Vedonlyönti

  • 3 966 793
  • 21 674

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Hei en mä sillä. Laita vaan jatkossakin vihjeitä. Tuo peli oli vaan äärimmäisen tylsä katsoa. Muistaakseni mentiin jo toista erää, kun pisin palloralli oli kestänyt kuusi lyöntiä. Molemmat pelasivat aika jykevää powertennistä. Ja olen minäkin ottanut osumia noista sinun vihjeistä. Unohtui laittaa kiitokset siitä MLS vihjeestä.

Joo en mä ottanut itseesi sun kirjotuksista, tuntuu vaan että mitä enemmän tänne rupeaa laittamaan vihjeitä niin sitä suuremmalla prosentilla rupeaa kusemaan. Mutta jos jotain erittäin hyvää löytyy niin voin kyllä sitten postata. Mitä olet itse mieltä tänään Gasquetin mahdollisuuksista?
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joo en mä ottanut itseesi sun kirjotuksista, tuntuu vaan että mitä enemmän tänne rupeaa laittamaan vihjeitä niin sitä suuremmalla prosentilla rupeaa kusemaan. Mutta jos jotain erittäin hyvää löytyy niin voin kyllä sitten postata. Mitä olet itse mieltä tänään Gasquetin mahdollisuuksista?

Nyt aletaan olla siinä vaiheessa, että kertoimia ei tahdo enään saada. Gasquet on harkinnassa täällä. Tulokset olleet vakuuttavia, mutta ongelma etten ole nähnyt Gasquen pelejä. Dohassa vuoden alussa Berdych vei ihan pystyyn 6-2 6-1. Jotenkin kallistun overeita katselemaan tuohon kohteeseen.

Stosur-Pennetta on toinen mihin harkitsen panostusta. Pennetta laittanut Stosurin lauluun kahtena vuonna peräkkäin Indian Welss turnauksessa ja johtaa keskinäisiä 5-0.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Nyt aletaan olla siinä vaiheessa, että kertoimia ei tahdo enään saada. Gasquet on harkinnassa täällä. Tulokset olleet vakuuttavia, mutta ongelma etten ole nähnyt Gasquen pelejä. Dohassa vuoden alussa Berdych vei ihan pystyyn 6-2 6-1. Jotenkin kallistun overeita katselemaan tuohon kohteeseen.

Stosur-Pennetta on toinen mihin harkitsen panostusta. Pennetta laittanut Stosurin lauluun kahtena vuonna peräkkäin Indian Welss turnauksessa ja johtaa keskinäisiä 5-0.

Joo itse nään ton Birdie- Gasquet matsin aika 50/50 nyky-formeissa, kun Berdychilla ollut aika paljon vaikeuksia jo keskikesästä lähtien eikä ole vakuuttanut. Hävisi mm. Montrealissa Youngille ja Cincissä Dolgopoloville ihan pystyyn.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pinnacle avasi linjat ja kaksi helmeä jo näyttäisi olevan.

Ukraina-Viro Over 140

Tsekki-Latvia Under 148,5

Kiitoksia näistä. Tshekki-Latvia-pelin underi tuli jo aiemmin kotiin ja niin tuli hetki sitten myös overi Ukraina-Viro-pelissä. Jälkimmäisessä homma näytti kaatuvan kolmannella neljänneksellä, kun Ukraina sai aikaan vaan kuusi pistettä, mutta niin siellä vaan taottiin vikalla neljänneksellä 55 pistettä.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Kiitoksia näistä. Tshekki-Latvia-pelin underi tuli jo aiemmin kotiin ja niin tuli hetki sitten myös overi Ukraina-Viro-pelissä. Jälkimmäisessä homma näytti kaatuvan kolmannella neljänneksellä, kun Ukraina sai aikaan vaan kuusi pistettä, mutta niin siellä vaan taottiin vikalla neljänneksellä 55 pistettä.
Joo, tuo overi näytti oikeastaan huonolta ensimmäiset 30min mutta kun Viron virheet täyttyivät siinä 33min kohdalla ja johto overille ihanteelliset 4-12 oikeastaan koko erän niin aloin uskoa että 141 voi vielä tulla. Lopulta sitten viimeisen minuutin vapareilla jopa 149.

Tuossa under-vedossa muuten markkina liikkui käsittämättömästi jopa 152,5 mutta veto u148 osui lopulta selvästi.
 

Acid

Jäsen
Joo, tuo overi näytti oikeastaan huonolta ensimmäiset 30min mutta kun Viron virheet täyttyivät siinä 33min kohdalla ja johto overille ihanteelliset 4-12 oikeastaan koko erän niin aloin uskoa että 141 voi vielä tulla. Lopulta sitten viimeisen minuutin vapareilla jopa 149.

Tuossa under-vedossa muuten markkina liikkui käsittämättömästi jopa 152,5 mutta veto u148 osui lopulta selvästi.

Minulla suli under tuohon vikaan neljännekseen. 51 vaparia on liikaa ja siinä vaiheessa over alkaa olla hyvin todennäköinen.

Mikään ammattilainen en todellakaan ole EM-koriksessa. Noita rajuja total heilahteluja itsekin olen hämmästellyt. Esim. edellisellä kierroksella Tsekki-Ukraina nousi 141,5->145 Latvia-Liettuassakin nousi oliko nyt 2 vai 3 pistettä ja ihmettelin löinkö underini tosiaan liian aikaisin. Olin aivan varma että alas se tuosta tulee, mutta ylöspain meni. Pelissähän tuli 117 pistettä. Ei NBA:ssä Pinnyllä tuollaisia kovin paljon tapahdu ja näissä kisoissa näyttää heiluvan useassakin ottelussa ihan miten sattuu. Kaipa noihin vaan lyödään niin paljon vähemmän ja vaikka limitit ovatkin pienempiä niin silti tekee noita rajumpia totaleiden heilahteluita.

Aika samoilla linjoilla ollaan oltu, paitsi tämä ja sitten Suomi-Israel jossa laitoin Israelin ML heti kiinni kun aukesi 2,410. Niitä harvoja näissä EM-koriksen peleissä missä markkina mennyt kuten olisin olettanut. On noi Jenkki lajit vaan helpompia.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Alustavasti näyttäisi aika hiljaiselta vetopäivältä huominen. Espanja-Italiaan olisin halunnut overia mutta ei 153 linjalla maistu. Huomenna peräti 5/6 matseista isohkon tasoeron joista yleensä nihkeämmin löytyy.

Mutta yksi sentään löytyy, ei mikään helmi mutta pienen panoksen arvoinen:

Saksa-Turkki +3,5

Tässä on nyt mielestäni ylireagoitu Turkin huonoon peliin Espanjaa vastaan ja Saksan vain 2p tappiolle Serbialle. Saksalla on kaksi hyvän tason NBA-pelaajaa eli Nowitzki ja Schröder. Ja Barcelonasta ensi kaudeksi NBA:han siirtyvä Pleiss. Muuten rosteri ei mikää huippu, lähinnä Saksan sarjan pelaajia, toki kahden parhaan joukkueen.

Turkilla taas on melko laaja joukkue, jossa vain kaksi NBA-pelaajaa mutta useita hyvän tason Euroliiga-pelaajia. Peräti 5 kpl yli tai lähes 210cm pelaajia. Turkin heikkous on takamiehet mutta ei mielestäni sekään mikään katastrofi ole. Iso merkitys miten Ali Muhammed eli tutummin Bobby Dixon pysyy Schröderin kyydissä.

Idea tässä nyt se että 37v Nowitzki ja Schröder pelanneet tuollaista 30min enkä usko että yhdestä lepopäivästä huolimatta jalka ihan paras. Kun taas Turkilla ei pitäisi painaa missään ja rosteri on huomattavasti laajempi. Uskoisin että toisen tai molempien näistä levätessä on jälki rumaa.

Huomioitavaa että Saksalla toki kotietu mutta saan silti Saksan vain hädintuskin suosikiksi.
 

Acid

Jäsen
Varmaan taas rajat menee ties mihin suuntaan, mutta nämä löin.

Basketball
Total Points Serbia/Iceland (U 150) for Game. 1.961 panos 8. Kunhan nyt Serbia lähtee vaan rauhassa kävelemään ja hoitaa puolustuksen rutiinilla. Tempo alas on se mihin tässä luotan. Serbihan on tämän pelin jo voittanut. Kysymys on ainoastaan miten se tapahtuu.

Basketball
Total Points Germany/Turkey (U 146) for Game. 1.952 panos 3. Jatkoaika toki aika varmasti tämän tappaisi, mutta sellaista se on. Tuomarilinja vaikuttaa taas aika paljon. NBA:ssa löytyy todella hyvin kakkien tuomareiden tilastoja ja ketkä viheltää. EM-kisoissa ei näitä taas ole. Ainakaan en ole löytänyt.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joo itse nään ton Birdie- Gasquet matsin aika 50/50 nyky-formeissa, kun Berdychilla ollut aika paljon vaikeuksia jo keskikesästä lähtien eikä ole vakuuttanut. Hävisi mm. Montrealissa Youngille ja Cincissä Dolgopoloville ihan pystyyn.

Toivottavasti pelasit Gasquen? Hyvä haku! Minä en vaan uskaltanut, vaikka tuli toiseltakin tennisbetsarilta vihjeeksi. Onneksi Pennetta hoiti Stosurin.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Toivottavasti pelasit Gasquen? Hyvä haku! Minä en vaan uskaltanut, vaikka tuli toiseltakin tennisbetsarilta vihjeeksi. Onneksi Pennetta hoiti Stosurin.

Joo pelasin, ja pelasin ton Pennettankin kun ei tosiaan ollut koskaan hävinnyt Stosurille vaikka monta kertaa pelanneet vastakkain. Kiitos siitä vinkistä!
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Joo pelasin, ja pelasin ton Pennettankin kun ei tosiaan ollut koskaan hävinnyt Stosurille vaikka monta kertaa pelanneet vastakkain. Kiitos siitä vinkistä!

Tänään muuten Tsonga lanaa Cilicin. On ollut aivan jäätävässä vireessä. Ei hävittyjä eriä turnauksessa, mutta mikä vakuuttavampaa ei ole hävinnyt yhtäkään omaa syöttöä. Neljään peliin vastustajilla ollut kaksi murtopalloa Tsongan syötöissä. Käsittämätön suoritus.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Tänään muuten Tsonga lanaa Cilicin. On ollut aivan jäätävässä vireessä. Ei hävittyjä eriä turnauksessa, mutta mikä vakuuttavampaa ei ole hävinnyt yhtäkään omaa syöttöä. Neljään peliin vastustajilla ollut kaksi murtopalloa Tsongan syötöissä. Käsittämätön suoritus.

Olen täysin samoilla linjoilla, koska en itse uskonut ennen turnaustakaan että Cilic menisi semeihin asti. Mies on ollut todella ailahteleva melki koko kesän oikeastaan ja täällä jo aikamoisissa vaikeuksissa Kukushkinia vastaan. Mielestäni bookkerit tuossa oikeassa että Tsonga on asetettu jopa aika selkeähköksi suosikiksi tässä, ranking-erosta ja siitä huolimatta että Cilic puolustaa mestaruutta.
 

Mikko78

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Olen täysin samoilla linjoilla, koska en itse uskonut ennen turnaustakaan että Cilic menisi semeihin asti. Mies on ollut todella ailahteleva melki koko kesän oikeastaan ja täällä jo aikamoisissa vaikeuksissa Kukushkinia vastaan. Mielestäni bookkerit tuossa oikeassa että Tsonga on asetettu jopa aika selkeähköksi suosikiksi tässä, ranking-erosta ja siitä huolimatta että Cilic puolustaa mestaruutta.

Olin itseasiassa vähän pettynyt bookereiden hyvään reagointiin. Odotin että olisi päässyt isommalla kertoimella lyömään kohdetta.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Varmaan taas rajat menee ties mihin suuntaan, mutta nämä löin.

Basketball
Total Points Serbia/Iceland (U 150) for Game. 1.961 panos 8.

Basketball
Total Points Germany/Turkey (U 146) for Game. 1.952 panos 3.
Omat ajatukset näistä:

Islannilla on todella pienikokoinen rosteri ja tämä on karmea match-up sille. Serbia tulee varmasti saamaan paljon helppoja pisteitä korin läheltä niin halutessaan. Islannin ainoa pienikin mahdollisuus on kolmosten pommittaminen, ja se heittääkin niitä jopa yhtä paljon kuin kakkosia. Taitoa kuitenkin löytyy takakentältä sillä jopa kolme takamiestä pelaa kovissa Euroopan sarjoissa. Paras pelaaja Malagan Jon Stefansson.

Paljon ei tule apuja vaikka avainmiehet lepäisi paljon vaan Serbia olisi selvä suosikki pelkillä penkkipelaajillakin.

Tässä en yllättyisi vaikka Serbia hassuttelisi sen 100 pinnaa tauluun. Toisaalta jos Serbia kävelee eikä Islannin kolmonen uppoa eikä Serbian tarvitse suuremmin yrittää niin voi jäädä 140 tienoille. Jätän kuitenkin itse tämän väliin.


Turkki on pelannut näissä kisoissa yllättävän kovatempoista, mutta tässä täytyy huomioida vastustajat eli Italia ja Espanja. Saksakaan ei ole mitään erityisen hidasta pelannut mutta heitto ei vain oikein ole osunut. Perinteisesti nämä molemmat ovat aika underimaisia maajoukkueita. Tässä nyt kuitenkin on mielestäni mahdollisuus koviin vaparimääriin tasaisessa pelissä. Itsekin silti kallistuisin ehkä underiin mutta en enää tämän hetken linjalla 144.


Näköjään olisi ehkä kannattanut pelata se Espanja-Italia over 153 kun linja nyt 155 mutta turha jossitella.
 

Acid

Jäsen
Basketball
Total Points Serbia/Iceland (U 150) for Game. 1.961 panos 8. Kunhan nyt Serbia lähtee vaan rauhassa kävelemään ja hoitaa puolustuksen rutiinilla. Tempo alas on se mihin tässä luotan. Serbihan on tämän pelin jo voittanut. Kysymys on ainoastaan miten se tapahtuu.
.
Tempo alas, niinpä niin ;-). Peliä en valitettavasti pysty katsomaan mutta toi veto suli jo ekalla neljänneksellä ja pahasti. 42-32 yksi neljännes Eurokoriksessa! Toi olisi jo kova NBA:ssäkin. Näyttäisi olevan Serbian to 14 tämän ekan neäljänneksen jälkeen. Meni siis ihan hassutteluksi koko peli.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tempo alas, niinpä niin ;-). Peliä en valitettavasti pysty katsomaan mutta toi veto suli jo ekalla neljänneksellä ja pahasti. 42-32 yksi neljännes Eurokoriksessa! Toi olisi jo kova NBA:ssäkin. Näyttäisi olevan Serbian to 14 tämän ekan neäljänneksen jälkeen. Meni siis ihan hassutteluksi koko peli.
Ensimmäisellä neljänneksellä tuli vain kylläkin 40 pinnaa. Joten jos oot underia pelannut niin ei hätää vielä ole. Itse pelasin overia.
 

Acid

Jäsen
Tempo alas, niinpä niin ;-). Peliä en valitettavasti pysty katsomaan mutta toi veto suli jo ekalla neljänneksellä ja pahasti. 42-32 yksi neljännes Eurokoriksessa! Toi olisi jo kova NBA:ssäkin. Näyttäisi olevan Serbian to 14 tämän ekan neäljänneksen jälkeen. Meni siis ihan hassutteluksi koko peli.

Siis nyt näyttää että 2.neljännes 0-0 ja kolmas menossa. Taitaa olla Eurobasket sivusto nyt vähän sekaisin. Täytyypä katsoa jostain muualta.

Mites muuten Saul Goodman näet Kroatia-Makedonian? Omaat kuitenkin enemmän tietoa EM-koriksesta kuin minä. Voisiko Makedonia pystyä roikkumaan mukana?
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Tempo alas, niinpä niin ;-). Peliä en valitettavasti pysty katsomaan mutta toi veto suli jo ekalla neljänneksellä ja pahasti. 42-32 yksi neljännes Eurokoriksessa! Toi olisi jo kova NBA:ssäkin. Näyttäisi olevan Serbian to 14 tämän ekan neäljänneksen jälkeen. Meni siis ihan hassutteluksi koko peli.
42-32 oli siis puoliaika. Näyttäisi tuo under osuvan ellei nyt mitään ihan hirveää rallia + vapareita viimeisellä kympillä.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Joo sivusto taitaa vähän tökkiä. Ensimmäinen jakso oli 24-16 ja toinen 18-16. Kolmas menossa ja siellä korit 8-6
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Mites muuten Saul Goodman näet Kroatia-Makedonian? Omaat kuitenkin enemmän tietoa EM-koriksesta kuin minä. Voisiko Makedonia pystyä roikkumaan mukana?
Kroatia on kova jengi jokaisella pelipaikalla vaikka Bogdanovic tästäkin pelistä vielä puuttuu. Makedonialta en ole nähnyt kumpaakaan peliä ja tunnen sen varmaan huonoiten koko turnauksen joukkueista. Ainoat tutut nimetkään joukkueessa Espanjassa pelaavat Hendrix ja Stojanovski.

Ihan rehellisesti sanoen ei oikein mitään hajua ottelusta.


Huonosti kävi tuolle underille kun Serbia teki täysin naurettavat 1,43 pistettä per heitto. Kakkoset humoristinen melkein 80%.
 
Viimeksi muokattu:

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
En ole mikään koris-asiantuntija mutta nyt äkkiä kii Veikalla huomiseen Suomi ml @ 1.60 kun se on muualla pääasiassa alle 1.50!! Sekä Suomen tasoitusline on Veikalla -3,5 kun esim. bet365:llä se on -5 pistettä.
 

Weagle

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Red Rockers
Tiukkaa tekee muuten tuo Pachulian rebound-vedon osuminen. Ekassa pelissä 6, tokassa 2 ja nyt Kreikkaa vastaan ei ole saanut mitään aikaiseksi. Yllättävää kyllä, koska statsien perusteella betsi näytti ryöstöltä ja bookerit pudottivat kertoimiaankin kohteen osalta. Onhan tässä vielä pari peliä aikaa yrittää, mutta niissä pitäisi sitten päästä reilusti lähemmäs kymmentä levypalloa.
 
On kyllä jäänyt epäselväksi, millä keinoilla Simona Halep on noussut tenniksen WTA-listalla sijalle kaksi.
Keskiviikkona kun hänellä on ottelu Azarenkaa vastaan, niin aika isolla panoksella veikkaan Azarenkan voittoa. Kerroin on 1,48 Pinnaclella.

Kolme ottelua kun olen nähnyt Halepilta (en tosin kokonaisia varmaan) niin eihän sillä ole mitään erityisen hyviä ominaisuuksia. Tasapaksua ja jopa keskinkertaista, ainakin oman tennistietämykseni mukaan.
Syöttää löysiä syöttöjä, jotka yleensä menee verkkoon. Eikä palautuskaan ole mikään vahvuus, kuten useilla muilla, ei tule niihin aggressiivisesti eikä muutenkaan lyö erityisen kovaa. Ei myöskään liiku kovin terävästi. Ja 168-senttisenä tavallaan jopa lyhyt huippupelaajaksi.
Ehkä olen vaan sattunut näkemään häneltä huonoja hetkiä. Kahdessa pelissä onkin takonut mailaa kenttään turhautuneena. Mutta jotenkin se yleensä kääntää ne pelit voitokseen, en kyllä ymmärrä miten. Ehkä on vaan ihan hyvä tenniksen pelaaja.

Azarenkalta taas olen nähnyt van hyviä otteluita. Viime pelissä Varvara Lepchenkoa vastaan hänen ei kyllä tarvinnut taistella ja olla parhaimmillaan, mutta ennen sitä pelasi Angelique Kerberiä (WTA 11.) vastaan, ja se oli todella, todella hyvää peliä molemmilta. Nousi kyllä noiden pelaajien arvostus kun sitä katsoi.
Sen ottelun perusteella uskon Azarenkan mahdollisuuksiin vaikka voittaa tämä turnaus. Potentiaalia todellakin on, jos on parhaimmillaan. ja hänestä näkee, että on sellainen taistelija joka haluaa murtaa vastustajan syötön eikä luovuta, varsinkin jos ottelu on tiukka.
 

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Tiukkaa tekee muuten tuo Pachulian rebound-vedon osuminen. Ekassa pelissä 6, tokassa 2 ja nyt Kreikkaa vastaan ei ole saanut mitään aikaiseksi. Yllättävää kyllä, koska statsien perusteella betsi näytti ryöstöltä ja bookerit pudottivat kertoimiaankin kohteen osalta. Onhan tässä vielä pari peliä aikaa yrittää, mutta niissä pitäisi sitten päästä reilusti lähemmäs kymmentä levypalloa.
Joo, oli karsea tuo toinen peli kun sai neljä virhettä jo ekalla puoliskolla. Nyt on Kreikkaa vastaan 2 levyä ja jälleen neljä virhettä ennen viimeistä kymppiä. Outoa että PF Shengelia on ottanut levyjä jopa 5,5 keskiarvolla kun taas Pachulialla syöttöjä melkein 4 per peli.

Turkki johtaa Saksaa 17 pinnalla ennen viimeistä erää...
 

Acid

Jäsen
Huonosti kävi tuolle underille kun Serbia teki täysin naurettavat 1,43 pistettä per heitto. Kakkoset humoristinen melkein 80%.

Olihan se tiedossa, että Serbia sinne korin alle pääsee, mutta on tuo 79% 2p fg silti todella kova. Hyvin haistelit Turkin ja vapareitakin sitten tuli 52 joka on tietenkin liikaa underille. Ei muutakuin leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä. Tämä EM-koris nyt on tällaista harjoittelua. Kohta alkaa taas Jenkkisarjat.

Europe - Eurobasket, Basketball
Croatia Tue 08/15 12:00 PM
Spread (or run line) -12.5 for Game 1.934 panos 5

Europe - Eurobasket, Basketball
Croatia vs FYR Macedonia , Tue 08/15 12:00 PM
Total Over 146.5 for Game 1.970 panos 3

Europe - Eurobasket, Basketball
Spain Tue 08/15 12:00 PM
Spread (or run line) -11 for Game 1.952 panos 3

Lähtökohtaisesti Kroatia-Makedonia pitäisi olla vähän kuin Serbia-Islanti. Makedonia aika pieni jengi ja viskelee kolmosia, jotka joku osuu tai sitten ei. Kroatian pitäisi hallita korinalustoja. Kotietukin Kroatialla. Täytyy katsoa peli.

Italialta Belinellin kunto on arvoitus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös