Vedonlyönti

  • 3 962 410
  • 21 674
Jäi tuo Albany-veto tekemättä kun en huomannut pelin alkaneen klo 18 eli klo 11 tai 10 paikallista aikaa. Vähän ihmeelliseen aikaan...
 

Yö-Orava

Jäsen
Itse levitin useamman tonnin Albanylle eri pelimuotoihin mutta huomasin jälkikäteen tappioita nuoleskellessa ettei euro-bookki ollutkaan hyväksynyt panosta sisään. Hyvä näin siis.

Ja aina parempi kun KooKoon ja Bluesin moneylinen muodostama tupla osui mojovalla kertoimella heti perään. Tähän tosin löin vain muutaman satasen mutta rahaa se on sekin.
 
Kärpät - Tappara Tapparan voitolle 4 kerroin ja X2 2,11.
Onkohan tässä kyse siitä kun Tappara on monesti hävinnyt Oulussa. Varsinkin näin loppukaudesta. Vai onko oletuksena, että näissä viimeisissä runkosarjapeleissä säästellään tai jotain. Tapparalla on kymmenen pisteen ero siihen, että menettäisi kotiedun, joten aika huoletta voi olla senkin suhteen.
 

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Viimeksi Jokerit hoiti homman hyvällä 4.20 kertoimella, joten kokeillaan myös tänään.

Pieni ylikerroin tarjolla Jokereiden matsiin Nordicbetillä. Tämä kerroin löytyy siis kohdasta #LoveTheBet.
- Nizhny Novgorod - Jokerit, merkki 2, kerroin 3.20.

Markkinoiden korkein kerroin 2,85 ja markkinakeskiarvo 2,68. Esim. Veikkaus tarjoaa 2,65.
 

Anonyymi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, FC Barcelona
Viimeksi Jokerit hoiti homman hyvällä 4.20 kertoimella, joten kokeillaan myös tänään.

Pieni ylikerroin tarjolla Jokereiden matsiin Nordicbetillä. Tämä kerroin löytyy siis kohdasta #LoveTheBet.
- Nizhny Novgorod - Jokerit, merkki 2, kerroin 3.20.

Markkinoiden korkein kerroin 2,85 ja markkinakeskiarvo 2,68. Esim. Veikkaus tarjoaa 2,65.
Samaa piti itse tulla tänne sanomaan. Noi Nordicbetin #LoveTheBetit on muutenkin aika hyviä kohteita. Tosin niihin ei hirveästi rahaa saa laitettua, mutta varsinkin meillä ei voittavilla pelaajilla useita kymppejä silti.
 

Yö-Orava

Jäsen
Aika hyvä tuuri kävi eilen kun oli tuplana Mainzin ja Swansean voitot vieraissa yhteiskertoimella 338. Eihän tuohon montaa kymppiä viitsinyt lyödä mutta kyllä tuolla hetken taas näkkileipää ostaa, miksei vetoakin lyö.

Tänään voisi koittaa taas jotain, esim. UFAn kerroin 2,75. Tai ehkä X2. 1,60 pintaan saa tästä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Laittakaas joku ampumahiihtoa lähemmin seuraava arvioita sekaviestistä.

Veikkaus tarjoaa kohdetta Puola - Suomi ja polakkien kerroin 1,4. Luulisi olevan varma nakki, oletan, että suomalaisisa kaikki paitsi Kaisa vetelevät aivan päin helvettiä.
 

JAgE

Jäsen
Laittakaas joku ampumahiihtoa lähemmin seuraava arvioita sekaviestistä.

Veikkaus tarjoaa kohdetta Puola - Suomi ja polakkien kerroin 1,4. Luulisi olevan varma nakki, oletan, että suomalaisisa kaikki paitsi Kaisa vetelevät aivan päin helvettiä.
Aika arvoituksia ovat Puolankin miehet, sillä yhtään cup-pistettä ei taida tältä kaudelta olla. Ei niitä tosin ole suomalaisillakaan. Ja kuitenkin kaikkiaan 95 miestä on cup-pisteille päässyt.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Laittakaas joku ampumahiihtoa lähemmin seuraava arvioita sekaviestistä.

Veikkaus tarjoaa kohdetta Puola - Suomi ja polakkien kerroin 1,4. Luulisi olevan varma nakki, oletan, että suomalaisisa kaikki paitsi Kaisa vetelevät aivan päin helvettiä.

Voitko etsiä viimeisen sekaviestin tulokset? Itse en töiltäni ehdi. Saisi jonkunlaisen vertailupohjan.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Voitko etsiä viimeisen sekaviestin tulokset? Itse en töiltäni ehdi. Saisi jonkunlaisen vertailupohjan.

Suomi oli Canmoressa 14. +4.22 Saksalle hävinneenä. Puola ei ollut mukana.
Östersundista 29.11.2015 löytyy edellinen kisa missä molemmat olivat mukana ja siinä Puola jäi voittajalle +3.38. Suomi ei päässyt tässä kisassa maaliin ollenkaan.

Tästä voi tutkia halutessaan noita vanhoja kisoja ja tulevia MM-kisojakin. Olli Hiidensalo näyttää ottavan Ahti Toivasen paikan kolmantena menijänä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Voitko etsiä viimeisen sekaviestin tulokset? Itse en töiltäni ehdi. Saisi jonkunlaisen vertailupohjan.

Tuossa jo @Vinyl ehtikin, itselläkin hieman kiirus... en rehellisesti sanottuna tiedä Puolan miehistä mitään, lähinnä tuli mieleen keskittyä Suomeen ja erityisesti miehiimme, lähtökohtana siis se, että Suomi ei tule pääsemään maaliin asti lainkaan.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Tuossa jo @Vinyl ehtikin, itselläkin hieman kiirus... en rehellisesti sanottuna tiedä Puolan miehistä mitään, lähinnä tuli mieleen keskittyä Suomeen ja erityisesti miehiimme, lähtökohtana siis se, että Suomi ei tule pääsemään maaliin asti lainkaan.

Tuolta Canmorestahan puuttuivat mm. kaikki Norjan kärkinimet joten hankala sanoa miten kovaa siellä olisi menty jos kunnon kilpailua olisi ollut. Saksa voitti toiseksi tullutta Italiaa yli minuutilla. Eipä tosin tuota Östersundiakaan voi pitää oikein minkäänlaisena mittarina kun sieltä Suomelta puuttui taas Kaisa.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuossa jo @Vinyl ehtikin, itselläkin hieman kiirus... en rehellisesti sanottuna tiedä Puolan miehistä mitään, lähinnä tuli mieleen keskittyä Suomeen ja erityisesti miehiimme, lähtökohtana siis se, että Suomi ei tule pääsemään maaliin asti lainkaan.

Ei tuo Puolan kerroin kyllä mikään kovin kummoinen ole, itse en löisi senttiäkään kiinni tuohon. Puolan avaaja naisissa tänään on vähän samantyyppinen kuin Suomellakin on (Laukkanen), eli suksi kulkee ihan ok, ammunta hyvänä päivänä mallillaan, normaalina päivänä heikkoa ja huonona katastrofi. Ja sieltä saattaa tulla ihan mitä vain, päivien taso ammunnassa on ihan järkyttävä. Toisella osuudella sitten meillä on Kaisa ja Puolalla Guzik, joka on heidänkin parhaansa mutta ei missään nimessä Kaisan tasoa. Miehet ovat molemmilla yhtä hyviä tai huonoja, ei mainittavaa eroa. En oikein itse saa noista mitään eroa joukkueiden välille, joten Puolaa en löisi missään nimessä kertoimella 1,4.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ei tuo Puolan kerroin kyllä mikään kovin kummoinen ole, itse en löisi senttiäkään kiinni tuohon. Puolan avaaja naisissa tänään on vähän samantyyppinen kuin Suomellakin on (Laukkanen), eli suksi kulkee ihan ok, ammunta hyvänä päivänä mallillaan, normaalina päivänä heikkoa ja huonona katastrofi. Ja sieltä saattaa tulla ihan mitä vain, päivien taso ammunnassa on ihan järkyttävä. Toisella osuudella sitten meillä on Kaisa ja Puolalla Guzik, joka on heidänkin parhaansa mutta ei missään nimessä Kaisan tasoa. Miehet ovat molemmilla yhtä hyviä tai huonoja, ei mainittavaa eroa. En oikein itse saa noista mitään eroa joukkueiden välille, joten Puolaa en löisi missään nimessä kertoimella 1,4.

Saat sen kuulostamaan sen verran fiftysixtylta, että näinköhän oikeastaan Suomen kerroin olisi pelattava ;) No joo, voi olla, että veto jää vetämättä tältä osin, mutta oma ajatukseni kyllä on, että Laukkanen vetää ihan vihkoon jo ekan osion, Kaisa sitten takamatkalta höntsää läpi ja miesten kohdalla tulee sitten se keskeytys. Mutta voihan olla, että Puota on keskeyttänyt jo aiemmin...

Mitä tuon kärkitaistelun kannalta näette näitä kohteita:

Norja - Saksa
Ranska - Venäjä
Tshekki - Italia

@Mikko78 , @Vinyl
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Norja voittaa kisan. Varsinkin Johannes ollut todella hyvässä vireessä. Hiihtovauhti on käsittämättömän kovassa kunnossa ja Norskit ovat pitkään keskittyneet vain näihin kisoihin. Jättivät raskaan Pohjois-Amerikan kiertueen suurimmalta osin väliin.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tuo Puola-Suomi pitäisi olla tasabookki. Mari Laukkanen ratkaisee tuon viestin jompaankumpaan suuntaan. Puola on rankattu kertoimia tarjolla olevista joukkueista huonoimmaksi.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Tuo Puola-Suomi pitäisi olla tasabookki. Mari Laukkanen ratkaisee tuon viestin jompaankumpaan suuntaan.

Puolan kerroin onkin nousussa ja Suomen laskussa. Luotan arvioosi ja laitan kiireen vilkkaa pikkubetsin Suomelle. Sinällään kyllä vähän huono fiilis tuosta, jos ja kun kerran pitäisi Laukkaseen luottaa.....
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Kyllä kai Tsekkikin aika selvänä suosikkina lähtee Italiaa vastaan. Ainoa kysymysmerkki lienee avausosuudella kun Vitkova lähtee siihen. Canmoressa 3+3 ekalta paikalta ja viesti sitä myöden selvä. Soukalova on ollut koko kauden niin älyttömän varma ja toisaalta miehistäkin löytyy parempaa suorittajaa Italiaan nähden. Wiererin ammunta on vähän takellellut, mutta uskoisin ettei näissä sekaviesteissä kuitenkaan samalla tavalla stressata kuin henkilökohtaisissa, joten eiköhän avausosuus heille mene varsinkin kun hiihtovauhtikin on nykyään kunnossa.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Puolan kerroin onkin nousussa ja Suomen laskussa. Luotan arvioosi ja laitan kiireen vilkkaa pikkubetsin Suomelle. Sinällään kyllä vähän huono fiilis tuosta, jos ja kun kerran pitäisi Laukkaseen luottaa.....

Kyllä minä väittäisin, että jos molemmat joukkueet ja kaikki sen jäsenet suorittavat keskimääräisellä tasollaan, niin Suomi ja Puola ovat tasavahvoja noilla joukkueilla. Se vaan että kun Laukkasella on tosiaan sen hyvän ja huonon päivän ero melkoinen, mutta niin on kyllä Puolan aloittajallakin ollut.

Mitä tuon kärkitaistelun kannalta näette näitä kohteita:

Norja - Saksa
Ranska - Venäjä
Tshekki - Italia

Vilkaisin nopeasti kertoimia Veikkauksella (en tiedä mitä kautta aiot pelata). Saksalta puuttuu naisissa heidän ykköstykkinsä, kokonaisuutena muuten hyvä ja tasainen joukkue, jossa ei statisteja tai varsinaisia varajäseniä ole ollenkaan. Noilla kertoimilla löisin pienesti Saksan puolesta. Norjalla on aloittajana Olsbu, jonka ammunta on ihan samanlaista kuin Laukkasenkin. Edellisessä massakisassa 3 ohi, sitä ennen pikakisassa kahdelta paikalta 5 ohi, sitä edellisessä takaa-ajossa 6 ohi ja pikakisassa 2. Hiihtovauhdista en osaa sanoa oikein mitään. Eckhoff hiihtää ihan kärkivauhtia naisissa, mutta hänelläkin tuo ammunta saattaa sakata pahasti ja nollia ei ammu kyllä koskaan edes pikakisassa. Toki viestissä tuo ammunta ei ihan niin tärkeä ole kuin muuten, koska on ne varapatruunat käytössä, mutta ammuntapaikalla Eckhoff ottaa takkiin ihan väkisin.

Ranska on ennakkosuosikki Venäjään nähden, mutta ei todellakaan noin selkeästi mitä Veikkaus antaa ymmärtää. Venäjän kerroin houkuttelisi muuten, mutta seillä on aloittajana tuo Shumilova. Itse en löisi noilla kertoimilla kumpaakaan.

Viimeisessä ehdottomasti rahat Italialle. N. kuukausi sitten kun oli edellinen sekaviesti, niin Italialla täysin sama joukkue, Tsekillä yhden miehen ero mutta nyt lähtökohtaisesti huonompi joukkue kuin silloin. Siltikin Italia voitti Tshekkiä n. 45 sekuntia. Ok, silloin Vitkova ampui ekalta paikalta kolme ohi, mutta silti, en tajua miten Tshekistä saadaan muka ennakkosuosikki tähän pariin?
 

Yö-Orava

Jäsen
Bet365:llä yhä tarjolla tuohon edellä spekuleerattuun ampumahiihdon viestiin Suomelle 2,25, ellen aivan väärää kohdetta tässä kummempien kohteiden puutteessa nykäissyt sisään.
 

Vinyl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aravirran kovuus
Viimeisessä ehdottomasti rahat Italialle. N. kuukausi sitten kun oli edellinen sekaviesti, niin Italialla täysin sama joukkue, Tsekillä yhden miehen ero mutta nyt lähtökohtaisesti huonompi joukkue kuin silloin. Siltikin Italia voitti Tshekkiä n. 45 sekuntia. Ok, silloin Vitkova ampui ekalta paikalta kolme ohi, mutta silti, en tajua miten Tshekistä saadaan muka ennakkosuosikki tähän pariin?

Mä laskin tän niin että tuo Canmore oli vaan työtapaturma Vitkovalle ja jos avauksessa pysyy edes jotenkin Wiererin kelkassa niin Tsekeillä on paremmat loppuosuuksien viejät. Soukalova varsinkin on ollut niin varma että pesee Oberhoferin mennen tullen ja vielä kahteen kertaan. Myönnän ettei mulla ole hirveesti miesten kisoja katottuna tältä vuodelta mutta ainakin viime tuloksien valossa Tsekillä on tässäkin lievä etumatka.

Mistään kertoimista mulla ei toki ole hajua että kannattaako Tsekki vai ei.
 

Kisapuisto

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Mä laskin tän niin että tuo Canmore oli vaan työtapaturma Vitkovalle ja jos avauksessa pysyy edes jotenkin Wiererin kelkassa niin Tsekeillä on paremmat loppuosuuksien viejät. Soukalova varsinkin on ollut niin varma että pesee Oberhoferin mennen tullen ja vielä kahteen kertaan. Myönnän ettei mulla ole hirveesti miesten kisoja katottuna tältä vuodelta mutta ainakin viime tuloksien valossa Tsekillä on tässäkin lievä etumatka.

Mistään kertoimista mulla ei toki ole hajua että kannattaako Tsekki vai ei.

Oli kyllä, ei tuo ollut hänen normaali tasonsa, mutta ei sitä pidä kokonaan sivuuttaa. Tshekki on myös vaihtanut ankkuriaan siitä viestistä, huonompaan suuntaan. Ja täytyy myös huomioida se, että Oberhofer veti myös ammunnan tuolla ihan vihkoon, ampuen yhden sakon ja käyttäen kaikki 6 varapatruunaa, mikä on hemmetin harvinaista italialaiselle ampumahiihtäjälle. Siitä huolimatta voittivat siis n. 45 sekuntia Tshekkiä. Kyllä mun mielestä Italian pitäisi olla suosikki noista kahdesta, mutta tämähän on vain vedonlyöntiä ja mua ei tartte uskoa ollenkaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös