Onko kellään muulla Unibetin käyttäjällä vaikeuksia päästä sivuille? Pitäisi muutama Sotshi- ja futisveto käydä pistämässä, mutta ei näytä onnistuvan.
Mulla oli jääny Unibet jollekkin välilehdelle auki ja koitin kirjautua tilille niin tuli "pahoittelemme sivu". Ja kun koitin uudestaan uudella sivulla mennä tuonne osoitteeseen, niin edes lataa enää tuota "pahoittelemme sivua".
...
Tänään Sveitsi-Usa -pelissä Sveitsi saa 7 maalin tasoituksella kertoimen 2.05, joka ei tunnu mitenkään mahdottomalta.
Veikkaus antaa aika avokätisesti tasoituksia naisten kiekkoon. Suomi-Usa ja Kanada-Sveitsi -peleissä altavastaajat osuivat tasoituksella helposti.
Tänään Sveitsi-Usa -pelissä Sveitsi saa 7 maalin tasoituksella kertoimen 2.05, joka ei tunnu mitenkään mahdottomalta.
Itse näkisin että tämän päivän Suomi-Kanada pelissä on reagoitu ainakin Veikkauksella liikaa Suomen jouluun Usa:ta vastaan. Pelin katsoneena Suomen puolustus teki niin järkyttävän määrän virheitä tekosektorilla, että Kanadan leidit jo rankovat niistä kunnolla.
Itse löisin Kanadaa ja 3, 4 ja/tai 5:n tasoituksilla. Tänään tulee teurastus.
Mitäs porukka mieltä miesten keskiviikon Tsekki-Ruotsi matsista?
Otin jo viikonloppuna 2 kertoimella Ruotsia ja nyt houkuttelis ottaa vielä vähän isommalla lisää. Kahden kerrointa saa edelleen ja ainakin itse uskon sen viimeistään pelipäivänä vielä tosta putoavan.
Myös Venäjän Irina Avvakumovan mitalisijalle saa Unibetilta hyvän kertoimen, 7,5. Maailmancupista tällä kaudella 6 palkintopallisijoitusta, joista yksi jopa voitto kotimaan kamaralla. Ylitti myös eilisissä harjoituksissa ainoana 100 metrin rajan. Mitali siis varmasti kelpaisi kotiyleisön edessä.
Tapparan 3.00 kerroin Kärppiä vastaan vaikuttaa hieman ylikertoimelta. Ilveksen 3.30 voi olla myös hyvä kokeilu, molemmilla loukkaantumisia ja SaiPalta Volvo Markkanen sivussa.
Otin jo viikonloppuna 2 kertoimella Ruotsia ja nyt houkuttelis ottaa vielä vähän isommalla lisää. Kahden kerrointa saa edelleen ja ainakin itse uskon sen viimeistään pelipäivänä vielä tosta putoavan.
Pinnaclelta taas:
Tsekki +1 1.746 ja Over 4,5 1.87
Latvia +2 1.885 ja Over 5 2.18