Vedonlyönti

• 4 003 696
  • 21 619

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Olpa kirjoitti:
Minun mielipiteeni on että Allianssi pelaa tällä kokoonpanolla nyt viimeisen kerran ja nyt pelataan Ari Tiittaselle hyvä läksiäislahja, kuten Marjamaa eilen kertoili nelosen urheilu uutisissa... Huomisesta lähtien vasta rupean pelaamaan Allianssia vastaan ; )

Kyllä minusta ainakin tuntuu siltä, että pelaajienkin korvien väliä tuo tilanne kiristää aika huolella ja se varmasti näkyy kentällä.

Sehän on ihan normaalia kun hieman työymäristössä alkaa tapahtumaan, niin silloinhan kaikilla on vain kolmea asiaa mielessä: 1. miten minulle käy? 2. miten minulle käy? ja 3. miten minulle käy?
Eiköhän jotain tuollaista ole Allianssinkin pelaajien mielissä kun yhtäkkiä legioona miehiä roudataan joukkueeseen.

Nähdään illalla, mutta itse meinasin kokeilla TamUn kahden maalin voitto hiukan päälle seiskan kertoimella.

Miguel

Jäsen
Kuten IS:n on tapana vihjata, ottelujen maalimääräveikkauksista löytyy erinomaisia kohteita. Tänään en ole lukenut pelisuosituksia, mutta perstuntumalta Jaro-HJK-ottelussa alle 2,5 maalia vaikuttaa hyvin pelikelpoiselta. Kerroin 1,80.

Muuten joudun taas kysyjän rooliin. Onko Veikkauksen Ruotsin-analyytikot syöneet sieniä, vai miksi viikonloppuna on tarjolla hämmästyttävän paljon markkinoiden korkeimpia kertoimia? Tip-Exin mukaan peräti kuusi kohdetta on ylikertoimisia, paras odotusarvolla 1,26!

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, Vaasan Sport & Eric Lindros
JiVe kirjoitti:
Kyllä minusta ainakin tuntuu siltä, että pelaajienkin korvien väliä tuo tilanne kiristää aika huolella ja se varmasti näkyy kentällä.

Sehän on ihan normaalia kun hieman työymäristössä alkaa tapahtumaan, niin silloinhan kaikilla on vain kolmea asiaa mielessä: 1. miten minulle käy? 2. miten minulle käy? ja 3. miten minulle käy?
Eiköhän jotain tuollaista ole Allianssinkin pelaajien mielissä kun yhtäkkiä legioona miehiä roudataan joukkueeseen.

Nähdään illalla, mutta itse meinasin kokeilla TamUn kahden maalin voitto hiukan päälle seiskan kertoimella.

Onhan se nuonkin, mutta samalla annetaan tulevalle valmentajalle näyttöjä myös ja pidetylle valmentajalle pelataan tämä peli... hieman kaksipiippuinen juttu. Porukka monarissa minkä ostin oli Allianssi 0,1 Tampere 2,3 joten toivottavasti sinun mietteet toteutuu : D

SyPe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tempo
Olpa kirjoitti:
Minun mielipiteeni on että Allianssi pelaa tällä kokoonpanolla nyt viimeisen kerran ja nyt pelataan Ari Tiittaselle hyvä läksiäislahja, kuten Marjamaa eilen kertoili nelosen urheilu uutisissa... Huomisesta lähtien vasta rupean pelaamaan Allianssia vastaan ; )

Juu väärinhän p-veto vihjeeni taisi mennä, Allianssin johtaessa aivan ottelun loppuhetkillä Juska Savolaisen maalilla 1-0.

No ei muuta kun uutta matoa koukkuun...

Romppanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers, Jokerit, Inter Milan, RoPS
Miguel kirjoitti:
Muuten joudun taas kysyjän rooliin. Onko Veikkauksen Ruotsin-analyytikot syöneet sieniä, vai miksi viikonloppuna on tarjolla hämmästyttävän paljon markkinoiden korkeimpia kertoimia? Tip-Exin mukaan peräti kuusi kohdetta on ylikertoimisia, paras odotusarvolla 1,26!

Tarkoitat varmaankin tuota GAIS-Väsby-matsia? Kun klikkaat matsin auki, niin huomaat, että Veikkauksen kerroin todellakin on markkinoiden suurin, mutta Betfairin vieraskerroin 1,03 ja BetOnBetin 1,02 vääristävät melko paljon noita odotusarvoja.

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tänään löytyy 2 hyvää kohdetta veikalta : )

32. OLS - Viikingit 1,70
36. Åtvidaberg - Trelleborg 2,05

Ensimmäinen puhtaasti kerroin vertailusta. Toiseen on sen verran että Trelleborgilla on pelaajahuolia hieman tähän otteluun ja sarjaan on ensisijainen tähtäin, vaikka ollaankin cupissa jo näin pitkällä. Hyvin Ruotsia tunteva Unibet tiputti kertoimen tänään 1,87

Yhteiskerroin: 3,49

Ja sitten kioskille ; )

Viimeksi muokattu:

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tuskin näitä kukaan niin kattelee ym., mutta omaksi huvikseni laitan omat pelikohteeni tänne niin saatte kritisoida ; )

Runkokohteet:

92. Masku - Närpes Kraft 1,80
93. Sovo - PIF 2,00

Molemmille hyvät kertoimet tarjolla, varsinkin Sovo maistuu. Molemmat pitäisi mielestäni olla vastustajiansa parempia. Nordicbet tarjoaa molemmille kertoimen 1,65

Muut kohteet:

79. Öster - Trelleborg 2,00
89. Hyps - GrIFK 2,95
106. Västerås SK - IFK Nörrköping 3,70

Kertoimet ovat näissä kohtuu luokkaa. Västerås SK:lle veikkauksen 3,70 on korkein tarjous mitä löytyy.

EDIT: Persuuksille meni... uutta matoa taas koukkuun kun "pelattavaa" tulee.

Viimeksi muokattu:

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Olpa kirjoitti:
Tänään löytyy 2 hyvää kohdetta veikalta : )

32. OLS - Viikingit 1,70
36. Åtvidaberg - Trelleborg 2,05

Ensimmäinen puhtaasti kerroin vertailusta. Toiseen on sen verran että Trelleborgilla on pelaajahuolia hieman tähän otteluun ja sarjaan on ensisijainen tähtäin, vaikka ollaankin cupissa jo näin pitkällä. Hyvin Ruotsia tunteva Unibet tiputti kertoimen tänään 1,87

Yhteiskerroin: 3,49

Ja sitten kioskille ; )

Viitaten tuohon viimeisimpään viestiisi, niin kyllä minä ainakin seurailen noita vetojasi ja itseasiassa torstaina ajanpuutteen vuoksi nappasin nuo kaksi kohdetta sinulta ja lisäsin itse FC Espoon ja pääsin lunastamaan. Joten kiitokset noista.

kilonkingi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pitkävedosta poimin tällaiset kohteet:

85 TPS - KooTeePee 2 3,55
TPS on ollut todella vaisu, viimeisin maali on toukokuulta ja kun omissa on soinut on TPS tiukassa putoamistaistelussa mukana! KooTeePee on puolestaan pelannut hyvän alkukauden, tästä osoituksena vasta kolme tappiota. Nykyvireestä kertoo tasapelit HJK:ta ja Hakaa vastaan. KooTeePee:lle tarjottu 3,55 kelpaa erinomaisesti.

87 FC Espoo - Gnistan X 3,65

Kakkosen etelälohkon kärkikamppailu, jossa kohtaavat tappioita porskuttava Gnistan ja yhden tappion kärsinyt Espoo. Tämä on 6 pisteen ottelu, joten tappioihin ei ole kummallakaan joukkueella varaa. Tasapelistä tarjottava 3,65 tuntuu varsin kovalta kertoimelta näin tasaiseen otteluun.

89 HyPS - GrIFK X 3,85

Tässä on puolestaan kyseessä kakkosen etelälohkon putoamiskamppailu. Tämä on siis myöskin 6 pisteen ottelu, joten tappiota koitetaan välttää loppuun asti. Tasapelistä tarjottu huima kerroin 3,85 kelpaa ainakin minulle.

Näistä ja Olpan vihjeistä lähdetään rakentamaan voittoriviä ;)

Viimeksi muokattu:

Olpa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Taas tää on valunut ties minne (siis ketju : D)

Alustavasti listalta löytyy yksi mielenkiintoinen kohde:

48. Brommapojkarna - GAIS 2,45

Veikkaus asettaa ainoana välittäjänä tämän tasabuukkiin. Muut ovat sitä mieltä että GAIS on suosikki ja veikkaus on jotakuinkin omilla luvuillansa. Muut tarjoilevat (korkeammalla palautusprosentin kera) 2,00 - 2,20 pääsääntöisesti.

Lisäilen ehkä jotain vielä tässä jossain välissä. Kertokaapas joku hyvä kaveri GAISille...

EDIT: Nyt tuli vasta minulle tietoon, että GAISilta puuttuu paras maalintekijä ja samalla superettanin paras maalintekijä Figureido, mutta kyllä kerroin mielestäni puoltaa edelleen pelaamista.

Karroinvertailusta nousee esille myös lisää:

28. OLS - Rakuunat 2,40

Ja tuohon alempaan, en tiedä kyllä yhtään mitään Islannin futiksesta, mutta kaipa tuo nyt aika lähellä on.

Viimeksi muokattu:

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Saatanpa kokeilla huvikseni FC Hämeenlinnaa sunnuntaina kertoimella 8,20. Kerroin on markkinoiden ylivoimaisesti kovin.

Jossain vaiheessa se kauden avausvoitto tulee. Maalille muuten astelee muuan Andras Vilnrotter, josko tämä piristäisi Hämeenlinnalaisia:
http://www.fchameenlinna.fi/portal/ajankohtaista/?id=269

Vastustaja AC Oulun piti olla koko Ykkösen kärkijoukkueita mutta huonosti on mennyt. Viimeisen 6 matsin saldo 0-2-4 maalisuhteella 4-10.

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minä pistin myös parille lapulle Hämeenlinnan, ihan vain Vilnrotterin tulon vuoksi, ei viiden sm-kullan voittanut veskari kovin huono voi olla..

karhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Man Utd
Tänään aika paljon pelejä pitkävedossa.Olisiko mitään pelaamisen arvoista?Itse olen niin vähän viime aikoina seurannut ettei oikein tiedot riitä.

W.S.L

Jäsen
Mitä Kempes tai Te muut vedonlyöjät mahdollisesti olette kuullut ottelusta Haka - Allianssi ennen / jälkeen peliä? Onko ennen peliä vihjeitä virrannu korviinne tms.? Toisaalta moniko viittii tunnustaa...

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Florida Panthers
Expekt tarjoaa AC Allianssi-CS Pètange pelissä kerrointa 13,50 CS Pétangelle, mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen on.

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
sinikettu kirjoitti:
Expekt tarjoaa AC Allianssi-CS Pètange pelissä kerrointa 13,50 CS Pétangelle, mielestäni ihan kokeilemisen arvoinen on.

En minä sieltä ainakaan semmosta peliä löydä. Missä vika ? Nimim. Tyhmäkö ?

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
pavenro8 kirjoitti:
En minä sieltä ainakaan semmosta peliä löydä. Missä vika ? Nimim. Tyhmäkö ?

Eipä näytä enää löytyvän listoilta sitä peliä, ovat sulkeneet sen. No, playit.com tarjoaa CS Pétangen voitosta 14,50

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
sinikettu kirjoitti:
Eipä näytä enää löytyvän listoilta sitä peliä, ovat sulkeneet sen. No, playit.com tarjoaa CS Pétangen voitosta 14,50

Nyt on palannut expektin listoille kyseinen ottelu. Tosin Allianssi taitaa lähteä peliin huomattavasti vähemmin belgialaisin kuin tuohon otteluun Hakaa vastaan. Lopullista avauskokoonpanoa ei kai vielä ole julkistettu, mutta kohta ainakin pitäisi moinen tieto ilmestyä johonkin.

EDIT: Avaus julkistettu

Sillanpää

Sarajärvi

Marjamaa

Lindström

Simula

Chebaiki

Cleaver

Savolainen

Sampo

Vajanne

La Placa

...Eli eiköhän Allianssi ihan tosissaan ole peliin lähdössä, mikä nyt aika oletettavaakin on.

Viimeksi muokattu:

jesse72

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, MP, E. Frankfurt, hyvä MJE!
Pitkäveto listalta voisi kokeilla muutamaa isoa kerrointa..

38. KooTeePee8+(+1)- Lahti (x) 4.80

- Lahden niukka maalin voitto lapulle ja tulosvetoon 0-1..

42. HONKA-MP (2) 5.45

- MP on nyt todella hyvässä vireessä, hyvä maalivahti Luukkonen, kokenut puolustus ja todella vaaralinen kärki Wusu..rumilla valkoisilla vieraspaidoilla pelaava MP jatkaa voittokulkuaan ja nousee sarjakärkeen..hyvässä vireessä olevan MP:n kerrointa on pakko kokeilla! MP:llä sivussa tosin Mikko Sundberg ja keskikentän työmyyrä Aki Miettisen pelikunto on myös arvoitus.

79. TP-47-ROPS (x) 3.00

- Lapin hegmoniavääntö, odotettavissa vähämaalinen 0-0,1-1 vääntö?

82. HÄMEENLINNA- VIIKINGIT (1) 5.10

- Hämeenlinna on pelannut todella surkeasti, mutta jossain vaiheessa senkin on alettava pelejä voittamaan..Viikingit kaatuu kertoimella 5.10..

Muutama lisäys kun tulivat myös nuo yleisurheilun kertoimet..

30. M.Latvala- V. Rantanen (2) 2.15

- Miesten seiväs jossa kokeneen Rantasen kerroin houkutaa pelaamaa, tosin Latvala selvä suosikki..

M.Talasjoki-J.Keskisalo (2) 1.90

- Esteiden kisalippu jaossa ja toivotaan että Keskisalo hoitaa homman.

Viimeksi muokattu:

Steele

Jäsen
Suosikkijoukkue
TamU - Lazio 2,75 3,25 2,15

Kyllä tuo mielestäni on ylikerroin. Joukkueiden tasoero on kuitenkin melko suuri.

brehme_

Jäsen
Suosikkijoukkue
prosenttikiekko
sinikettu kirjoitti:
TamU - Lazio 2,75 3,25 2,15

Kyllä tuo mielestäni on ylikerroin. Joukkueiden tasoero on kuitenkin melko suuri.

Haiskahtaa ylikertoimelta joo. Lisäksi jotain on tapahtumassa kun useilla vedonvälittäjillä kertoimet ovat tipahdelleet 2.5:stä vähän alle kahteen. Veikkauksen 2.15 on tällä hetkellä markkinoiden parhaita tarjouksia..

Vertailua Lazion voitolle klo 15.40:

Veikkaus 2.15
Expekt 1.9
Nordicbet 1.9
Centrebet 1.85...

Elikkä peliä sisään vaan. Hankalan asiasta tekee se, ettei ottelu ole single-kohde. Joku järkevä veto kaveriksi, ettei pelata alikertoimisia tuplia.

Itse nappasin myös Lazion kupongille. Mukaan otin kaksi "varmaa" kotivoittoa. Luotan siis Wolfsburgin voittoon IFK Göterborgista ja Vålerangan voittoon Ham Kamista. Molemmista sai kertoimeksi 1,40. Molempia pidän suhteellisen riskittöminä sijoituksina.

Kokonaiskertoimeksi siis 4,21 ja 5 €uron panos.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
TamU-Lazio

Vahvasti haiskahtaa pottupottu-ottelulta. Avausjakson perusteella italialaiset näyttävät tyytyvän maalittomaan lopputulokseen. Harmittaa sinällään, kun menin kakkosta lappuun tunkemaan, vaikka ristikin pyöri mielessä.

Huomisen kohteista suosittelen poimimaan:
MiFK-HJK matsin alle 2,5 maalia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy