10 points and parrot badge!Viiden tähden vihje! Welhot-Blue Fox 2 kerroin 1.90. Welhojen ongelmiin ei ole parannusta ainakaan tänään. Roni Tuononen ja Eero Vepsäläinen ovat ainoat, jotka oikeasti pärjäävät hyvin divarissa...
Unibetillä ainakin on. Valitse Vedonlyönti -> NHL -> filttereissä siinä ylhäällä ihan oikealla lukeekin Draw No Bet.Onko Pinnacle tosiaan ainoa bookkeri, mikä tarjoaa NHL vetoihin "draw no bet" valinnan? Nordicbet, Veikkaus, Unibet, Bet365, Matchbook katsottu läpi eikä missään ole.
No katos kehveliä, niin onkin! Danke.Unibetillä ainakin on. Valitse Vedonlyönti -> NHL -> filttereissä siinä ylhäällä ihan oikealla lukeekin Draw No Bet.
Oli muuten melkoista teurastusta toi Detroitin peli, mutta onneksi on Pulkkinen! kahteen erään taisi laukaukset olla jotakin 35-7Detroitin kertoimet nousussa ja sehän vaan passaa! Helpompaa rahaa ei tältä kierrokselta saa. Ottawa, Washington ja Nashville saivat myös pelin.
Ihan kohtuullisen kertoimen saa sille, että Suomi ei voita Pohjois-Irlantia jalkapallossa. X2 on 1,62.
Onhan Suomi olevinaan mahtavassa vireessä kun melkein voitti Romanian ja sitä ennen voitti kaksi peliä. Viimeksi kun kohtasivat niin ei Suomi saanut paljon aikaiseksi.
Ai, no en tosiaan ole selvillä siitä, mikä on Pohjois-Irlannin tilanne tai pelaako parhaat ja muuta. Pitää varmaan harkita tuota vielä.En koske tähän pitkällä tikullakaan, kummallakaan ei mitään panosta pelissä. Suomella luulisi olevan silti jonkinlainen motivaatioetu kotikentästä ja heikoista karsinnoista johtuen joten ei kotivoitto minua yllättäisi.
Mä en niin tarkkaan tiedä noista karsintasysteemeistä, mutta onko tosiaan niin, että lohkovoitolla ei ole mitään merkitystä kisoja ajatellessa? Romaniallahan on vielä mahdollisuus lohkovoittoon, joskin Pohjois-Irlannille riittää pistekin sinetöimään lohkovoiton.En koske tähän pitkällä tikullakaan, kummallakaan ei mitään panosta pelissä. Suomella luulisi olevan silti jonkinlainen motivaatioetu kotikentästä ja heikoista karsinnoista johtuen joten ei kotivoitto minua yllättäisi.
Tämä selvä, ja niin vähän tuosta cornixin vastauksesta arvelinkin.Ei ole mitään merkitystä. Kisojen lohkoja kun arvotaan sitten joskus niin siinä merkitsee FIFA-ranking miten joukkueita sijoitellaan.
Mä en niin tarkkaan tiedä noista karsintasysteemeistä, mutta onko tosiaan niin, että lohkovoitolla ei ole mitään merkitystä kisoja ajatellessa? Romaniallahan on vielä mahdollisuus lohkovoittoon, joskin Pohjois-Irlannille riittää pistekin sinetöimään lohkovoiton.
Ei ole mitään merkitystä. Kisojen lohkoja kun arvotaan sitten joskus niin siinä merkitsee FIFA-ranking miten joukkueita sijoitellaan.
Ja pieni muokkaus heti, toki jos saivartelemaan käydään niin jokainen kolme pistettä vaikuttaa tuohon FIFA-rankingiin. Mutta en nyt ulkoa muista kuinka monen vuoden taakse ottelut tuohon vaikuttaa joten yhden pelin merkitys on joka tapauksessa hyvin pieni.