@Lico Jatka ainakin minulle privana puskemista. Tosin
@Scissors puhui omasta pesaamisesta, ei vihjaamisesta. Vastuuhan on aina pelaajalla, ei vihjaajalla. 5/6 osuneista vihjeistä voi pelata tappiollisesti ja toisaalta 1/6 tullut pelattua voitollisesti.
Niinpä kai. Tää on meikäläiselle vain uutta hommaa tämmönen "vihjaaminen", vaikka kyseisiä liigoja on tullut useampi vuosi seurattua ja nyt tein ensimmäistä kertaa ihan kunnon voimasuhdearviot, jotka ovat pääpiirteittäin pitäneet kutinsa. Siinä
@Scissors on oikeassa, että aika paljon tavaraa on tullut tungettua näytille ja no, sana sanaa vastaan, mutta itse kaikkea pelaan mitä vihjailen, enemmän ja vähemmän järkevillä panoksilla. Joka tapauksessa tietyt joukkueet ovat meikäläiselle ne mihin panostan selkeästi enemmän, pelaan aika paljon rekkoja ja sitä rataa.
Vedonlyöntitaktiikkani ei varmastikaan ole pitkässä juoksussa se optimaalisin, mutta tällä hetkellä kassa on karvan yli 1,5 kertainen aloitukseen nähden. Siinä on toki mm.
@Saul Goodman :n ja
@Zohan :n vinkkejä sekä tietysti lainaamani käyttäjän. Mutta itse OHL ja WHL näyttäis olevan myös plussan puolella panostuksen puolesta. Parhaani mukaan yritän kaikki kohteet perustella ja varsinkin niitä hakuja korostaa.
En vedä tässä mitään marttyyriviittaa päälle, mutta tiedän muutaman kaverin alkaneen seuraamaan tätä palstaa juurikin meikäläisen vihjeiden vuoksi ja kyllä se hieman lisää painetta onnistua. Mulle tää on vaan harrastus ja hauskanpitoa, kun kassa on varaa ottaa nokkiin.