Veikkaus tarjoaa 3,40.
Kiitos. Kotietua arvostetaan korkealle. Mitä mieltä muut?
Veikkaus tarjoaa 3,40.
Unibetillä 3,55 Real Betisin vierasvoitosta tänään. Taitaa olla selkeä toppi?
BTTS 1,78 vielä, en sitä itse silti pelaa ettei tule liikaa hajontaa omiin pelivalintoihin. X2 1,74 mikä löytyy itsellä lapulta vierasvoiton lisäksi. Vierasvoitto vaatisi venymistä kovan kotijoukkueen luolassa mutta toisaalta Betis on täysin erilainen orkesteri kuin monet muut La Liga-jengit jotka käyneet Alavesissa häviämässä. Tasuririski on, mutta Betisin venymistä povailen itse. Kannattaa myös katsoa peli, perusliigaottelua viihdyttävämpi taisto luvassa sillä Alaveskin on aika pitkälti safe putoamiskamppailunsa osalta.
Kiitos. TuTo - K-Vantaa peli on hyvä vinkki ja tälle on nyt vedot vedetty.
Mitä mielipiteitä IPK-SapKo & LeKi-KeuPa peleistä? Vierailijat voittivat viime pelit aika isosti kotonaan? Maistuuko näissä suora voitto vierasjoukkueille?
Entäpä Magnito - Avto? Sarja katkolla kotipelissä kuitenkin?
Unibetillä 3,55 Real Betisin vierasvoitosta tänään. Taitaa olla selkeä toppi?
BTTS 1,78 vielä, en sitä itse silti pelaa ettei tule liikaa hajontaa omiin pelivalintoihin. X2 1,74 mikä löytyy itsellä lapulta vierasvoiton lisäksi. Vierasvoitto vaatisi venymistä kovan kotijoukkueen luolassa mutta toisaalta Betis on täysin erilainen orkesteri kuin monet muut La Liga-jengit jotka käyneet Alavesissa häviämässä. Tasuririski on, mutta Betisin venymistä povailen itse. Kannattaa myös katsoa peli, perusliigaottelua viihdyttävämpi taisto luvassa sillä Alaveskin on aika pitkälti safe putoamiskamppailunsa osalta.
Ei näitä ilmeisesti kukaan peesaa osui tai ei niin en jaksa sitten vihjatakaan14.3
18:00 Tsmoki Minsk - Avellino 1.45
18:30 Kataja - Kouvot +7 1.70
18:30 Kataja - Kouvot 2.79
19:30 Bakken Bears - Ventspils 1.87
21:00 Le Portel -4,5 1.90 - Sassari
21:30 Mornar Bar 1.94 - Oostende
Huikeaa tekemistä!Ei näitä ilmeisesti kukaan peesaa osui tai ei niin en jaksa sitten vihjatakaan
Ei näitä ilmeisesti kukaan peesaa osui tai ei niin en jaksa sitten vihjatakaan
Juuri sain tämän arvion valmiiksi kun tuossa eilen Bayern eteni jatkoon Kazania vastaan.@Saul Goodman Osaatko sanoa EuroCupista oman suosikkisi voittajaksi? Muistaakseni tipsasit Bayernia syksyllä, ja sen peesasin. Hyvin on tähän mennessä näyttänyt menevän.
Ei näitä ilmeisesti kukaan peesaa osui tai ei niin en jaksa sitten vihjatakaan
Ei tänään mutta huomenna Korihait 1.79 - Lapua.Tänään myös pelataan eurokorista, jos jotain tipsiä tulee niin lähtee minulla heti kaveriksi tohon Dortmundin kanssa samalle lapulle (Y)
Bet365 avasi tähän nyt kertoimet:Tällä hetkellä arvio mestaruudesta:
Lokomotiv 44%
BM 31%
Dacka/Reggiana 25%
Ei se tarvii ku tänne vihjata ni jengi ku jengi ottaa elämänsä turpasaunan.
Kiitos!!!!!Tuo Ninjas In Pyjamas, pohjautuen G2:n sekasortoon oli hyvä haku silti paremmalla kertoimellakin, ja itse jäin voitolle peesatessani molempia. Huoli pois ja eteenpäin!
Glasgow Rangers - Kilmarnock huomenna lauantaina Skotlannin Valioliigassa, pari ideaa siihen.
Kotijoukkue hävisi pitkän voittoputkensa päätteeksi Celticille 2-3 edellisessä ottelussaan. Maaleja on syntynyt vuodenvaihteen jälkeen paljon. Kilmarnock puolestaan on yhdeksän ottelun tappiottomassa putkessa, ellei viimeisimpää cupin rankkaritappiota lasketa. Se on myös menestynyt Rangersia vastaan kohtuullisesti, häviten vain yhden edelliseen viiteen keskinäiseen. Lisäksi sillä on koko kaudella tähän saakka vain kaksi vierastappiota. Pelkästään tähän peilaten, ja tappiottomuuteensa nojaten uskaltaa antaa pikkurahan tipsin X2:sta (2,88 Unibet). DNB:llä Killien vierasvoitosta saisi jopa 6,25 (Unibet). Kannattaa tsekata kilpailijabuukkerit myös.
Lisäksi edelliset ottelut BTTS-vinkkelistä:
Rangers-Celtic 2-3
Rangers-Falkirk 4-1
St. Johnstone-Rangers 1-4
Kilmarnock-Aberdeen 3-4
Kilmarnock-Ross County 3-2
Kilmarnock-St.Johnstone 2-0
Näihin peilaten Unibetin BTTS Yes/No 1,96/1,80 on aika mielenkiintoinen tarjous. Itse laitan siis X2:een vähän kiinni ja sitten keskisuurta panosta BTTS Yes:iin.
X2:ssa se haisee, että Rangers on kova, ja hyvänä päivänä suorastaan pieksee Killien, mutta pitäähän näiden keskinäiselle menneisyydellekin antaa jotain painoarvoa.
Loistavaa, kiitokset tilannekatsauksesta. Poimin sinun tipsisi pohjalta 12.00 kertoimen lokakuussa, vaikka ei osuisi niin ei kyllä myöskään kaduta.Tällä hetkellä arvio mestaruudesta:
Lokomotiv 44%
BM 31%
Dacka/Reggiana 25%