jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Miksiköhän SK:n kerroin on noussut huomattavasti päivän aikana?
Sehän oli täydellinen jinxaus ManU:lle. Kiitos siitä! ;)Mulla ei oo tapana arvostella toisten vihjeitä, koska ihan oman valinnan mukaan niitä sitten lapulle ottaa, mutta mitä vittua Loviisa!?!?! Ja sitten vielä ManU...sinne meni 700€ yhteensä.
Nordicbetillä oli laskenut, vähän aikaa sitten tuo -1,5 oli 1,95 kun lapun tein.
En tiedä niin paljoa kuin @Zohan, mutta voisiko tässä olla semmonen kuuluisa "SK hävinnyt kaksi putkeen häviää siis kolmannenkin"-meininki? Tai voitti ne nyt jonkun 2-0, mutta siis niin.
Miten se menikään CS pelien kanssa. Alkaako peli n. 23:00 vai aletaanko silloin vasta valitsemaan karttoja ja lämmittelemään?
Tyyliin 23:15 eli vartin myöhässä alkanut n. 90% matseista mitä ite olen siihen ilmoitettuun aikaan alkanut seurailemaan.
Kiitos. Niin taisi ollakin kun tarkemmin muistelee. Vielä kun ollaan NHL/NBA maassa niin tuskin ainakaan normaalia aikaisemmin alkaa
Voitko @Lico heittää tähän linkin mistä kaikkein fiksuiten voi seurata tuota matsia? En nyt saa päähäni sitä, kun olen kaverin luona koneella. Kiitos.Itseasiassa show on käynnissä jo eli alkaakohan vähän aikasemmin!
Toinen kiitos.
Voitko @Lico heittää tähän linkin mistä kaikkein fiksuiten voi seurata tuota matsia? En nyt saa päähäni sitä, kun olen kaverin luona koneella. Kiitos.
Miksi aina hurrit nousevat jostain ihan käsittämättömästä tilanteesta ohi... ???Huomasin itekki, että noussu. En tiedä mistä johtuu. Varmaan suurin osa toivoo Nipin voittavan ja heille myös rahaa laitetaan :D En vaa pysty luottaa, että pystyis antamaan mitää vastusta SK:lle.
Mites muut säbäniilot toi Oilersin vieraskerroin Happeeta vastaan? 3.25 eikö ole lähtökohtaisesti hyvin tasainen pari. Vaikka Kotilainen sen maalin saikin.
Joo ei siellä tosiaan tähtipelaajia ole. En oo kummaltakaan pelejä nähnyt. Oilerssit aika tasaisesti vääntyny kuitenkin Classicin ja EV:n kanssa. Mutta taidan jättää koskematta. Kotilainen-Kajoksinen kaksikko on kyllä melkoinen uhka ja mahdollisuus :D
@Mikko78 Eikai tässä muutakaan voi tehdä, kun painaa NST lapulle!