vapaamatkustaja
Jäsen
Päivän pelivietti iski, kun katsoi eilisen Hamina-Oulu pelin jaksot (0-2, 1-5) ja näki tänään Lipon kotivoiton kertoimen 1,9. Toivottavasti Illun pomput ovat tänäänkin ruudussa, ja ulkokenttä pitää tuon sopivan linjan "yksi per peli" :)
Superissa SoJyn ja Vimpelin vierasvoitoille tarjottiin 1,25 ja 1,37.. Ei kovin kummoisia, mutta voi pitää varmoina kohteina (koputtaa puuta).
Lipon kerroin maistuu myös täällä. Nordicbet on tässä vähän realistisempi tarjoamalla Lipon voitolle 1.70.
Itse en pidä Sotkamoa ja Vimpeliä aivan seinävarmoina, koska näissä peleissä tulee todennäköisemmin se yhden jakson menetys. Se on yllätys jos Koskenkorva tai Seinäjoki pystyisi voittamaan, mutta yhden jakson voittaminen ei ole misään nimessä mahdotonta. Eli itse jätän ennakkosuosikit rauhaan.
Vastaavasti Raahen menestys maistuu itselle tänään. Oma arvio Raahen suoralle voitolle ~40% (Nordicbet 2.85) ja moneylines voitollekin saa mukavaa valueta. Joma-Tahko on puolestaan niin ympäripyöreä matsi että siihen ei oikein mitään järkevää pelattavaa saa, mutta itse laitoin kuitenkin kokeiluun tasurin ohittamisen.
Yllättävän alas on vedetty myös totalsien linet. Oikeastaan kaikkiin peleihin voisin painaa mukisematta overia ja etenkin tuo Kiri-Kama line 9,5 (Nordicbet) on kyllä epätavallisen alhaalla. Toki ei tuosta matsista nyt voi kovin monijuoksuistakaan povata, mutta 10 juoksua ei ole todellakaan mikään mahdottomuus. Eikä ainakaan sadetutkien mukaan pitäisi olla missään paikkakunnalla mitään peliin selkeästi vaikuttavia sadekuuroja.