Sen verran kiire oli vihjeellä, että jäi tällä kertaa vaillinaiseksi. Kuitenkin jos seuraat ketjua, niin vihjaan pääasiallisesti salibandyn divaria.
Seuraan kyllä aktiivisesti...ehkä tää sun divari juttu ois pitänyt tietää :)
Sen verran kiire oli vihjeellä, että jäi tällä kertaa vaillinaiseksi. Kuitenkin jos seuraat ketjua, niin vihjaan pääasiallisesti salibandyn divaria.
Seuraan kyllä aktiivisesti...ehkä tää sun divari juttu ois pitänyt tietää :)
Tämä lienee vedonlyöntiurani tuottoisin peli ikinä. Kertoimet tuli kolisten alas, mutta vielä avauskokoonpanot nähtyäni tykitettiin lisää vierasvoittoa ja tasoitusta perään. Nordveit oikeena pakkina ja Zaza yksinäisenä kärkenä näytti jo niin koomiselta että rumat lukemat oli tiedossa. 0-3 lopulta taulussa ja "oman" jengin tappiosta voi kerrankin olla iloinen!
25.9. West Ham - Southampton
Tässä piilee pieni riski, Hammersin miehiä kun olen, mutta... Niiden peli on aivan vitun sekaisin tällä hetkellä. Kukaan ei oikein tiedä mitä Bilic siellä yrittää tehdä ja sekä avauksen ukot että formaatio vaihtelee ihan miten sattuu. Lisäksi uudet ukot tuntuisi olevan pihalla kuin lumiukot ja ainoa tasollaan pelaava on Payet, mikä riitti juuri hikisesti Accrington Stanleyn kaatamiseen 1-0. 90+6 minuutilla. Kotona. Sitä ennen sekä mighty mighty Watford, että kolmas tuplaveejengi WBA tykitteli ujot 4 uunia pohjoiskalotin paskimman puolustuslinjan suosiollisella avustuksella ja turpaan tuli siis 2-4 ja 4-2 aivan shokeeraavan kammottavien pelien jälkeen. Ja tosiaan Accrington oli myös yllättää eilen. Soton puolestaan on alun nihkeilyn jälkeen pelannut mainiosti, Euroliigassa Sparta Prahaa käkeen 3-0, Valjussa Swanseasta rutiininomainen 1-0 voitto ja eilen Cupissa Palacea kuonoon 2-0. Claude Puelin homma alkaa silminnähden toimia ja tällä hetkellä Hammers on täydellinen vastus Sotonille - ei itseluottamusta, puolustuslinja vetelee miten sattuu ja pallonhallinnasta huolimatta kolmea peliä edistävää syöttöä ei saada omille ikinä. Varsinkin viimeisen kolmanneksen toiminta itkettää - "puolustamisen" lisäksi siis. Soton iskee noihin kuin sika limppuun Charlie Austinin ja Shane Longin pistojen voimin. Kertoimet tulleet helvetisti alas, kun itse sain Sotonille jotain 3.10 vielä, mutta kaikki yli 2.00 on pomminvarmasti pelattavia. Pelimerkkejä vitusti vierasvoitolle siis!
Vedonlyöntivihje: Kanada voittaa varsinaisella peliajalla Euroopan joukkueen. Pinnaclella saa 4000 euroa laittaa kertoimella 1,22. Siitä voi sitten laskea paljonko tulee voittoa. Tulihan tuota Kanadan turnausvoittoa lyötyä harvinaisen isolla panoksella, ja sen suhteen ei enää ole jännitystä varsinkin kun kaksi voittoa tarvitaan.
Tshekkiä ja Ruotsia vastaan Eurooppa ylsi 2-2 tasapeliin ja voitti USA:n 3-0. Katsoin alkusarjan pelin Kanadaa vastaan ja välierän Ruotsia vastaan, ja niiden perusteella voi luvata, että Kanada voittaa varsinaisella.
Otas nyt kerrankin kuva tehdystä 4000e betsistä niin saadaan vähän katetta näille jutuille.
Ehkä et sitten itse ole katsellut noita pelejä? Muutenkin jos yhtään mediaa ja keskustelua seuraa, niin kaikki tuntuu tietävän että teurastus on tulossa koska Kanada on niin ylivertainen, eikä Eurooppa ole finaaliin selviytymisestään huolimatta läheskään hankalin vastustaja Kanadalle. Nuoret tähdet, Venäjä ja Ruotsi pystyisivät kilvoittelemaan jopa voitosta Kanadaa vastaan.En näe kyllä tässä mitään syytä tai ideaa hakata 4000 euroa jos MAHDOLLINEN voitto on 880e. Finaalipelit kun tuppaavat olemaan todella pienimarginaalisia muutoinkin ja johan tuo Euroopan jengi on useamman kerran näyttänyt että se pystyy melkoisiin suorituksiin. En yhtään ihmettele jos tämä menee jatkoajalle/erään.
Yleisesti "kaikki tuntuu tietävän" on ehkä varmin merkki olla pelaamatta. Media ja "yleinen keskustelu" nyt ei tiedä urheilusta yhtään mitään eikä varsinkaan mikä on vedonlyönnin kannalta olennaista.Muutenkin jos yhtään mediaa ja keskustelua seuraa, niin kaikki tuntuu tietävän että teurastus on tulossa
Ai niin, eihän näitä ennakkosuosikkeja kannata veikata, ei varsinkaan "varmoja" pienellä kertoimella. Päässyt kesän aikana unohtumaan...Yleisesti "kaikki tuntuu tietävän" on ehkä varmin merkki olla pelaamatta. Media ja "yleinen keskustelu" nyt ei tiedä urheilusta yhtään mitään eikä varsinkaan mikä on vedonlyönnin kannalta olennaista.
En mä noin sanonut lainkaan eikä mulla ole tästä pelistä mitään mielipidettä. Tarkoitin vain yleisesti että kun "kaikki tietää" jotain niin se on paha merkki vedolle.Ai niin, eihän näitä ennakkosuosikkeja kannata veikata, ei varsinkaan "varmoja" pienellä kertoimella. Päässyt kesän aikana unohtumaan...
Katsoitko pelejä?
Hyvä kyllä kun Kanadan ei tarvitse tehdä ensi yön pelissä kuin yhden maalin enemmän, niin vetokin osuu. Aikamoinen taistelu on ollut, jos Eurooppa venyy tasapeliin tai voittoon.En mä noin sanonut lainkaan eikä mulla ole tästä pelistä mitään mielipidettä. Tarkoitin vain yleisesti että kun "kaikki tietää" jotain niin se on paha merkki vedolle.
Hyvä kyllä kun Kanadan ei tarvitse tehdä ensi yön pelissä kuin yhden maalin enemmän, niin vetokin osuu. Aikamoinen taistelu on ollut, jos Eurooppa venyy tasapeliin tai voittoon.
Laitoin myös HPK - Lukko peliin tuplamerkin X2 kun kerroinkin on 1,83. Enemmin tai myöhemmin Lukolle tulee se kauden ensimmäinen voitto, ja tänään riittää tasapelikin. Vaikka HPK onkin elo-syyskuussa noussut puheenaiheeksi ja aloittanut kauden positiivisissa merkeissä.
Kohtuu farssi oli Hamilton, joka jostain syystä ei jatkanutkaan huikeasti pelannut Kaden Fulcher maalilla vaan tunki sinne Cole Cecin. Eihän se sitten saanut silmiäänkään kiinni ja eka erä meni 5-2 Owen Soundille. Maalin päähän Hamilton nousi vielä kolmannessa erässä, mutta ei riittänyt vaan turpaan tuli 7-5. Typerykset.Yöltä poimittakoon hetimmiten lapulle Owen Soundissa vieraileva Hamilton, joka on startannut kauden hirmuliekeissä. Kerrointa 2.52
Vähän varovaisemmin poimimme Q:n puolelta Shawiniganin, joka isännöi Blainville-Boisbriandin Armadaa. Kerrointa saa 1.97 ja uskaltanen panna -1 tasoituksen, jolle kerrointa löytyy 2.10.
Myös Royn-Norandan hieman yli 2.00 moneyline kerroin Val-d'Orin vieraana saa hyväksyvän nyökkäyksen, lähinnä perustuen keskinäisten yleiseen niskalenkkiin niinkään tämän kauden otteita huomioimatta. Varovasti sitten, sano.
Niin joo sen unohdinkin kirjoittaa, että isoin juttu minkä takia kohde epäilyttää on juurikin Pelicansin eilinen peli. Yleensä en pelaa väsyneitä joukkueita, sillä tuon edellisillan pelin vaikutusta on hankala arvioida, mutta nyt paremman tuplakaverin puutteessa tuli tuo laitettua toiseksi kohteeksi itse.Pelicansin menestys perustuu liikkeeseen. Hyökätään aktiivisesti vähintään neljällä ja luotetaan että ehditään reagoida kiekolle aina ensimmäisenä. Kaksi viimeistä peliä ovat pelanneet edellisenä päivänä pelannutta joukkuetta vastaan(Lukko ja Saipa) ja peli on näyttänyt vähän turhankin hyvältä. Tänään asetelma on päinvastainen kun eilen pelasivat Lukkoa vastaan. Tämän lisäksi Ässien pakisto ja kokoonpano muutenkin näyttää nuorelta ja hyväjalkaiselta. Myös se Pelicansin joukkueen suurin syömähammas ykkösketjun muodossa oli jälleen kaukalossa eilen n 20 minuuttia jokainen, eli tämän kohteen kanssa varovaisuutta. Olen mielelläni väärässä.
Otin tätä suhteellisen isolla, sillä sen verran on ilmaa tässä kertoimessa, ehkä jossain 4 paikkeilla pyörisi totuudenmukainen kerroin.
Saa nähdä, pahasti on Lupin peli takunnut viime aikoina eivätkä he edes ennen niin itsestäänselvistä helpohkoista kotipeleistä ole selvinneet kuivin jaloin, voitotkin ovat tulleet hyvin nihkeällä esityksellä. Enää noita helppoja pelejä ei heillä ole luvassa, toisin kuin SJK:lla tai MIFK:lla. Toki HJK:n mestaruutta tulee itse toivottua ihan vain sen takia, että ensi kesän europeleissä olisi suomalaisjengillä edes teoreettinen sauma, mutta ei tosin haittaa enää vaikka SJK:kin veisi :)Unibetillä näemmä 5. Tuo 9 on kyllä pelattava, mutta HJK tämän kuitenkin vie, jos ei muuten, niin tuomariratkaisuilla.