Joo eipä mitään. Tuli vielä napattua bonis-kori yli 2,5 erää, joten miesten tennikset taas +++ (pääsee sitten kuoppaamaan WTA-touriin) :). Laitoin aika maltilla Berdyä 2-0, saas nähdä..
Voi olla, että tulee tiukka matsi ja olet jyvällä tuosta. Kuitenkin näkisin, että Stan on liian kova vastus Zvereville, joka vaikuttaa henkisesti hieman ailahtelevalta. Seurasin eilen Isner-ottelun kokonaisuudessaan, ja kyllähän tuossa Sacha oli onnekas mennessään jatkoon.. Isnerillä oli ensin kaksi ottelupalloa Zverevin syötössä ja tämän jälkeen hän oli menossa tie breakissa 5-1- johtoon tuplabreikillä, mutta mokasi helpon volleyn. Sai vielä yhden matsipallon, mutta hävisi lopulta. Zverev ei ollut Isnerin syötöissä juuri ollenkaan mukana, vaan syöttöbotti kruisasi aika helposti pitoihin. Line on tuossa mielestäni aika kohdillaan; voi hyvin mennä 2-0 Wawrinkalle.Ehkä yölle ajattelisin et Zverevillä voi olla ihan hyvät chanssit Stania vastaan riippuen toki millä asenteella swissi tähän matsiin lähtee ja heti alustahan sen melkein näkee mut ei jaksa valvoa. Ainakin erän uskon vievän, ja näin ollen over 22,5 ois ihan okeish koska voi mennä näiden välillä vaikka kahdessa erässä rikki toi line. IMO line vois olla pykälän korkeempikin. Tosin hidas kova, ja molemmat hyviä palauttajia ja baselinelta eritoten niin varmaan breikkejäkin nähdään. Mut Zverevhän vei keskinäisen viime vuoden lopussa sisäkovalla ja vielä ATP-finaalissa... Tässä on vaan huono puoli että täällä en ole nähnyt kummankaan pelaavan, ja Stanin tulokset olleet jo toista kisaa putkeen aika vakuuttavia. Täytyy katsoa jaksaako tohon mitään betsata.
Molemmat tulivat heti alas melkein kuin lehmän häntä.Lapua ML 1.55 - Kauhajoen Karhu
Salon Vilpas - Kouvot +9,5 1.83
Veikkauksella toppi
Aika hauskaa että tiputtivat tasoitusta noin mutta ei moneylinea enempää. Koska jos -4,5 on 1.60 niin ML pitäisi olla luokkaa 1.30Lapua on enää vain 1,47. Lapua -4,5 tippui 1,80 -> 1,60.
Ja nousee vaan. Nyt melkein samalla kertoimella saa jo +8. Tämän mukaan siis Oostende olisi joukkueista selvästi parempi jota pidän jo lähtökohtaisesti melko villinä väitteenä. Sen lisäksi tässähän pelataan vain piste-erosta eli lopussa ei rikota eikä jatkoaikaa ole joten + tasoitukset ovat selvästi normaalia parempia niin melkoista on.Oostende - Chalon Saone +7 1.80
Joo-o juuh mitähän tästä taas satuilisi. Parempi kun ei sano mitään niin ei näytä niin tyhmältä sitten kun Oostende voittaa 20 pinnaa mutta mun papereissa tässä ei ole mitään tolkkua.
60% aivan minimissään
Bolivia teki eilen juuri sen tempun mitä ennustin, kun kaatoi Argentiinan kotonaan "maailman katolla" 2-0.
Messin puuttuminen oli viimeinen naula Argentiinan arkkuun.
Aivan suoraan sanottuna, minua kiinnosta juurikaan enää vihjailla tänne tietyistä syistä. Muualle kylläkin.Missä sinä tätä ennustit? Mielestäni et sanonut juuta etkä jaata oliko pelattava attendon vihjeeseen, etkä jälkeenpäinkään puhellut tuosta.
Aivan suoraan sanottuna, minua kiinnosta juurikaan enää vihjailla tänne tietyistä syistä. Muualle kylläkin.
Sanotaanko näin, että näkisitpä muutamat "asiantutnijan palauteet" mitä on aikanaan tullut.
Coolbet tarjoaa tällaisen kertoimella 2,25.Samalla periaatteella voisin iteasiassa veikata Tapparan menevän jatkoon voitoin 4-2, mutta en nyt sellaista kohdetta tähän hätään kaivanut esille.
Aivan suoraan sanottuna, minua kiinnosta juurikaan enää vihjailla tänne tietyistä syistä. Muualle kylläkin.
Sanotaanko näin, että näkisitpä muutamat "asiantutnijan palauteet" mitä on aikanaan tullut.
Coolbet tarjoaa tällaisen kertoimella 2,25.
SMazaa, anteeksipyynnöt heidän puolesta ja jatka ihmeessä kirjoittelemista tähän ketjuun. Captain K, mielestäni myöskään sinun viesti ei ollut kauhean positiivissävyinen, vaikka ei varmasti pahimmasta päästä eikä Mazaa asiantuntijoiden palautteella tota viestiä tarkoittanut.
Kiitos näistä sanoista.Toivoisin kyllä näkeväni sinulta vihjeitä täällä vielä tulevaisuudessa. Meitä kiitollisia ja myös kiitoksen ääneen sanovia on kuitenkin useampiakin.
Minullekin tuli viime kesänä pari vähän ikävää viestiä, kun pesikset alkuun osuivat hyvin ja sitten ei osunutkaan enää mikään. Välillähän täällä näkee julkisestikin vittuilua sellaisilta jotka eivät juurikaan itse edes vihjaa mitään. Se on huono puoli, mutta sitten taas hyvänä puolena on kuitenkin jopa jonkinlainen aika hyväkin yhteishenki, mitä tietyt kirjoittajat ylläpitävät. Kohteista myös keskustellaan enemmän kuin vaikka Ylikertoimella. Pidän sitäkin hyvin positiivisena asiana.
Koetan keskittyä positiivisiin puoliin. Koen niitä olevan kuitenkin täällä paljon enemmän kuin negatiivisia.
Niin ja itse päätin (ja myös jonkin ajan toimin) omalta osaltani muistaa kiittää Mazaa:ta, jota silloin joskus peesasin, vihjeistä kun menee huti. Silloinhan selkääntaputtelijoista ei niinkään ole pula kun napsuu ja se lienee sitten paskanhailee onko kuorolaulajia 8 vai 20 mutta missien hetkellä voi tosiaan muutakin palautetta tulla.Minullekin tuli viime kesänä pari vähän ikävää viestiä, kun pesikset alkuun osuivat hyvin ja sitten ei osunutkaan enää mikään.
En sano etteikö tuo olisi pelattavissa, mutta kaikkein oleellisinta on, että tuo ottelu pelataan Estadio Hernando Siles areenalla La Pazissa Boliviassa.
Olisit vaan rohkeasti kertonut, mitä ennustit.Bolivia teki eilen juuri sen tempun mitä ennustin, kun kaatoi Argentiinan kotonaan "maailman katolla" 2-0.
Onpa herkkää.Aivan suoraan sanottuna, minua kiinnosta juurikaan enää vihjailla tänne tietyistä syistä. Muualle kylläkin.
Mun puolesta sä voit kirjoittaa ihan mitä haluat tämän jälkeen, koska pääsit ignoreen just tällä sekunnilla. Enkä ole ottamassa pois.Olisit vaan rohkeasti kertonut, mitä ennustit.
Onpa herkkää.
Miksi ihmeessä ette julkaise noita nimimerkkejä? Idioottimaisuuden lisäksi julkinen häpeä olisi oiva nöyryytys näille tietotaidottomille oman elämänsä valavuorille, jotka vittuuntuvat, kun eivät ilmaisten vihjeiden ansiosta pääse kartuttamaan olematonta pelikassaansa.
Mielessä on kyllä ainakin yksi kolmikirjaiminen nimimerkki, mutta pelkästä epäilyksestä johtuen jääköön nimeämättä, jos niitä "vahvistettuja" tietoja ei tipu.