Mutta miksi tyytyä siihen? Paras vinkki mitä osaan tähän ketjuun antaa, on muistuttaa kerroinvertailusta. On suorastaan typerää olla "kilpailuttamatta" kertoimia eri vedonvälittäjien kesken. Pitkässä juoksussa tuosta kertyy aika helvetinmoinen ero. Esimerkiksi VPS:lle tarjotaan muualla yli 2,9 kertoimia ja JJK:lle yli 4 kertoimia. Kannattaa ehdottomasti hyödyntää tämä eikä tyytyä ainoastaan Veikkauksen syöpäisiin kertoimiin. Vähän sama kuin, että tankkaako autoonsa tankin täyteen Nesteellä missä litra maksaa 1,559€ vai sittenkin viereisellä Teboililla, missä litrahinta on 1,329€. Suurta vaivaa ei vaadi Nesteen sijaan kaartaa Teboilin pihaan. Tai näpytellä netissä osoiteriville Veikkauksen sijaan jonkun muun bookkerin osoite.
Ääh, vaikka puhut täyttä asiaa niin kyllä sitä kerroinetua voi hyödyntää sellaiset lähinnä jotka ottavat homman ammattimaisemmin kuin minä ja jotka pelaavat säännöllisesti suuremman kokoisia vetoja. Et tietenkään tiennyt että olen jo vanha äijä vaikka nimimerkistäni tämän voikin päätellä ja toisekseen et tiennyt että sellainen wanhan liiton jäärä olen ettei minulla ole edes Veikkaukselle pelitiliä saatikka ulkomaisille vedonvälittäjille. Mieluummin tuen kioskia, jossa eräs hyvä ystäväni työskentelee ja siellä kavereiden kanssa käymmekin kahvia ryystämässä ja lappuja täyttelemässä ja jälkipelien kanssa aikaamme tuhlaamassa. Muutenkin vastustan kaikin tavoin netin syövereihin katoavaa maailmaa joka nielee siinä sivussa niin tolkuttoman määrän työpaikkoja ettei nämä kikypellet digitalisaatiokiimoissaan vielä ole tajunneetkaan. Totta kai enemmän ammattilainen valitsee ulkomaiset firmat ja perustavat tilejä useammille ja keksittyään hyvän kohteen katsovat vielä tarkkaan kenelle tällä kertaa veto laitetaan. Mutta minä ja muutama muukin jatketaan kioskilla kahvin tankkaamista ja yritetään pitää vielä vähän aikaa kioski ja vanhanajan meininki elossa. Toisaalta onhan niitä juttuja ollut täälläkin kuinka joku peleissään onnistunut onkin saanut ulkomaiselta firmalta jonkun ihan naurettavan parin euron panoskaton betseihinsä ja toisilla on ollut vaikeuksia saada joskus jostain voittojaankin. Näinpä nämä pienet pelini ainakin toistaiseksi aion veikalle laittaa vaikka sitten vähän pienemmällä kertoimella (joskus sanovat että veikan kerroin on ollut markkinatoppi, joten asia ei tässäkään ole automaattisesti ulkomaisten eduksi!) Ei ole ollut koskaan ongelmia voitonmaksuissa ja saa ne lapullakin jo kohta kunhan on tulos vahvistettu.
Bensaa jos saa naapuriasemalta yli 20 senttiä kilpailijaa halvemmalla niin sitten tietysti voi tulla jo käännettyä kerran auton nokka vieraalle mittarille, vaikka sieltä ei saakaan Futuraa joka ei karstoita venttiilejä niin kuin Tepsan venäläinen tavara :) Oikeasti kyllä tankkaan aina ABC:llä koska sattuu olemaan vihreä kortti lompuukissa ja kun ostoksetkin tekee shokkitarjouksia lukuunottamatta S-kaupoissa niin ihan kivasti tuolta tipahtaa joka kuussa tilille bonuksia jotka voikin vaikka sitten taas hävitä siellä kioskilla....
Nooh, sitä Vepsua kävin laittamassa 40 eurolla äsken ja pari pikku lappusta vedin myös siten että mukaan tuli vasta huomenna palaava JJK.
Ainakin vielä tunti sitten sai sen 2,75 edelleen ja huumorimielessä muuten vedin Cork C:lle harjoitusmatsiin Wolverhamptonia vastaan ykköstä 18-kertoimisena muutamalla kolikolla.