VanhaJaVäsynyt
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Helsinki, Savo ja Leijonat
Monivetoa veikkauksen kautta, Jyp 13 - Ässät 13, Tappara 1 - Lukko 0.
Lapun hinta kokonaista 0,8€.
Lapun hinta kokonaista 0,8€.
Tänään on pitkästä aikaa tarjolla äärimmäisen helppoa rahaa, kun Ilves pistää karsintasarjan helposti poikki junailemassaan kolmannessa kotiottelussa, josta se raapii siinä sivussa mukavan lipputulopotin. Veikkauksen Ilvekselle antaman 1,55-kertaistuksen kylkeen pelataan täysin varmat Bayern (1,55) ja Pittsburgh (1,67), jolloin yhteiskertoimeksi muodostuu 4,01.
Ei kellään muuten olis tipsejä tähän vetomuotoon? Tai siis ei välttämättä suoranaisia vihjeitä vaan hyviä vinkkejä valita kohteita, yms valmistautumista ja taustatietoa.
Itsehän avasit Tämä on meidän erä!-ketjun josta löytyy jo joillekkin joukkeille statistiikkaa. Itse ainakin kiinnostuin ketjun myötä noista eräkohtaisista maaleista että meinaan niitä ensi yönä koittaa.
Miltä vedonlyöntifirmalta noita kohteita löytyy?
Itse tein omani Unibetillä.
Tulevana yönä olis sopivat 7 peliä ja pohdinnat täytynee aloittaa tuossa illalla kun istun kurssilla.
Prkl tuli hirveet sepustukset kirjoteltua, kunnes puhelin paino yllärit ja juttu katos. Mutta tämmösiä olis mielessä, vaikkakin nyt laiskuuttani ilman niitä perusteluita joita en jaksa uudestaan kirjoittaa.
Eli mitäs muita si? Jos vaikka yhden tai kaksi pistäis vielä lapulle. Pho-Lak kiinnostais, mutta en osannut päättää mitä pistäis. Nas-Col ja Nyi-Wpg olis myös tarjolla, mutta hankalilta tuntuvat. Lisäksi viimeisenä Bos-Ott, mutta se tuntuu ihan mahdottomalta. Eli en taida koskea ollenkaan.
Colorado ollut vieraissa aivan käsittämättömän surkea, jonka lisäksi ekassa erässä soi omissa käytännössä jatkuvasti. Eli Nashvillelle ekaan erään lähtisin itse hakemaan.
Noh, onneksi huomenna on pari varmaa Minnesotan sekä Anan toimesta niin pääsee kuittaan tappiot...
Ei ole. SJS kovassa vireessä, Minnesotalla nolla (0) varsinaisen voittoa vimoseen neljään (4) peliin. Ducksikin ollut pienessä alamäessä + Dallas myi putiikin tyhjäksi -> kaikki odottaa ettei ne nyt pärjäis -> ne jollain sairaalloisella logiikalla pärjääkin (vrt. Lukko & tanskalaiset)
Mites tuolla bet365:llä toimii tuo rahojen kotiutus? Mobiilin kautta yritin, mutta pyytää vain soittamaan asiakaspalveluun, , vaiheessa ei pääse syöttämään tilinumeroa tms.
Ei kaukana ollut, että olisi osunut kaikki Vakiossa. Osasuna-Espanyol olin laittanut 1x lappuun, mutta Espanyol meni voittamaan... No kyllähän tuo 450e kelpaa, mutta paljon enemmän oli tarjolla.
Pitkävedossa luotetaan yön peleissä Chicagon ja San Josen vireisiin. Aamulla ollaan sit viisaampia.
Ei kaukana ollut, että olisi osunut kaikki Vakiossa. Osasuna-Espanyol olin laittanut 1x lappuun, mutta Espanyol meni voittamaan... No kyllähän tuo 450e kelpaa, mutta paljon enemmän oli tarjolla.
Pitkävedossa luotetaan yön peleissä Chicagon ja San Josen vireisiin. Aamulla ollaan sit viisaampia.