Onneks en nähnyt matsia. Enkä kyllä tarvitsekkaa enempää tietoa mitä siinä tapahtui.Ei onnistunu jinxaus. @Zohan
Onneks en nähnyt matsia. Enkä kyllä tarvitsekkaa enempää tietoa mitä siinä tapahtui.Ei onnistunu jinxaus. @Zohan
@Zohan eikö muka SK ole isompi kuin 1.606 suosikki mousesportsia vastaan? Mites Space Soldiers 2.65 vs Cloud9?
Tämä oli hyvin ennakoitu muiden puolesta..Varmuuden vuoksi tipsi näin viimetinkaan, jottei kovin moni näihin ehdi langeta...
Nämä sen sijaan eivät...Stoke City - Huddersfield Town [o2,5] - 2,12
West Ham - Bournemouth [o2,5] - 1,84
@ZohanMites Space Soldiers 2.65 vs Cloud9?
Jos on Betsafella tili ja rahaa, siellä sama kohde 1,90. Kiitokset vinkistä, laitoin pennejä jonoon.Ampumahiihto naisten massa:
Olsbu - Preuss 2 kerroin 1,81 Nordicbet.
Olsbu oli ihan hukassa pikakisassa. Ei kulkenut ammunta ja suksellakin kauden huonointa suorittamista. Sijoitus 65. Sakot 1+2, kärjestä 2,37:2.
Preuss pikakisassa sijalla 20. Sakot 0+2, kärjestä 1,17:7
Luonnollisesti takaa-ajoon Olsbu ei selvinnyt. Preuss sija 10. Sakot 0+0+0+2, kärjestä 1,35:8.
Jos on Betsafella tili ja rahaa, siellä sama kohde 1,90. Kiitokset vinkistä, laitoin pennejä jonoon.
Ehdin itse ottaa tuon 1.90 kertoimen. Vielä näyttää oikein hyvältä, ehtii Preuss räiskiä kaiken ohi.Hyvä havainto. Noita pareja vertailessa erittäin työlästä käydä jokainen bookeri läpi, joten ilolla otetaan vastaan muiden apu.
Edit: Betsafella ja Nordicilla on samat kertoimet.
Northia tasoituksella pistän minäkin hyvin todennäköisesti. Sen mitä olen katsonut, on BIG ollut aivan järkyttävän huono. Skabojen surkeinta suorittamista, kun taas North pelannut pari tiukkaa matsia Astralista ja Vega Squadronia vastaan. Plus pakkovoiton paikka, ja North on vähintään kahta luokkaa parempi joukkue näiden matsien perusteella. Joku 16–4/5 ei yllättäisi.Hetkinen, nyt hämmennyin taas eSportsin parissa. Mitenkäs tuossa CS:ssä nyt menee nuo "kierrokset yhteensä" -vedot? Haistelin tuossa Northin voittoa BIG:stä tänään, mutta näemmä kerroin ihan pohjissa 1.30 ja ja toisaalta tasoitus -4.5 kertoimella 1.90 ihan siinä ja siinä. Mutta, tuossa samaisessa ottelussa on "kierrokset yhteensä" -raja 26.5 ja alle kerroin 1.70 ie. ~59%. Että jos North on noin ylivoimainen suosikki, minkälaisella skenaariolla tuo kierrosmäärä menee yli?
edit. BIG on voittanut tämän skaban kahdessa edellisessä matsissa yhden ja viisi kierrosta... kyllä mä ton Nortin tasotuksen ostan vailla parempaa tietoa.
Nämä myös mulla lapuilla, Space Soldiersin älytön 2.37 kerroin bet365 houkutteli kovasti. Mä en näistä sen tarkemmin tiedä, mutta testaillaan nyt miten erinäiset laskukaavat ja muut tsydeemit toimii tilastojen - ja amatöörimutun - perusteella.Space Soldiers
Natus Vincere tasoituksella
Miksi se on älytön? Itse en Space Soldiersiin koskisi alle 2.60 kertoimella. Gambit on omassa rankingissa 5-6 sijaa Space Soldiersia edellä turnauksen joukkueista.Nämä myös mulla lapuilla, Space Soldiersin älytön 2.37 kerroin bet365 houkutteli kovasti. Mä en näistä sen tarkemmin tiedä, mutta testaillaan nyt miten erinäiset laskukaavat ja muut tsydeemit toimii tilastojen - ja amatöörimutun - perusteella.
Siksi, että tohon matsiin saa esim. bet365 - Unibet kaksikolla 3.9 % arbitraasin. Ja SS kerroin on siellä 2.10-2.20 muilla taloilla. Reilusti yläkanttiin siis tuo 2.37 noin markkinaan nähden.Miksi se on älytön? Itse en Space Soldiersiin koskisi alle 2.60 kertoimella. Gambit on omassa rankingissa 5-6 sijaa Space Soldiersia edellä turnauksen joukkueista.
Siksi, että tohon matsiin saa esim. bet365 - Unibet kaksikolla 3.9 % arbitraasin. Ja SS kerroin on siellä 2.10-2.20 muilla taloilla. Reilusti yläkanttiin siis tuo 2.37 noin markkinaan nähden.
Jep, en kuitenkaan usko että SS kerroin tosta nousee. Gambitille saa tosiaan Unibetilta 1.85 kertoimen edelleen, mikä sekin vaikuttaa kovin suurelta muuhun markkinaan verrattuna, kun esim. betsonnigroup tarjoaa 1.61 vain. Jännä!Okei. Siinä tapauksessa kannattanee olla vielä hereillä kun lähestyy tuo alkamisaika, sillä CSGO markkina usein painaa suosikkia viime hetkillä.
Sanon heti alkuun, etten ole mikään lajin pitkäaikainen seuraaja, mutta jos tarkastellaan tämän turnauksen näyttöjä, on Space Soldiers ollut pelillisesti ja tuloksellisesti vakuuttavampi joukkue.
Tämä oli vajaan kympin jälkeen 19 pinnaa paremmalla puolella niin jinxasin mereen valmiiksi.18:00 Gipuzkoa +7,5 - Rellu