Viestin lähetti Miguel
Onnittelut ja kiitokset Romppaselle. AZ oli ensin yhdessä rivissä (joka meni metsään), mutta tuli lopulta aika monelle lapulle. Pitäisi lukea Tip-exiä useammin ja tarkemmin.
Mistään suurvoitoista ei ollut kysymys, mieltä lämmittävistä kuitenkin. Parin suvantoviikon jälkeen homma on taas paremmin raiteillaan.
Mukava, että "vihjeistäni" oli apua. Tosin näin jälkikäteen voi sanoa, että kohteet olivat hyviä, mutta perusteluni olivat täysin surkeita. Onneksi kohteet menivät silti oikein. Itse tuli sotkettua pikkulappun vielä sitä itävaltalaista kotijoukkuetta (en muista nimeä), joka voitti.
Tip-Ex on varmaan monelle melkoisen tuntematon saitti, mutta jos joku on kiinnostunut tutkimaan sitä, niin voisin neuvoa, että Chrisin betting previewit kannattaa kahlata läpi, jos ei itse viitsi tsekata jokaisen ottelun poissaoloja yms. muita vaikuttavia seikkoja manuaalisesti. Ei niitä tietenkään sellaisenaan voi käyttää, mutta ainakin minulle niistä on ollut monesti hyötyä pelipäätöksiä tehdessä (mm. eilen en varmaan olisi pelannut mitään ilman niitä).
Jos kiinnostaa tietää ilmaiseksi, mitä mm. täällä mainostava JV melko todennäköisesti hehkuttaa, niin kannattaa ottaa tuolta ylävalikosta Odds Comparison --> Advanced options D&D: Menu 3 --> Veikkaus Top. Sieltä näkee Veikkauksen odotusarvoiltaan parhaat kertoimet verrattuna muihin yhtiöihin. Näitäkään tietoja ei tietenkään voi käyttää minään oikotienä onneen, mutta esim. viimeistään keväällä tuleville Serie B:n soputasureille saa täältä melko varman vahvistuksen jne. eli tuotakin listaa täytyy oppia lukemaan. Esimerkiksi tällä hetkellä listan kärjessä Bayern-Hannover 2, VfB-Rostock 2 jne., mutta minulle eivät kyllä aiheuta minkäänlaista ahaa-elämystä. Veikkauksellahan on aina ollut se periaate, että "kansansuosikkien" (Jokerit, ManU, Real Madrid, Juve, Colorado...) kertoimet pidetään matalana, jonka johdosta altavastaajat saavat hyviä kertoimia, varsinkin nyt pal%:n noston jälkeen. Silti ainakin minun mielestä ne ovat hieman huonoja pelikohteita, koska niihin ei tee mieli sijoittaa järin suuria summia.
Sen sijaan - siinä maha missä painitaan - maanantaina näyttää olevan Serie B:n ottelu Pescara-Empoli, johon Veikka tarjoaa tällä hetkellä markkinoiden parhaan kertoimen X:lle eikä kotivoiton kerroinkaan näytä olevan muihin verrattuna lainkaan hassumpi. Tähän voisi kokeilla joko ristiä tai sitten hajottaa panokset siten, että pelimuodoksi tulee joko suora kotijoukkueen maalin tasoitus tai sitten aasialaisen handicappivedon, jossa jompikumpi merkki palauttaa ainoastaan omat pois (toinen merkki sitten tietysti palauttaa enemmän kuin tuo tasoitusveto antaisi). Tämä pelkästään kertoimien perusteella, en edes katsonut vielä sarjataulukoita tms. Kuitenkin tämä kohde kannattaa ottaa ehdottomasti "tarkkailuun" ja katsella, mitä muut toimistot antavat tuohon kertoimiksi, kunhan saavat kohteen auki viikonloppuna.
Antoisia ja tuottavia pelihetkiä!