burnley puolestaan on vahvistunut hieman, mutta ennen kaikkea se on pysynyt hyvin kasassa. Sillä on myös allaan kovempia matseja jo nyt, sillä se on pelannut Eurooppa Liigaa.
Minä en kerta kaikkiaan ymmärrä miten Soton saadaan näin selväksi suosikiksi, sillä se ei edes ole kova kotijengi enää. Viime kaudella se voitti kotonaan aniharvoin, taisi olla neljä kotivoittoa tai jotain. Ainoa asia, joka tänään puhuu kotijoukkueen puolesta on tuloksellisesti ihan kohtalaisesti sujunut pre-season, mutta ei sillekään liikaa kannata antaa arvoa etukäteispohdinnoissa.
Kertoimet tarjoavat hyviä pelivalintoja ollessaan 1,85 - 3,45 - 5,20.
Minä olen seuraavien valintojen äärellä:
X2 2,04
Burnley DNB 3,65
Burnley 5,20 (tätä pakko ehkä kokeilla pienellä, mutta tasuririski huomioiden DNB ja X2 kiinnostavat paljon enemmän).
Mielipiteitä, esim.
@disco-stu ?