Vedonlyönti

  • 3 959 241
  • 21 685

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Aza 2-0, Monfils +1,5 sets ja Murratti- Ferru matsiin over 3,5 erää lähti täällä kokeiluun.
Azarenkolla on vissiin vääränkätinen maila, pikkuhousuissa hiekkaa tai jotain vastaavaa, voi jessus näitä akkojen matseja ei vaan pitäis edes yrittää. Ottaa pataan nimittäin mun mummoltakin tolla pelillä. 3-0 ja kaks murtoo jo Kerberossilla.

Mulle kelpas Raonic -4.5 ja Fer-Murrayssä oli pakko päätyä peli-overiin, en nyt muista mitä se oli. Aika pienellä vain, kun ei oikeen ollut kertoimet sellaiset millä yleensä lähtis pelaileen. Mutta tulee varmaan katseltua niin pitää sitä pientä olla.
 

olleby

Jäsen
Azarenkolla on vissiin vääränkätinen maila, pikkuhousuissa hiekkaa tai jotain vastaavaa, voi jessus näitä akkojen matseja ei vaan pitäis edes yrittää. Ottaa pataan nimittäin mun mummoltakin tolla pelillä. 3-0 ja kaks murtoo jo Kerberossilla.

Äläs hoppuile. Akkojen peliä kun on niin Azarenko ottanut jo yhden murron "takaisin" ja toinen tuloillaan (0-30 nyt). Naisten pelejä itse pelaan lähinnä livestä, koska syötön pitäminen tuntuu olevan kovin hankalaa ja kertoimet elää mukavasti.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Äläs hoppuile. Akkojen peliä kun on niin Azarenko ottanut jo yhden murron "takaisin" ja toinen tuloillaan (0-30 nyt). Naisten pelejä itse pelaan lähinnä livestä, koska syötön pitäminen tuntuu olevan kovin hankalaa ja kertoimet elää mukavasti.
Juu olet aivan oikeassa, nopeasti vaihtuu tilanteet kun ei noi osaa pelata, jos tällainen pieni vittuilu kauniinpaa sukupuolta kohtaan sallitaan. Tuota on vaan turhauttava seurata niin ei jaksa livestäkään naputella.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Azarenkolla on vissiin vääränkätinen maila, pikkuhousuissa hiekkaa tai jotain vastaavaa, voi jessus näitä akkojen matseja ei vaan pitäis edes yrittää. Ottaa pataan nimittäin mun mummoltakin tolla pelillä. 3-0 ja kaks murtoo jo Kerberossilla.

Mulle kelpas Raonic -4.5 ja Fer-Murrayssä oli pakko päätyä peli-overiin, en nyt muista mitä se oli. Aika pienellä vain, kun ei oikeen ollut kertoimet sellaiset millä yleensä lähtis pelaileen. Mutta tulee varmaan katseltua niin pitää sitä pientä olla.

Joo ei ollu La Monfilla ainakaan vikassa erässä mitään palaa Raon syötöllä mitä katselin. Muutenkin kanukki on overall parantanut peliään. Itse en ollut tähän mennessä vielä nähnyt Raon peliä tässä turnauksessa, vaan peesasin vain yhtä arvostamaani janaria joka vihjas tohon Monfilisia, ni otin sit eräntasoituksella. Olisin kyllä lyönyt tuon Nordicin 20€ ilmaisvedon Monfilisille jos olisi mennyt viidenteen mutta ei onneksi tarvinnut kun olisi varmaan hävinnyt. Meinasin kyllä mennä jo laittamaan tossa neljännessä Monfilisille sen, mut sitten Rao murti ja matsi käytännössä siinä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Joo ei ollu La Monfilla ainakaan vikassa erässä mitään palaa Raon syötöllä mitä katselin. Muutenkin kanukki on overall parantanut peliään. Itse en ollut tähän mennessä vielä nähnyt Raon peliä tässä turnauksessa, vaan peesasin vain yhtä arvostamaani janaria joka vihjas tohon Monfilisia, ni otin sit eräntasoituksella. Olisin kyllä lyönyt tuon Nordicin 20€ ilmaisvedon Monfilisille jos olisi mennyt viidenteen mutta ei onneksi tarvinnut kun olisi varmaan hävinnyt. Meinasin kyllä mennä jo laittamaan tossa neljännessä Monfilisille sen, mut sitten Rao murti ja matsi käytännössä siinä.

On kyllä hurja tuo Raonicin ykkönen, vetelee vielä välillä suoraan kohti "paistinpannu"-otteella. Siinä tulee lähinnä kiire alta pois.

That said ja kuten jo tennisketjuun kirjoitin: aika haluton ja jopa negatiivinen oli ranskis, mielestäni matsi vaikutti selvältä heti alusta, vaikka toki yhden erän veikin.

Toivottavasti Raonicin syöttö kulkee jatkossa, olisi hienoa nähdä vaikka Djokovic vaikeuksissa.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Tekeekö Sebastian Aho vähintään kaksi maalia JYP:iä vastaan? Kyllä - kerroin 18,00 Veikkauksella. Eikös se pelaa aina lopussakin johtoa puolustettaessa - yksi alivoimalla ja yksi tyhjiin.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Veikkaushuone tarjoaa ruhtinaallista 1,81 kerrointa Brynäsille tänään. Vastassa heittopussi Karlskrona.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Veikkaushuone tarjoaa ruhtinaallista 1,81 kerrointa Brynäsille tänään. Vastassa heittopussi Karlskrona.
Meinasin tulla tästä kyselemään, mutten tohtinut... Eli onko siellä jotain isoja kokoonpanomuutoksia tai jotain, miksi Brynän kerroin on nousussa? Vai painaako vaan kolme peräkkäistä tappiota noin paljon?

Tenniksethän napsui aamuyöllä akkojen peliä lukuunottamatta taas hienosti, tuurilla ne laivatkin seilaa. Semeihin ei kyllä varmaan voi muuta työntää kun kakkosen kertoimella overeita jostain, viihteen vuoksi.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Meinasin tulla tästä kyselemään, mutten tohtinut... Eli onko siellä jotain isoja kokoonpanomuutoksia tai jotain, miksi Brynän kerroin on nousussa? Vai painaako vaan kolme peräkkäistä tappiota noin paljon?

Tappiot varmasti painaa vähän niskassa, mutta todennäköisesti Rödinin poissaolo myös. Brynäs on silti jo pelkästään materiaaliltaan edellä.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Oho, on siellä Bryynäällä ilmeisesti jotain jumia päällä kun aika kehnolla esityksellä (ilmeisesti, ruåtti vähän ruosteessa) ottivat kuokkan Karlskronalta. Illan toisessakin Ruotsin matsissa meinasi käydä ohrasesti, kun intoilin Luleå -1.5 siihen ja tietysti Örebro kavensi 4-3 ajassa 59.37. Muutama ärräpää, livetulokset kiinni ja töihin. Tossa äsken kun änäripelejä rupesin tsiigaileen niin olikin mukava ylläri pelitilillä. Joskus näinkin. Luleå siis teki vielä 5-3 vain 6 sekuntia kavennuksen jälkeen.

Harvoin osuu jos NHL:ssä iskee ennakkosuosikkia, mutta kyllähän tähän taukoa edeltävään peliin on pantava kotonaan pelaavia kärkijengejä pohjasakkaa vastaan. Eli Tampa, Washington ja Kings.

Avalanche näytti viimeyönä niin onnettomalta, että ihme on jos saavat itsensä kasattua ehkä vielä Sharksiakin kovempaa Kingsiä vastaan.

Capitals taas on ollut niin suvereeni himassa että tulee Flyersin pakeille kiire. Tietysti Caps on pelannut viikko sitten viimeksi, eli pelituntuma on ? mutta kyllä ne tulee sitten takaakin ohi vaikka alku menisi lämmitellessä.

Tampa alkaa löytää otettaan ja vastaavasti Toronto on aivan katastrofaalisessa tilassa, yllättäen. Molemmilla surkea matsi ja iso tappio alla Floridaa vastaan, mutta Tampaa tämä luulisi vaan motivoivan.

Arpomistahan nää änärit aina on, mutta viihdevetoina isoja voittoja kaikille!
 
Mitenhän tuo tenniksen El Klassikko Djokovic - Federer klo 10.30. Kertoimet 1,34-3,60.
Tekisi mieli panostaa ennakkosuosikkiin, mutta tietysti moni proo panostaa Federeriin kun noin hyvä kerroin, ja jos jollekin voi hävitä niin Federerille.

Pitää kyllä veikata Kerberin voittoa Johanna Kontasta, varmaan se Konta putoaa tässä kohtaa. Kerroin 1,38.
Ja eiköhän Williams jyrää jatkoon Radwanskan voittamalla, kerroin 1,17.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Mitäs @Captain K olet mieltä Fedexin mahiksista?

Itse ajattelin tuularina laittaa pientä betsiä Rogerille, ihan vain siksi, että olisi hienoa jos voittaisi vielä yhden ison tittelin.
 

Bili

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, HIFK, Anaheim
Mitenhän tuo tenniksen El Klassikko Djokovic - Federer klo 10.30. Kertoimet 1,34-3,60.
Tekisi mieli panostaa ennakkosuosikkiin, mutta tietysti moni proo panostaa Federeriin kun noin hyvä kerroin, ja jos jollekin voi hävitä niin Federerille.

Kyllähän Djokovic tässä välierässä iso suosikki on. Federerin sauma on siinä että hän syöttää loistavasti ja pääsisi 0-2 eräjohtoon, tuota helpottaisi sadekuurot, jolloin katto on kiinni, (sadekuuroja luvattu matsin ajalle tällä hetkellä 34-41% todennäköisyydellä). Pelataan plexicushion alustalla, jolla pallo pomppaa korkeammalle ja on hitaampi kuin esim US Open näistä kovien kenttien Slameista, lisäksi Melbournessa käytetään hitaampia Wilsonin palloja myös näistä kahdesta em. Grand Slam-kisasta. Australian Open on myöskin Djokovicin paras kisa, voittanut tuolla 5 kertaa. Jos ollaan 1-1 erätilanteessa niin Djokovicin fysiikka on yksinkertaisesti parempi niin en näe Federerillä mahdollisuuksia tuon jälkeen, lisäksi jos mennään viidenteen niin Nolen statsit 5-erän matseista 26W-8L=voittoja n.76% ja Federerin vastaava tilasto 23W-19L=n.55%. Keskinäisiä matseja joissa ratkaiseva viides erä on tarvittu, Djokovic on voittanut kaikki kolme ottelua.

Australian Openissa miehet ovat kohdanneet kolmesti aiemmin, Federer voitti 2007 4. kierroksella 2-6, 5-7, 3-6, Djokovic vei 2008 välierissä 7-5, 6-3, 7-6(5) ja 2011 välierissä 7-6(3), 7-5, 6-4. Todennäköisempänä pidän tästä matsista sitä että Djokovic voittaa 3-0 erin kuin sen että Roger voittaa ottelun. Itse sain toissapäivänä hieman tuurilla Djokovicin voitolle 1.46 Pinnaclelta heti kohteen avauksen jälkeen kun sattui sivusto olemaan auki, tuon jälkeenhän Djokovic on tippunut tuonne 1.35een ja Federerin kerroin noussut 3.00->3.62.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Djoko -4.5 gamea oli puhdas lahja, niin kun vähän veikkasinkin. Ihmettelin itse asiassa että line ei ollut tuon korkeampi. Vituttaa vaan että en kerennyt hypätä livestä kelkkaan, epäröin vähän ekassa erässä 4-1 tilanteessa kun line oli jotain -6.5. Nyt on selvä että Djoko voittaa nuo pelit "double digitseillä".
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
On tämä vedonlyönti taas.. Viime yönä onnistuin katkaisemaan Washingtonin yli 2 kuukautta kestäneen kotivoittoputken. Eipä siinä muuten mitään, mutta arvoin pitkään että jaksanko tuota kohdetta Liiga-rekan jatkoksi, mutta sinnehän se oli tungettava ja aamulla odotti iloinen yllätys.. Järkevää olisi tietysti ollut seiftata.

Nyt arvoin laitanko lapulle Djoko-1,5 vai koko matsiin over 3,5 mutta yllättäen osuin taas huonompaan, perkele.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Djoko -4.5 gamea oli puhdas lahja, niin kun vähän veikkasinkin. Ihmettelin itse asiassa että line ei ollut tuon korkeampi. Vituttaa vaan että en kerennyt hypätä livestä kelkkaan, epäröin vähän ekassa erässä 4-1 tilanteessa kun line oli jotain -6.5. Nyt on selvä että Djoko voittaa nuo pelit "double digitseillä".

Njaa, kyllähän tässä kylmät väreet meni selkäpiissä, kun Federer vihdoin nosti tasoaan ja sai murron.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ja mun tuurilla toi menee nyt Fedexille 3-2. Ei mut olipas ihan erinäköistä peliä "kuninkaalta" 3.erässä kun aikasemmissa kahdessa, olin ihan varma et menee poikki kolmessa...

Vaikka kommentaattorit jostain syystä kommentoivat, että Fedmaister olisi pelannut hyvin jo pelin alussa, niin tämähän oli ihan puppua, unforced errorit kasaantuivat kummaltakin puolelta.

Avainjuttu on se, että Fedin peli nousi selvästi erän puolessa välissä ja Djoko ei enää pysty ylläpitämään samaa intensiteettiä kuin alussa (mikä ei ole ihme, sillä siihen ei pysty kukaan).
 
Suosikkijoukkue
KeuPa HT
Ja mun tuurilla toi menee nyt Fedexille 3-2. Ei mut olipas ihan erinäköistä peliä "kuninkaalta" 3.erässä kun aikasemmissa kahdessa, olin ihan varma et menee poikki kolmessa...

Joo, ei oikein löytynyt luottoa Rogeriin kahden ensimmäisen jälkeen. Millaisena näet finaalin asetelman (olettaen, että Murray tulee vastaan)?
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Joo, ei oikein löytynyt luottoa Rogeriin kahden ensimmäisen jälkeen. Millaisena näet finaalin asetelman (olettaen, että Murray tulee vastaan)?

Murray vie korkeintaan erän imo, kun GS-finaali kyseessä ja siinä pelaa verkon toisella puolen Nole. Jotenkin uskon että Nolen kertoimet tulevat olemaan finaalissa paljon alempana kuin tänään, koska olihan tämä välierä monille se "moraalinen finaali". Veikkaan että Nolen moneyline on ~1.20 tuntumassa vastustajasta riippumatta. Ehkäpä Raonic olisi siinä mielessä parempi että pystyisi coveeraamaan handicapin tai over gamesit nykyisessä formissaan, koska olen melko varma että Nole tulee niistämään ainakin yhden erän Ändiltä samoin luvuin kuin tänään Fedexiä vastaan ekat erät. Jotenkin vaan tuntuu että ei tule oikein olemaan valuee tuossa finaalissa, kun match-up on ennakkoon niin selvä Djokon eduksi.

Edit. Jos Nolen handicappi finaalissa mahdollisesti Ändiä vastaan on luokkaa -5.5 tai -6.5 niin siihen kiinni jos saa kunnon kerrointa. Tai jokerina Nolelle 3-1 erät.
 
Viimeksi muokattu:
Kyllähän Djokovic tässä välierässä iso suosikki on.
Kerran noin tarkasti olet tenniksestä perillä niin eihän tuo haittaisi jos useammin näppäilisi palstalle juttua. Mutta paineitahan siinä alkaisi tulla tietysti.

301 euroa tuli noilla Djokovic Kerber Williams voitolla, mutta sehän tässä juuri onkin, että noilla alhaisilla kertoimilla kaikkien pitää mennä oikein. Pitääkin laskea paljonko tämä kuukausi on voitolla ja mennä Twitterissä kehumaan.
 

rama

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Habs, FC Jazz-j, Newcastle United
Ei Murraylla vaan nykyformissa ole oikein Djokoa vastaan paras viidestä-pelissä mitään jakoa. Tai no, toki jos Djoko painaa 100 helppoa virhettä kuten Simonia vastaan, niin sitten toki. Näistä kahdesta välierässä pelaavasta näen Raonicilla ne yllätysmahdollisuudet serbiä vastaan. Djoko syö erityisesti Murrayn kakkossyötön täysin elävältä, mutta Raonic pystyy omalla syötöllään pitämään erät tasaisena vaikka muu peli ei aivan huippua olisikaan. Ja syötön lisäksi löytyy vielä todellinen pommikämmen, jolla pystyy tekemään maailman parasta puolustajaakin vastaan tuhoja. Alkukauden huomiona täytyy vielä mainita se, että kanadalainen on parantanut liikkumistaan selkeästi sekä myös lentopeliään. Pelaa nykyään jopa aika paljon serve-volleypeliäkin.

En siis sano, että olisi mitenkään todennäköistä että Raonic Djokoa voisi voittaa, mutta hän on se yllätysvalmiimpi pelaaja juuri Djokoa vastaan. Toki miten pää kestää finaalin paineet jne. on toinen juttu.

Tulipa otettua aika helpot rahat Serena-Radwanska pelissä Serena-5,5:lla (kerroin yli kahden). Ei ole puolalaisella tuupparilla vaan mitään aseita Serenaa vastaan, jos amerikkalainen ei sekoa virheisiin. Radwanska ei tainnut montaa kakkossyöttöään voittaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös