Vedonlyönti

• 4 004 182
  • 21 619

Mazaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Karsinnat
Kiitos vinkistä, kerroin oli mulle 4.45. Tuo Tapparan voitto tuli pelattua 5-3 maalin ja veskarin vaihdon jälkeen kertoimella 13.25. Saa nähdä pitääkö.
Sain itse Tapparan kertoimella 11 kiinni juuri, kun Tappara kavensi 5-4 tilanteeseen. Ilmeisesti eivät ehtineet sulkea kohdetta ajoissa maalin tullessa.

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No mun tuurilla tuo isompi potti jää tulematta, mutta tuon vinkkisi ansiosta jää kuitenkin kivasti plussalle.
Osuihan se lopulta.

Myös tepsi hoiti hommansa juuri ja juuri. Lukon munimiseen voi onneksi luottaa.

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Voi olla, että tänään ei nähdä Raksilassa parasta Kärppälaumaa vaan sen sijaan on hyvin mahdollista, että siellä on melko aneeminen kotijoukkue sekä -yleisö. Frölunda tappio oli varmasti todella karvas pettymys mitä on vaikea saada pois pääkopasta ja sen näkyminen illan ottelussa on melko todennäköistä. Esim X2 antaa pitkälle yli 2:n kertoimia ja normaaliin Kärpät Sport peliin verrattuna tuo X2 on luullakseni todennäköisempi tänään.

Esim X2 antaa pitkälle yli 2:n kertoimia ja normaaliin Kärpät Sport peliin verrattuna tuo X2 on luullakseni todennäköisempi tänään.
Ja onhan Sport selvästi parantanut peliään verrattuna alkukauteen. Heillä on myös kova tarve pisteille. Mutta enpä tiedä vielä, panostanko itse tuohon.

Harvinaisen isot muutokset kertoimissa on ollut tämän illan lentopallopelissä Pielaveden Sampo - Raision Loimu. Aamulla kuuden aikaan katsoin ja nyt klo 16 jälkeen.
Veikkaus:
Pielavesi 1,55 => 1,93
Raisio 2,25 => 1,75

PAFilla suunnilleen samat muutokset.
William Hillillä alkukertoimet oli tasan 1,85 - 1,85
Bet365 on vieläkin tasan 1,83 - 1,83.
Pinnaclella melkein kääntyneet toisin päin.

Nordicbet ja Betsson, Betsafe: kertoimet todellakin on toisin päin kuin aamulla Veikkauksella: Pielavesi 2,30 ja Raisio 1,55.
Onkohan tuossa vain reagoitu siihen, kun ottelua ei pelatakaan Pielavedellä, vaan Iisalmessa. Vai onko taustalla jonkun poisjäänti, loukkaantuminen.
Jos ei ole loukkaantumisia, niin on kyllä hyvä kerroin Pielavedelle tuo 2,30. Raisiosta vielä on aika pitkä matka Iisalmeen. Ja Raision viime pelit Rovaniemellä ja Oulussa päättyivät 3-0 tappioihin.

Niin, pitäiskö se toivoa ettei Leicester voita Arsenalia. Ainoat tappiot 25 ottelussa on syyskuussa Arsenalille 2-5 ja Tapaninpäivänä Liverpoolille 1-0.
Vaikka ehkä tuo vähän epäilyttää kun Leicester on kahdessa viime pelissään voittanut Liverpoolin ja Manchester Cityn kahden maalin erolla.
Arsenal 1,75 ja X2 olisi 2,28.

Vähän harmittaa kun sorruin ottamaan bonuksen samalla kun avasin tilin Betsafelle tuon lentopallon takia. No ihan kiva kun sai tuplasti voittoa, mutta nyt sitten pitäisi kierrättää vielä 6x100 eli 600 vähintään 1,50 kertoimella.
Eihän tuo 100 euron vedoilla varmaan onnistuisi, mutta isommalla panostuksella ja harvemmilla vedoilla voisi onnistuakin. Jos tuolla Arsenal - Leicesterillä jatkaisi.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pidän illan varmana nakkina Monfils'n voittoa nuoresta Zverevistä. Kerroin ei toki päätä huimaa, joku 1,25, mutta jos on joku toinen kohde vaikka mielessä, niin mikä jottei tätä liittäisi mukaan.

Nuori Zverev (ATP-70) voitti eilen myöhäisottelussa kolmieräisen matsin Simonia (ATP-12) vastaan ja vaikka tämä saavutuksena on upea, niin nyt painaa väsy varmasti päälle.

Zverevillä alkoivat jalat krampata jo eilisen ottelun puolessa välissä, tämän lisäksi Rotterdamin kenttä on suht hidas ja pallorallit pitkiä.

ping @Captain K

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pidän illan varmana nakkina Monfils'n voittoa nuoresta Zverevistä. Kerroin ei toki päätä huimaa, joku 1,25, mutta jos on joku toinen kohde vaikka mielessä, niin mikä jottei tätä liittäisi mukaan.

Nuori Zverev (ATP-70) voitti eilen myöhäisottelussa kolmieräisen matsin Simonia (ATP-12) vastaan ja vaikka tämä saavutuksena on upea, niin nyt painaa väsy varmasti päälle.

Zverevillä alkoivat jalat krampata jo eilisen ottelun puolessa välissä, tämän lisäksi Rotterdamin kenttä on suht hidas ja pallorallit pitkiä.

ping @Captain K
Mulla kävi tämä myös mielessä, mutta kerroin on aika maltillinen. Josko sitten suora 2-0 -voitto Monfilsille? Kerrointa saanee aika lähelle kahta. Ainoa keskinäinen ottelu meni vuosi sitten Marseille'ssa suoraan erin 2-0 ranskalaiselle.

Suosikkijoukkue
Kerhon Pallo, Capitals, Liverpool, Real Madrid
Paljonkos nyt sitten painetaan Arsua vastaan kun kerrointa saa melkein 5?

Saman verran kuin muihinkin kohteisiin, kuten aina. Pienellä. Saat toki itse painaa niin paljon kuin hyvältä tuntuu.

Kuten sanottua, niin itselleni tämä on täysin harrastus enkä väitä olevani tässä asiassa oikeassa. Itse asiassa todennäköisestihän olen aivan hakoteillä jos asiaa tarkastellaan faktuaaliselta pohjalta. Kun täällä nyt kuitenkin asiantuntevampaa porukkaa on liikenteessä, niin olisi ihan mielenkiintoista kuulla, että miksi tuo ei nyt sitten ole ylikerroin nykyiselle Leicesterille?

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves

ping @Captain K

Emmä tiiä, mä pistin vaan betsit Klizanille Bautistaa vastaan. Se on mun mielestä "varmempi" ja saa "pikkasen" parempaa kerrointakin ;)

Edit. jos nyt vähän tosissaan avataan tuota, niin Bautista jyystää nyt siis toista viikkoa putkeen tiukalla tahdilla ja täälläkin joutunut ahertamaan 3-eräisiä jo heti alkukierroksilla. Edellinen matsi vuoden alussa AO:ssa tiukasti Bautistalle 3-2. Klizanin kertoimet ropisseet jo mut nään tossa valuee.

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Emmä tiiä, mä pistin vaan betsit Klizanille Bautistaa vastaan. Se on mun mielestä "varmempi" ja saa "pikkasen" parempaa kerrointakin ;)

Edit. jos nyt vähän tosissaan avataan tuota, niin Bautista jyystää nyt siis toista viikkoa putkeen tiukalla tahdilla ja täälläkin joutunut ahertamaan 3-eräisiä jo heti alkukierroksilla. Edellinen matsi vuoden alussa AO:ssa tiukasti Bautistalle 3-2. Klizanin kertoimet ropisseet jo mut nään tossa valuee.

Okei, katotaan kummalla osuu, laitoin Bautistan ja Monfils'n voitot samalle lapulle ;)

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Klizani taas tällä päällä et pelaa ihan päin persettä.. Tää on näitä kavereita kanssa jotka on niin epätasasia kun olla voi. Voi heitellä taso jäätävästi matsista toiseen.

Edit. @MustatKortit näät varmaan välillä noista Klizanin tykityksistä mikä potentiaali kaverilla on ;) Jos vaan ois vähän tasaisempi pelaaja.

Viimeksi muokattu:

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Klizani taas tällä päällä et pelaa ihan päin persettä.. Tää on näitä kavereita kanssa jotka on niin epätasasia kun olla voi. Voi heitellä taso jäätävästi matsista toiseen.

Täällä kanssa painettiin Klizania. Arvoin Mahutin ja Klizanin välillä. Klizan tuntui "varmemmalta".

turo-urpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Happee
Nyt alkaa Klizankin heräilemään ja espanjalaiselle tulee helppoja virheitä. Oli jo aikasemmin paikka ottaa breikki, mutta laitto huikean "pysäytyslyönnin" johon rollaattori mummokin olis kerenny. Laitoin varman päälle, että Klizan vie vähintään erän. Toivottavasti edes sen verran peli luistaa vaikkei alku hyvältä näyttänytkään

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nyt alkaa Klizankin heräilemään ja espanjalaiselle tulee helppoja virheitä. Oli jo aikasemmin paikka ottaa breikki, mutta laitto huikean "pysäytyslyönnin" johon rollaattori mummokin olis kerenny. Laitoin varman päälle, että Klizan vie vähintään erän. Toivottavasti edes sen verran peli luistaa vaikkei alku hyvältä näyttänytkään

Joo noi stopparit on välillä huikeita, mutta kun on "massan kasvatti" niin on :D Nyt on jo vähän erinäköistä peliä tosiaan.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Saman verran kuin muihinkin kohteisiin, kuten aina. Pienellä. Saat toki itse painaa niin paljon kuin hyvältä tuntuu.

Kuten sanottua, niin itselleni tämä on täysin harrastus enkä väitä olevani tässä asiassa oikeassa. Itse asiassa todennäköisestihän olen aivan hakoteillä jos asiaa tarkastellaan faktuaaliselta pohjalta. Kun täällä nyt kuitenkin asiantuntevampaa porukkaa on liikenteessä, niin olisi ihan mielenkiintoista kuulla, että miksi tuo ei nyt sitten ole ylikerroin nykyiselle Leicesterille?
En edes vittuillut. Ei mulla ole futiksesta juuri tietoa.

Tämä Leicester on siitäkin jännä tapaus, että isot pojatkin ovat olleet hyvin eri linjoilla. Toiset ovat edelleen sitä mieltä että ylisuorittavat jatkuvasti ja ovat hävinneet perseensä pelaamalla vastaan. Toiset taas alkoivat jo syksyllä pelata puolesta.

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Hauska veikko tää Klizani, eka kauheeta kämmen myllytystä ja sit jäätävä stoppari päätteeks just verkon yli :D
Itse laitoin tota Bautistaa. Onhan sillä paljon matseja alla, mutta on kovakuntoinen ja äärimmäisen rutinoitunut pelaaja. Yksi suosikkipelaajistani vedonlyönnin kannalta, sillä yleensä tietää, mitä spanskilta voi odottaa.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Itse laitoin tota Bautistaa. Onhan sillä paljon matseja alla, mutta on kovakuntoinen ja äärimmäisen rutinoitunut pelaaja. Yksi suosikkipelaajistani vedonlyönnin kannalta, sillä yleensä tietää, mitä spanskilta voi odottaa.

Joo on samaa mieltä että yksi kiertueen varmimmista suorittajista, mutta en nähnyt kyllä mitään valuee noissa vähän päälle 1.30 kertoimissa kun tosiaan Klizan pystyy kyllä tämän viemään ja pelannut nyt toista viikkoa putkeen kanssa jo hyvin indoorilla.

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Joo on samaa mieltä että yksi kiertueen varmimmista suorittajista, mutta en nähnyt kyllä mitään valuee noissa vähän päälle 1.30 kertoimissa kun tosiaan Klizan pystyy kyllä tämän viemään ja pelannut nyt toista viikkoa putkeen kanssa jo hyvin indoorilla.
joo siis en mäkään tolla kertoimella pelaisi, mutta vähän ennen ottelua sai 1,45.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Pieni vihje Euroliigaan:

Panathinaikos - Anadolu Efes Under 152,5 1.91 Pinnacle

Todella tärkeä ottelu molemmille, ovat tasoissa lohkonsa neljäntenä ja viidentenä. Neljä parasta pääsee jatkoon. Joukkueet ovat hyvin tasaiset mutta Panathinaikos on kotona pieni suosikki. Kotijoukkueella on koko Euroliigan vähiten heittoyrityksiä per peli, kun taas vieraat ovat parhaita kolmosprosentissa. Uskoisin että kotijoukkue puolustaa näitä erityisen tarkkaan. Sitten taas vierailta löytyy kaksikin kelvollista puolustajaa kotijoukkueen Raduljicalle.

Oma arvio linjasta on 148 ja se tekisi tästä noin 59% mutta mutumaistuvuus ei ole niin kova ja jatkoajan mahdollisuus iso niin vähennetään se 55%iin.

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Melkonen pommikone tuo Klizan kun sille päälle sattuu. Nyt on jännä tiebreak ekaan erään

Juu tuo kämmen on melki best in the business yhdessä jonkun Nadalin, Verdascon ja ehkä Jack Sockin kanssa. Hirveetä myllytystä välillä. Itse asiassa vähän samanlainen voimakas yläkierre kämmen kuin Nadalilla.

Edit. ei pää kestänyt vaikka johti jo minillä.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy