Rahansa voi hävitä kriisijoukkueen, voittoputkessa olevan joukkueen tai vaikka minkä muun tahansa kanssa. Oleellista on pelata odotusarvoltaan positiivista peliä. Yksittäisen ottelun lopputulos ei kerro mitään siitä, kuka pelasi järkevästi ja kuka ei.
Niin miten tämänkin ajattelee yksittäisistä peleistä kuitenkin koostuu kassavirta ja kun kassavirta on positiivinen, niin silloin lienee pelannut ylikertoimia.
Nyt jos olisi jatkuvasti pelannut, muka Jypin ylikertoimia on tehnyt tappiota kun ei ole osannut antaa tarpeeksi painoarvoa joukkueen nykyiselle suorittamiselle versus menneisyys, niin näin ollen onkin todellisuudessa pelannut alikertoimia.
Millään muulla kuin mutulla ei voisikaan jättää pelaamatta Jypin voittoa SaiPaa/Tepsiä/Tapparaa jne. vastaan, jos kerroin olisi 2.5.
Juu toki näin, mutta en alkanut laittamaan omia rajojani Jypin kertoimille kaikkia mahdollisia vastustajia vastaan. Tällä hetkellä Jyppi vaan ei ole pelattava joukkue, ei siis maistu mulle, jossain kohtaa taas uskon Jypin lennon alkavan, mutta sen haistaminen onkin sitten jo enemmän lottoa kuin vedonlyöntiä.
Sanotaan että Saipaakin vastaan kertoimen tulisi olla vähintään 1.8-2.0 ja vastustajan kovetessa tulisi kertoimen samaa tahtia nousta, jotta Jyppi tämän hetken pelillä olisi minusta pelattava. Normaalistihan tuo kerroin olis jotain 1.4-1.6 Saipaa vastaan ja maksimissaan 2.1 kärkijoukkueita vastaan.
Tämänkin päivän kerroin HIFK:ta vastaan on hyvä, mutta silti ei maistu mulle.
Jos Jyppi olisi voittanut edes 1-2 peliä ja tehnyt maalejakin joskus, niin laittasin Jypille rahaa, nyt en koske peliin lainkaan.
HIFK:lla tulisi olla ~1.75
JYPIllä ~4.5
Itse asiassa unibettillä ja paffilla 4.4 (jypin kerroin), vähän jo huokuttaa mutta eilinen oli liian rankka niin fyysisesti kuin psyykkisestikin.