Pakko tulla tänne nyt hehkuttamaan jälkikäteen ja luomaan uskoa palstaveljiin.
Viime viikko sujui itselläni positiivisissa merkeissä ja viivan alle jäi 1044e plussaa. Panosmäärän ollessa reilu 6k. Tuo voitto paransi jo kummasti luottokorttitilin saldoa, mutta parempaa oli vielä tulossa. Viikko alkoi pakollisella läsnäolotilaisuudella (jääköön tarkemmat koordinaatit sanomatta), jossa ei ollut oikein muuta viihdykettä kuin pistellä kännykän kautta livevetoja menemään. Homma lähti rullaamaan hyvin ja muuttui käytännössä koko ajan paremmaksi, vaikka hutejakin toki tuli. Nyt vuorokauden vaihtuessa, aktiivista pelaamista oli takana tämän viikon osalta siis 48h (ja lopussa selviävän syyn vuoksi on syytä pistää pelit taas muutaman päivän tauolle).
Tämän 48 tunnin jakson aikana olen laittanut yhteensä 86 vetoa, joista 1 lätkä kohde (kosahti), 1 futis (kosahti), 2 korista (osuivat) ja KAIKKI LOPUT eli 82 tennistä, josta minulla ei ole mitään vedonlyönnillistä käsitystä, enkä lajia siis seuraa. Penskana olen kaveriporukassa sen verran pelannut, että säännöt tunnen, mutta siinä se. Tämän 48h jakson aikana kokonaispanosmäärä oli 17883,12e ja palautus 20358,79e eli voittosaldoksi muodostui 2475,67e. Lisäksi on ihmeteltävä, että viimeiset 43 vetoa osuivat kaikki kohdalleen!
No toki on sanottava, että suurimmassa osassa näistä vedoista panos on ollut useampi satanen ja kertoimet tyyliin 1,1 - 1,3 (toki joitakin hiukan isompiakin, mutta koska osuma% on noin hyvä ollut, niin järkikin sanoo, että ns. erän todennäköisintä voittajaa olen aina tenniksessä pelannut. kuitenkin mielenkiintoista, ettei edes tilastotappiota tullut tuohon 43 oikein menneen vedon putkeen (tuon putken aikana suurin kerroin oli 1,75).
jälkeenpäin katsottuna vedoissani ei ole oikeasti ollut mitään järkeä, sillä mukana on useita tämän tyyppisiä vetoja: 507,91e panoksella lyötynä 1,1666 kertoimista kohdetta
Kaikki putket loppuvat aikanaan ja aiemmin pelaamisessa ahneus yms virheitä tehneenä lopetin tällä kertaa voittajana. Nyt on aika pitää pieni paussi taas ja palata tutumpiin lajeihin seuraavaksi :) luottokorttitili kyllä kiittää vielä hetken aikaa näistä voitoista :)
Mainittakoon loppuun nyt vielä, että viime viikolla ja tällä viikolla on todella paljon isommilla panoksilla tullut pelattua kuin aiemmin ja kyllä aikomus on kiltisti palata noihin noin tonnin viikkopanostuksiin jatkossa...nyt vähän mopo karkasi käsistä, kun onnistumisia tuli...