Mainos

Vedonlyönti

• 4 006 841
  • 21 619

Saarinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tänään löytyy yksi pelaamisen arvoinen kohde Unibetiltä.

Take Me Home - Visconti 2 kerroin 2.70

Take Me Home on minunkin niukka suosikkini, mutta kerroin 2.70 on Viscontille liikaa. Hevonen on tehnyt järkyttävän hyvät juoksut kahteen viimeiseen ja uskoisin 3100 metrin matkan sopivan paremmin kuin Take Me Homelle. Myös V5:ssa tätä paria on pelattu väärässä suhteessa, niinpä kokeilen Viscontia ideavarmana.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Tämän illan monivedosta...

Ajattelin kokeilla seuraavaa systeemiä.
1. HJK - Haka
k: 0, 1 - v: 0, 1

2. Jaro - Jazz
k: 3 - v: 0, 2

3. Tampere U - VPS
k: 0, 1, 2 - v: 0, 1.

48 riviä, ja hintaa 0,2 euron panoksella rapiat 9,6.
Tämähän kyllä todellista arpapeliä, mutta hauskaa se on.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Hiukan jo jännittää...miunlla on tuossa prossiottelussa 1-3 Turkin voitto 10 eurolla. Pelattu on jo 75min...mun tuurilla jompi kumpi tekee vielä...ois tuo 250 euroa kiva juomaraha....vaikka ei se järin suuri voitto muuten olekkaan:)

Markku

Jäsen
Viestin lähetti JVR
Hiukan jo jännittää...miunlla on tuossa prossiottelussa 1-3 Turkin voitto 10 eurolla. Pelattu on jo 75min...mun tuurilla jompi kumpi tekee vielä...ois tuo 250 euroa kiva juomaraha....vaikka ei se järin suuri voitto muuten olekkaan:)

Mahtanee vituttaa? :D

theref

Jäsen
Seis seis Markku! Ei saa vääntää veistä haavassa. Joitakin kertoja itse saman kokeneena voin sanoa että tuollainen vituttaa ihan pelkästäänkin jo tarpeeksi paljon ilman että joku vielä kuittailee.

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Viestin lähetti theref
Seis seis Markku! Ei saa vääntää veistä haavassa. Joitakin kertoja itse saman kokeneena voin sanoa että tuollainen vituttaa ihan pelkästäänkin jo tarpeeksi paljon ilman että joku vielä kuittailee.
Totta.
Mutta että tuollaisella perseohjauksella minuutti ennen loppua.

nimim. kokemusta löytyy

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Vihjeitä Jokimaalle?

Onko kellään vihjeitä Jokimaalle? Itse ajattelin koittaa ainakin 6. lähtöön Korven Pekan Noblesse Kemppiä.

Kaksariin
10 kautta 4,9
ja 10 sijaa

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
No ei siinä mitään (vaikka kyllä se muutaman tunnin vituttikin)...mut elämä voittaa:D

Pitkäveto voisi olla seuraava.

Saksa - Brasilia 2
VIFK - KajHa 1
OLS - KPV-j x

Varsinkin noiden ylempien kohteiden pitäisi olla aika saletteja...tosin kone on aina kone...eli Saksa.

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Olen tässä pohtinut sellaista asiaa,että kannataisiko ensi kaudella panostaa esim.Tapparan peleihin siten,että jokaiseen peliin laittaisi 100 euron panoksen Tapparan voiton puolesta.Tappara tulee voittamaan enemmän pelejä kuin häviämään tai pelaamaan tasan,mutta jääkö siitä lopulta itse voitolle?olen yrittänyt laskea eri tuloksia,ja tullut siihen päätökseen,että kyllä siinä voitolle pitäisi jäädä.Viimekaudella Tappara voitti 12 kertaa enemmän kuin hävisi tai pelasi tasan eli siitä vaan nyt pohtimaan.Tietysti jos tällaisen vedon laittaa sisään niin kannattaa tarkkaan harkita,että mitä joukkuetta aikoo koko kauden pelata,omat vaihtoehdot pyörii akselilla:Tappara,Jokerit ja Hpk
Mitä mieltä muut uhkapelin harrastajat ovat?

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
chandler:
Olen tässä pohtinut sellaista asiaa,että kannataisiko ensi kaudella panostaa esim.Tapparan peleihin siten,että jokaiseen peliin laittaisi 100 euron panoksen Tapparan voiton puolesta.Tappara tulee voittamaan enemmän pelejä kuin häviämään tai pelaamaan tasan,mutta jääkö siitä lopulta itse voitolle?

Jos otetaan edellisen kauden tilastot avuksi: Tappara pelasi runkosarjassa 56 peliä (yllättäen), joista saalisti 34 voittoa varsinaisella peliajalla. Tällöin keskimääräinen kerroin viime kauden Tapparalle pitäisi olla noin 1,65, jotta pelaaja pääsisi omilleen. Ehkä eri toimistoja käyttämällä olisi voinut saada voitollista peliä aikaan.

Peliuutiset taisi tätä joskus tutkia (Veikkauksen kertoimilla), ja muistelisin, että ei niitä joukkueita ollut kuin 2-3, joilla sai voitokasta tulosta, nämäkin ns. sarjayllättäjiä (Pelicans ja HPK muistaakseni ainakin). Tuskin ainakaan sarjan ennakkosuosikkiin kannattaa soveltaa.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
vedonlyönnin vaarat.

Meikäläinen näki muuten omin silmin ilmeisesti erään vedonlyönnin tuloksen makaavan kasvot alaspäin Tallinnan satama-altaassa toissapäivänä. En tiedä oliko voittanut vetonsa, mutta ei kovin voittajalta näyttänyt siinä kelluessaan pohjasta pintaan nousseena.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Sellaisihan noi virolaiset+venäläiset uhkapelit usein ovat. Vähän sama meininki kuin Suomessa Veikkauksella.:cool:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
chandler:
Kuten tuossa todettiinkin hommahan kannattaa vain jos kertoimet ovat tarpeeksi korkeat.
Jos Tappara voittaa jatkuvasti kertoimet painetaan alas ja et jääkään voitolle pitkässä juoksussa.

muutama linkki:

http://personal.inet.fi/koti/juha.piste/faq/

yleinen esittely vedonlyöntiyhtiöistä+peliteoriaa.

Roy

Jäsen
Jos et Sopupelaa, et voi voittaa. Vai miten se meni. :p

Centrebetin pesiksen kertoimet ovat välillä kyllä aika säälittävän huonoja.

Vinkki5: Tervarit-TPS X / TP-47-Korsholm X.. tai sitten ei. Aina se menee metsään kuitenkin.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Pitkävetoon kokeilemisen arvoisia kohteita mielestäni ovat seuraavat:
19 HIFK 1 2.35 ***
20 Tervarit 1 2,95 **
22 GBK 2 3.05 ***
24 JBK 2 4.30 **
40 Kups 1 2.5 *
18 Djurgården +1 1 2.6 *
Itse teen ainakin taas kohtuullisen panostuksen. Joku seinävarma pitäisi vielä kierrätykseen löytää.

V75 Oulu:
V75 varma Bondeque, yllätyspelikohteet (VS) Buzzing Boy, Kesä-Toto, Ridgehead Emilia. Jos Vieskerin prosentit putoavat alle 50, se on toinen varma, muuten Santeri mukaan lapulle.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
-Kempes- jätä hyvä mies toi Tervarit pois tuosta lapulta...tai no mä jätän ainakin...tai pelaan ristiä siihen kohteeseen.
Tervarit oli toki hyvä Cupin pelissä Intteriä vastaan, mutta luulen silti ettei se ainainen pallon pyöritys alakerrassa voittoon asti tällaisessa pelissä riitä.:confused:

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
JVR
2.95 himassa, pakko kokeilla Tervareita. Ja toisaalta, teen ilmeisesti kohteeseen myös ristivarmistuksen IFK:n ja GBK:n kautta. Onneksi en eilen vienyt lappua, jossa oli djurgården. Kaverini tyrmäsi ideani täysin. Toivottavasti ette kopioineet sitä vihjettä.

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Viestin lähetti Kempes
JVR
2.95 himassa, pakko kokeilla Tervareita. Ja toisaalta, teen ilmeisesti kohteeseen myös ristivarmistuksen IFK:n ja GBK:n kautta. Onneksi en eilen vienyt lappua, jossa oli djurgården. Kaverini tyrmäsi ideani täysin. Toivottavasti ette kopioineet sitä vihjettä.

Itse pidin TPS:ää suhkot varmana. Centrekin antoi sille kertoimeksi 2.15, joten pienenä yhdistelmänä HIFK:n 2.15 kanssa tuli kivasti paalua.

Jos vinkki pitää tähän heittää.. itse pelasin Schumin voittoa kertoimella 1.9. Varma nakki, ainakin punaisten-lasien läpi... siis ferrarin-punaisten, vai pitäisikö sanoa Marlboro-punaisten lasien läpi. :) Sit pikku yllätys, et Räikkönen nappaa palkintopallisijoituksen kertoimella 3.75 :) Pikkurahoja noihin voi pistää.

Missä muuten jengi pelaa täällä? Onko ihmisiä joilla on pelitilejä eri yhtiöissä? Itse pelaan pelkästään Centrebetissä. Mielestäni se on hyvä yhtiö. Ainakin parempi kuin veikkauksen hyväntekeväisyysvedot.

JVR

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Rangers
Itse voittoni lunastan:D Veikkaukselta tai Centrebetistä....tai siis oikeasti rahani näihin varsin usein tuhlaan;)

Tänään olen kovasti miettinyt seuraavaa riviä:
VPS - Jazz (+1) =1 , kerroin 3,5
Kuusankoski - PP-70 =2 , kerroin 2,9
TP-47 - Korsholm =1 , kerroin 1,25

Ja taas näitä hukkasijoituksia:confused:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hei tota ihan sellainen yleinen juttu kun kerran tässäkin ketjussa on aktiivista toimintaa.

Itse olen seurannut 6 vuotta erilaisia keskustelupalstoja ja jokaisen menestys/kuolema on johtunut siitä miten paljon "vihjeitä" perustellaan.
Hyvät perustelut ja laajat taustatiedot ovat paljon parempia kuin pelkät "vihjeet".
Todennäköisyyslaskelmia ei tietenkään tarvitse perustella mutta henk.koht katson omat laskelmani muista lähteistä :)

Tälläkin palstalla on niin paljon sisäpiiritietoa ainakin lätkästä että vedonlyönnin kannalta paikka houkuttaa..

pelkän:
"Minä pelaan TPSiä, Jokereita ja HJK:ta"-viestin informatiivinen sisältö on aikalailla sama lauseen "Minä pidän katon tuijottamisesta, minun kattoni on valkoinen".

narri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins ja Jokerit
Vedonlyöntivihje tälle päivälle :-)

FC-interillä on kolmen ottelun voittoputki alla, kun se lähtee Tampereelle. Interin viimeisin tappio tuli HJK:lle 16.6. Joukkueiden edellinen keskinäinen ottelu päättyi Tamperelaisten 1-0 voittoon. Täten Inter matkaa Tampereelle revanssimielessä. Tampere Utd on yhdeksän ottelut tappioton putki, viimeisin ja Tampere Utd ainut tappio tuli 19.5 Jarolle. Mutta voittoja näistä yhdeksästä pelistä on vain 4. Olisiko nyt tilastotappion paikka Tamperelaisille? Tilastojen pohjalta lasketut todenäköisyydet jakautuvat 22-56-22. Tasapelin suuri todenäköisyys johtuu siitä, että Tamperelaiset ovat 13 ottelustaan pelannut 8 tasan. Mutta tänään kuitenkin Inter hakee revanssin tampereelta 2-1 voitolla, joten Centrebetin kerroin 2.7 kannattaa hyödyntää.

<muokkaa>

Jaa-ha.... tampere udt johtaa 3-0. Taidan lopettaa vinkkien antamisen tähän. Ainakin tälle päivälle :D

Viimeksi muokattu:

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Re: DETROIT RED WINGS

Viestin lähetti chandler
jos joku haluaa varman päälle pelata niin stanley cupin voittajaksi pelatkaa detroittia.on koko kauden ollut todella kova,ja joukkue on voinut "säästellä" voimia jo pitkän aikaa play offeja varten,tämä veto on hyvä juuri siksi,että kun tarvitaan ne neljä voittoa niin paremmuus tulee aika hyvin esiin ja vaikea uskoa,että joku voittaisi detroitin neljä kertaa tänä vuonna.
kerroin tähän on noin 2.5-3.5 riippuu minkä kautta pelataan,itse aion sijoittaa detroitin voiton puolesta 1000€uroa

homma toimii,nyt olen valmis julistamaan ensi kauden voittajan,se on Colorado Avalanche,kerroin 6 ja panos tuttu 1000 euroa,kannattaa lyödä.

sitten kysyisin neuvoa niiltä joilla on tili william hillillä tai unibetillä itse avasin tilit noihin paikkoihin äsken,mutta en ole onnistunut siirtämään rahaa pelitilille,enkä tiedä,että mistä se siirretään,onko siellä joku online tilinsiirto mahis vai pitääkö mennä pankkiin tekemään tilisiirto?

TouchAndGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
TurKuseen

Jos joku on vielä menossa kioskille laittamaan ropojansa hevosiin, niin tässä olisi pikku tipsi. Turkuun lähtö 7. kannattaa pelata 10 Mille Iron, jonka rattailla istuu Kokemäen suuri-poika Janne Ranta-Runk..siis Krenkku. Juhannuksena Kokemäellä ori korkkasi nätisti oman lähtönsä. Nyt on tietysti paljon kovempi lähtö kyseessä. Lähdön voittaa pystyyn tauolta palaava 4 Up To Date. Sen jälkeen tuleekin tasaista. Luulen, että ranskalaiset 6 Gildas Meslois ja 8 Girocco tulevat olemaan vaikeuksissa, ja sen vuoksi kannattaa pelata Mille Ironille sijaa ja kaksari Up To Daten kautta seuraavasti.

Sijaa 7 yksikköä
kaksaria 2 yksikköä

Puolen tunnin kuluttua ollaan paljon viisampia (ehkä).

EDIT: Mitään mistään tietänyt. KELE. Ei tainnut Kemppesin VS pelitkään osua;)

Viimeksi muokattu:

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Re: Re: DETROIT RED WINGS

Viestin lähetti chandler

homma toimii,nyt olen valmis julistamaan ensi kauden voittajan,se on Colorado Avalanche,kerroin 6 ja panos tuttu 1000 euroa,kannattaa lyödä.

Ei ole mitään järkeä panostaa tollasia summia vielä tässä vaiheessa, kun ei edes Coloradon joukkue ole läheskään vielä valmis. Kerroinkin on aivan liian pieni, isompia voi olla hyvinkin tarjolla kun vielä jaksaa odottaa. Kasparaitis meni jo Avs:tä eikä korvaajaa ole vielä tullut. Lisäksi lännen muut kovat Detroit, St Louis ja San Jose eivät ole ainakaan heikentyneet puhumattakaan Dallasista joka on vahvistunut selvästi. Jos kysymyksessä olisi lännen voittaja kertoimella 6, niin veto olisi siinä ja siinä, mutta toi on selkeä alikerroin.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Alex:
Netissä on yleensä tapana liioitella omia panostuksiaan. Olen 99% varma ettei tässä joukossa ole yhtään joka panostaa tuollaisia summia yksittäisiin vetoihin.
Jos chandler puhuisi totta hänen pelikassansa on n. 60-100 tuhatta € ja hiukan epäilen sitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy