Vilpittömät onnittelut ja selkään taputukset MustatKortit vetovoitoille, itsekin sain enemmän kuin pelasin, että sinänsä hyvin meni vaikka voitot olikin vaatimattomia. Onhan nuo hienoja isoja voittoja, mukavaa ylimääräistä rahaa ilman että joutuu tekemään juuri mitään.
Samoin täältäkin onnittelut! Mukava lukea, kun edes jollakin vedot napsuu kohdilleen. Itsekin pääsin eilen voitolle, mutta kun vaatimattomilla panoksilla pelaa, niin voitotkin on pieniä.
Jos Real Madrid olisi onnistunut tekemään vielä sen yhden maalin toisella puoliajalla, niin olisi jo osunut mukavampi voitto. Hupailuyhdistelmässä muut osui kohdalleen, mutta Realin neljän maalin voitto jäi tuota yhtä maalia uupumaan. Jäi vieläkin se ison kertoimen hupailuvedon osuma odottamaan itseään. Jos se joku päivä vaikka napsahtaisi kohdilleen...
Mukava oli aamuyöllä herätä ja lähteä töihin. Real -2, SapKo ja Penguins-Flyers yli 5.5 -yhdistelmällä mukavasti pelirahaa, kiitoksia vaan noista kahden ensimmäisen vihjaamisesta.
Mitä mieltä muuten jengi on tenniksestä vedonlyöntikohteena? Minun mielestäni ihan perkeleellinen laji pelattavaksi, ne oikeasti "varmat" kohteet ovat kertoimiltaan luokkaa 1.05 ja muuten onkin niin, että kuka tahansa maailmanlistan sijoilta 20-150 voi voittaa toinen toisensa.
En tiedä seuraatko tennistä miten paljon, mutta muutema kohta on hyvä tarkastaa. 1)Kuka viihtyy milläkin alustalla. 2)viime aikojen vire. 3)keskinäiset ottelut. 4)Mitä turnausta pelataan. Itse tulee esim Tennis Exploreria käytettyä hyväksi. Valitettavasti tennis jää väkisin varjoihin näin talvikausina kun jääkiekon ja jalkapallon liigat pyörivät.
En tiedä seuraatko tennistä miten paljon, mutta muutema kohta on hyvä tarkastaa. 1)Kuka viihtyy milläkin alustalla. 2)viime aikojen vire. 3)keskinäiset ottelut. 4)Mitä turnausta pelataan. Itse tulee esim Tennis Exploreria käytettyä hyväksi. Valitettavasti tennis jää väkisin varjoihin näin talvikausina kun jääkiekon ja jalkapallon liigat pyörivät.
Samaa ihmettelin itse, mutta kun kello tikittää niin laitoin Varylle sopivan summan sisään.
semmoisilla asioilla ei ole mitään merkitystä onko joku pelannut hyvin kotona tai vieraissa.
Laittoi. Suojavedoksi Torino -1,5 mikä pelasti ja voiton puolelle sentään jäätiin. Italiaanoista ei koskaan tiedä mitä sieltä tulee, Roma jäi Bayernin jyrän alle puolessa tunnissa, HJK oli 90 minuuttia leppoisasti ajelevan jyrän alla, taisivat vähän sääliä pohjoista vierasta. Olisi painanut vaan härskit luvut tauluun.Laittoiko joku Torino -2,5 - HJK? I fee ya bro. Itseäni korpeaisi ainakin ihan saatanasti, jos lapulla olisi ollut tuo kohde, etenkin kun Torino olisi voinut tehdä pari lisää, jos olisivat vain pelanneet kunnolla.