Vedonlyönti

  • 3 975 532
  • 21 675

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Ei saatana! Tänään liigakierroksella hymyilin itsevarmana toisella erätauolla, kun 5/6 vedosta oli osumassa. Kolmoserien jälkeen ei sitten paljoa hymyilyttänytkään. Lopputulemana 1/6 ja mojovat tappiot. Kiitti vitusti Blues ja KalPa!
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Onkos muille tullut tuota NordicBetin bonuspalautusta? Minulle on tullut, mutta osa rahoista on jäänyt matkalle. 50€ talletin ja pelasin ehtojen mukaan, pistin urheasti koko rahan kerralla ja se kosahti KalPan perseilemään tasapeliin. 50€ piti tulla takaisin, sinne on ilmestynyt 20€, ei tämä nyt mennyt ihan kuten oli puhe. Pelihistoria on tyhjä kuin Jeesuksen hauta pääsiäisenä, tiliotteessa sentään näkyy kyllä talletus ja pelaaminen, jotain näyttöä siitä miten on raha pelattu. En tuohon bonusrahaan koske ennen kuin olen vähän kysellyt missäs loput on.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nirdicbet tarjosi 10€ ilmaista pelirahaa joten pakkohan siihen oli tarttua. Säännöissä lukee että se pitää kierrättää 6 kertaa että voitot saa kotiutettua. Mitä tämä käytännössä merkitsee? Laitoin 10€ kahden kertoimen peliin ja voitin 20€. Sitten sijoitin 20€ seuraavaan peliin ja nyt saldo on 40€. Pitääkö minun jatkaa näin kuusi kertaa vai voinko sijoittaa vaan sitä 10€ kuusi kertaa. Kylläpä tuli helvetin sekava viesti/kysymys :)
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Tänään on historiallinen tilanne, kun voin ilmoittaa molempien suosikkiseurojen voittavan tänään. Vieläpä tasoituksella! QPR- Leicester+1:1 ja Ilves+1- Blues:2, Kerroin 15! (Veikkaus)
Nyt tilit tyhjäksi ja panostamaan tuohon täysin varmaan vetoon!
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nirdicbet tarjosi 10€ ilmaista pelirahaa joten pakkohan siihen oli tarttua. Säännöissä lukee että se pitää kierrättää 6 kertaa että voitot saa kotiutettua. Mitä tämä käytännössä merkitsee? Laitoin 10€ kahden kertoimen peliin ja voitin 20€. Sitten sijoitin 20€ seuraavaan peliin ja nyt saldo on 40€. Pitääkö minun jatkaa näin kuusi kertaa vai voinko sijoittaa vaan sitä 10€ kuusi kertaa. Kylläpä tuli helvetin sekava viesti/kysymys :)
Voit pienentää panosta. Laitat nyt vaikka kahdeksan viiden euron lappua sisään, jotka ylittävät mahdollisen kerroinrajan ja sitten tuo pitäisi olla kierrätetty. En tiedä tuosta, mutta yleensä niissä on kerroinraja esim 1.7. Tai ainakin joskus kun ite olen noita kierrättänyt niin on ollut tuollaisia ehtoja. Lukase ohje ajatuksella läpi. Kyllä se siitä selviää. Missään tapauksessa tuota panosta ei kyllä tarvitse tuplata joka vetoon.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Kiitos nopeasta vastauksesta ja tosiaan kerroin raja näytti olevan 1.8. Mutta minäpä luen vielä ohjeita jos niissä jotain sanottaisiin tarkemmin.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Yleensä se on niin nuissa ilmais vedoissa, että voitot pitää kierrättää kuusi kertaa eli sulla rahaa pitää vetoihin laittaa 120e, jotta kierrätysvaatimus tulee täyteen. Voi myös olla että tuossa bonarissa riittää tuon kympin kierrättäminen 6 kertaa eli silloin riittäisi 60e edestä lyötyjä vetoja, jotta vaatimus täyttyy.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Yleensä se on niin nuissa ilmais vedoissa, että voitot pitää kierrättää kuusi kertaa eli sulla rahaa pitää vetoihin laittaa 120e, jotta kierrätysvaatimus tulee täyteen. Voi myös olla että tuossa bonarissa riittää tuon kympin kierrättäminen 6 kertaa eli silloin riittäisi 60e edestä lyötyjä vetoja, jotta vaatimus täyttyy.
Onko todellakin noin? Mulla on kyllä nimenomaan ollut siten, että bonussumma pitää kierrättää. Ei Bonusrahalla saatua voittoa. Toki ihan mahdollista, että ovat muuttaneet sen tuohon sinun mainitsemaan muotoon, koska silloinhan talon todennäköisyys nussia nuo rahat itselleen takas kasvaa huomattavasti.
 

Jindebyne

Jäsen
JYP:lle tarjotaan järestään yli 3 kerrointa HIFK:n vieraana. Onhan tuo ottelu ennakkoon aika ympäripyöreä, mutta ei voi kyllä sivuuttaa tuota kerrointa sinkkuna. Eilen molemmat jengit vetivät pidemmän kaavan kautta.

Huomisen NFL:n kierroksen ehdoton tärppi on NY Giantsin 1.66 kerroin Jaguarsin vieraana. Myös Brownsien 2.40 houkuttelee Billsien vieraana, mutta varauksella. Giantsille siis isolla.
 
Viimeksi muokattu:

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huomisen NFL:n kierroksen ehdoton tärppi on NY Giantsin 1.66 kerroin Jaguarsin vieraana. Myös Brownsien 2.40 houkuttelee Billsien vieraana, mutta varauksella. Giantsille siis isolla.

Näihin voisi perusteiksi laittaa muutaman ydinasian, koska tällainen lajia seuraamatonkin saattaa innostua tipsistä ajatuksen tasolla, mutta toisaalta ainakin henkilökohtaisesti minua kiinnostaa vähän tämänkin rahasammon taustatekijät.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Voinyt vatun Nordicbet, multakin puuttuu ujot 80€ tuosta bonarista. Aspa lupasi panna homman hoitumaan tuossa puoliltapäivin kun asiasta kyselin, mutta mitään ei vielä näy tilillä. Alkaa päivän matsit puskemaan päälle, joten lienee aika siirtää taas NB pannaan. Perkele kun pitää aina sortua näihin ilmasiin juttuihin ja täysin paskoihin bookkereihin.
 

Jindebyne

Jäsen
Näihin voisi perusteiksi laittaa muutaman ydinasian, koska tällainen lajia seuraamatonkin saattaa innostua tipsistä ajatuksen tasolla, mutta toisaalta ainakin henkilökohtaisesti minua kiinnostaa vähän tämänkin rahasammon taustatekijät.

Jaguarsin record 1-10 (voitot/tappiot) ja Giantsilla 3-8. Mielestäni Jaguarsilla on koko liigan heikoin joukkue kokonaisuudessaan ja Giantsin hyökkäys on tasoa ok, joka riittää Jaguarsin kaatoon. Erot pelinrakentajissa (vaikka E.Manningille tulisi vähän heikompikin ilta), sekä WR/TE tasolla on aika selvästi Giantsille.

Bills-Browns -ottelusta voi povata tiukkaa, mutta Browsin kerroin on mielestäni hyvä odotuksiin nähden. Tämä ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu, vaan lähinnä kokeilunarvoinen kertoimensa puolesta.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Voinyt vatun Nordicbet, multakin puuttuu ujot 80€ tuosta bonarista. Aspa lupasi panna homman hoitumaan tuossa puoliltapäivin kun asiasta kyselin, mutta mitään ei vielä näy tilillä. Alkaa päivän matsit puskemaan päälle, joten lienee aika siirtää taas NB pannaan. Perkele kun pitää aina sortua näihin ilmasiin juttuihin ja täysin paskoihin bookkereihin.
Minulle palautui puuttuva osuus tuossa tunti sitten. Pistäkööt kiirettä että päästään häviämään.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaguarsin record 1-10 (voitot/tappiot) ja Giantsilla 3-8. Mielestäni Jaguarsilla on koko liigan heikoin joukkue kokonaisuudessaan ja Giantsin hyökkäys on tasoa ok, joka riittää Jaguarsin kaatoon. Erot pelinrakentajissa (vaikka E.Manningille tulisi vähän heikompikin ilta), sekä WR/TE tasolla on aika selvästi Giantsille.

Bills-Browns -ottelusta voi povata tiukkaa, mutta Browsin kerroin on mielestäni hyvä odotuksiin nähden. Tämä ei kuitenkaan ole mikään läpihuutojuttu, vaan lähinnä kokeilunarvoinen kertoimensa puolesta.

Kiitokset näistä. Laitan jälkimmäisen harkintaan ja isompaa silmään Giantsin kohdalla.
 

RonSwanson

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU, HIFK, Pittsburgh Steelers, Die Mannschaft
NFL:ssa on myös liigan kahden parhaan joukkueen (ja ennenkaikkea kahden parhaan QB:n) kohtaaminen, kun Green Bay Packers saa kotikentällään vastaansa New England Patriotsin. Kerroinasettelu on tällä hetkellä 1,61 - 2,40. Jos vain tietäisi, miten tuossa käy :D Periaatteessa ei olisi väärä ratkaisu pelata seitsemän ottelun voittoputkessa olevaa liigan parasta jengiä kertoimella 2.40 , mutta mulla on myös aika kova kunnioitus Aaron Rodgersia kohtaan.. Voipi olla, että puolustukset ja linjat ratkaisevat tämän pelin, ja mulla ei kyllä niistä sit oo mitään insidetietoa. Tai tietoa ollenkaan.
 

Jindebyne

Jäsen
Tuo GB-NE on kyllä katsomisen kannalta todellinen jackpot, mutta vetoa en kovinkaan isolla lähtisi kummallekaan laittamaan voitosta, ehkä jotain overia voisi kokeilla. Toisaalta nyky-Patriotsille jos saa 2.40, niin voisi sen johonkin isompaan lappuun mukaan ottaa muiden sekaan, mutta lähtökohtaisesti en uskalla tähän kyllä montaa ropoa iskeä.

Tuli vielä bongattua Broncosin 1.87 Kansasin vieraana mikä ei ole lainkaan huono kerroin, vaikka viime kierroksilla Broncos onkin hieman yskähdellyt. Niin on tosin Kansaskin, mm. tappio Oaklandille. Siinä voisi olla Giantsin ohella toinen lapulle päätyvä kohde.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Pikkupöljän rekka-autollisen ajattelin viskata huomiselle NFL-kierrokselle:

Browns +3.5
Colts yli 30.0 pistettä
Cardinals -2
Giants -3
Broncos -1

Kertoimet 1.90-1.98 per peli. Browns noista mielestäni epävarmin, enkä Coltsistakaan täysin varma ole mutta fantasyn takia on pisteitä toivottava... Siksipä ehkä vielä Cards, Giants, Broncos sinkkuina pois kuleksimasta. Ei isolla panoksella mutta jokusen kympin voisi polttaa, ihan mukavasti on osuneet viime aikoina.

edit. ja eipä ole kuulunut NB:llä rahoja, eli kierrätyksen jälkeen (toivottavasti) tonnit pois ja tili kiinni.
 

bart

Jäsen
Voinyt vatun Nordicbet, multakin puuttuu ujot 80€ tuosta bonarista. Aspa lupasi panna homman hoitumaan tuossa puoliltapäivin kun asiasta kyselin, mutta mitään ei vielä näy tilillä.
Aika erikoista on heidän toiminta sitten. Minulle taisi tulla palautus jo eilen ja taisipa tulla jopa oikea summakin. Kai ne jotenkin vertailee asiakkaitaan ja totesivat, että meikäläinen kaikkein varmimmin ja nopeimmin häviää heille rahat takaisin...
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Aika erikoista on heidän toiminta sitten. Minulle taisi tulla palautus jo eilen ja taisipa tulla jopa oikea summakin. Kai ne jotenkin vertailee asiakkaitaan ja totesivat, että meikäläinen kaikkein varmimmin ja nopeimmin häviää heille rahat takaisin...
Näillä kriteereillä bonuspalautus olisi tullut meikäläiselle kokonaisuudessaan välittömästi bonusrahan pelaamisen jälkeen. Sen verran vakuuttavaa dokumenttia on iskeä pöytään, mutten iske ettei ala ketään itkettämään ja naurattamaan yhtä aikaa.
 

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Aika erikoista on heidän toiminta sitten. Minulle taisi tulla palautus jo eilen ja taisipa tulla jopa oikea summakin. Kai ne jotenkin vertailee asiakkaitaan ja totesivat, että meikäläinen kaikkein varmimmin ja nopeimmin häviää heille rahat takaisin...
Mulle oli tullut 1/4 eilen ja kyselin illalla livechatissa tuosta, niin siinä samalla hoisi homman kuntoon ja tiesi kertoa, että heillä oli ollut pikkasen ongelmia sen bonuksen kanssa.
 

disco-stu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JK Mylly
Joo samaa sanoi aspa tänään kun kyselin ja vakuutteli että homma on hoidossa ennen matsien alkua klo 17.00. Noh, ei ole vieläkään näkynyt loppuja bonareita, edelleen huutaa 80€. Hienoa toimintaa, mutta eipä tuolta firmalta mitään jaksa odottaakaan.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yleensä se on niin nuissa ilmais vedoissa, että voitot pitää kierrättää kuusi kertaa eli sulla rahaa pitää vetoihin laittaa 120e, jotta kierrätysvaatimus tulee täyteen. Voi myös olla että tuossa bonarissa riittää tuon kympin kierrättäminen 6 kertaa eli silloin riittäisi 60e edestä lyötyjä vetoja, jotta vaatimus täyttyy.
Juurikin näin se näyttää olevan. Eli 120e pitää pelata että vaatimukset tulee täyteen. Tällä hetkellä näyttää vedot ihan hyvin sujuneen eikä häviöitä ole vielä tullut mutta katsotaan illan päälle jääkö vaan tyhjä arpa käteen.
 

Numero66

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Kärpät
Onko todellakin noin? Mulla on kyllä nimenomaan ollut siten, että bonussumma pitää kierrättää. Ei Bonusrahalla saatua voittoa. Toki ihan mahdollista, että ovat muuttaneet sen tuohon sinun mainitsemaan muotoon, koska silloinhan talon todennäköisyys nussia nuo rahat itselleen takas kasvaa huomattavasti.

Yleensä, kun annetaan ilmaista rahaa nimenomaan voitot tulee kierrättää. Talletusbonuksissa riittää joskus pelkä talletetun summan kierrättäminen ja joskus pitää kierrättää sekä talletettu summa että saatu bonusraha.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Nyt on 120e kierrätetty ja pelitili näyttää saldo 173,49e. Joten kiitos NordicBet ilmaisesti massista. Toisaalta eiköhän rahat tule pelattua ainakin osaltaan yön NHL/NBA kierroksella :-)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös