Tuo voitto-/tappioputki on aika mystinen juttu ja suhteellisen pitkiä putkia on tullut molempiin suuntiin tässä vuosien varrella. Nuorempana voittoputkien jälkeen saatto lähteä mopo pahastikkin käsistä kun kaikki tuntu osuvan ja panokset nous siihen tahtiin, että voitot suli suhteellisen nopeesti, kun "onni kääntyi". Viime aikoina oon pyrkiny minimoimaan tappiota ja välttämään antamasta suosikeille liikaa tasoitusta, pelannu draw no bet- tai 1X/X2-vetoja jne. Esim. NHL:ssä tasapelit ja maalin voitot on yllättävän yleisiä ja melkosen paljon oon säästynyt tappiolta jättämällä -1,5 kohteet rauhaan. NBA:ssa sama juttu isompien tasotusten kanssa. Suhteellisen hyvin on voittoja tullut tuon jälkeen kun oon alkanu varovaisemmin pelaamaan, mutta tuskin tuolla tyylillä pitkässä juoksussa voittoa tekee, kun pistän liian monta kohdetta samalle lapulle, enkä pelaa ylikertoimia vaan niitä, joiden luulen voittavan. Yksi tapa mistä pitäisi päästä eroon on "varmat tuplaukset", joita välillä teen. Silloin otan muutaman pienikertoimisen kohteen sarjoista, joista en tajua yhtikäs mitään ja toivon, että kaikki osuu. Nykyään on koko aijan jossain päin maailmaa pelejä menossa, mutta pitäisi vaan malttaa valita ne muutama kohde mitä lyödä, eikä yrittää hakea väkisin pikavoittoja ajan kuluksi.
En kauheasti seurannut Valavuoren ja EskoS:n vihjeitä, mutta niillä taitaa osua silloin hyvin kun pelissä tulee paljon maaleja ja ennakkosuosikki voittaa. Ainakin Valavuoren jalkapallon MM-kisojen vihjeet oli sellasia, mitä vähän seurailin. Jaajon sivua seuraan suhteellisen aktiivisesti ja niillä vihjeillä silloin tällöin jotain voittaakin, kuten viime yönä, mutta tiedä sitten miten pidemmän päälle menee. Ylikerroin.com-foorumiltakin katson vihjeitä ja niitä välillä peesailen, jos tuntuvat hyvältä, mutta loppupeleissä omalla perstuntumalla menen aika pitkälle.