Pahoittelen, etten jaksa avata sen enempää kohteita, mutta jokaisessa materiaalieron turvin kertoimet on mun arvioissa laskettu väärin. Ja jos ketään kiinnostaa, niin olen jo muutaman vuoden OHL:ää ja WHL:ää ihan kohtalaisilla tuloksilla veikannut ja seurannut, joten tietyt nyanssit ovat tiedossa. Joka tapauksessa junnulätkä on kuitenkin junnulätkää, joten älkää tehkö niin kuin minä eli tunkeko satasia. Kiitos.
Ja nyt vedän kertoimet ulkomuistista, joten pieniä heittoja voi olla. Eivät ole välttämättä markkinatoppeja.
OHL
Kingston Frontenacs - Flint Firebirds
Merkki 1, kerroin 2,10 Unibet
Sarnia Sting - Barrie Colts
Merkki 1, kerroin 2,15 Unibet
Ottawa 67s - Peterborough Petes
Merkki 2, kerroin 2,10 Unibet
WHL
Laitan tähän vain todennäköisimmät voittajat:
-
Tri-City Americans (en ymmärrä miten tässä voi saada yli 2,2 kertoimen vieraille)
-
Kelowna Rockets (yli 2,1 kerroin, joopajoo, harmi ettei ollut Unibetilla sillä olisi lähtenyt satku samantien)
-
Swift Current Broncos (yli 2 kerroin, miten?)
- Everett Silvertips (laadukas joukkue vastaan heikko joukkue ja silti kerroinasettelu perseellään)
- jo mainittu
Regina Pats 2,50
Moose Jaw Warriors sekä
Victoria Royals voittavat myös omansa, mutta kertoimet luokkaa 1,65-1,75. Tasoitusta voisi hakea.
Ja nyt kun kaikki häviätte rahojanne, niin saan
@apulais-GM :n maineen. Älkää kaikkea laittako yhteen, hakekaa tuplia tai sinkkuja vaikka. Boldattuna varmimmat mun mielestä, mutta ei kaikki voi osua?