Dee Snider
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jatkoaika Cancer Fighters
Balotelli ei saa pelata tänään. Enpä tiedä, uskaltaako tuohon laittaa mitään? Galatasaraylla Drogbaa ja Sneijderia kehissä, pakko kokeilla ykköstä tuohon.
Galatasaray - Schalke 04 1 2,10
Vitun turkkilaiset onnistuivat jotenkin kusemaan housuun aivan totaalisesti ja sitämyöden myös kiskaisin varsin isot rahat kankkulan kaivoon. Vitutus on tällähetkellä aivan armoton, kun tuli panostettua kassaan nähden ns. helvetisti, kun vaikutti niin saatanan varmalta taas.
Uteliaisuuttani kyselen, että katsastatteko jokaisen (tai monia) vedonlyöntipaikkoja naarataksenne parhaat kertoimet?
Uteliaisuuttani kyselen, että katsastatteko jokaisen (tai monia) vedonlyöntipaikkoja naarataksenne parhaat kertoimet? Nyt ihan viime viikkoina olen veikkauksen lisäksi kytännyt Paffilta kertoimia ja huomannut niissä ihan mukaviakin eroja aika-ajoin. Voisi kuvitella, että eroja on muuallakin?
Noh. Mä ajattelen tän homman niin, että jos jollakin vedonlyöntifirmalla on palautusprosenttina vaikkapa 93%, niin sen suunnilleen saa vaikka silmät kiinni kohteita arpomalla. Seitsemän prosenttia siis puuttuu täydestä sadasta, ja jo kertoimia vertailemalla sä saat isomman edun kuin tuo. Sitten vielä päälle jos vähän katselet mitä lyöt, niin aika vaikea on jäädä tappiolle.Uteliaisuuttani kyselen, että katsastatteko jokaisen (tai monia) vedonlyöntipaikkoja naarataksenne parhaat kertoimet? Nyt ihan viime viikkoina olen veikkauksen lisäksi kytännyt Paffilta kertoimia ja huomannut niissä ihan mukaviakin eroja aika-ajoin. Voisi kuvitella, että eroja on muuallakin?
Lisäksi Bluesilla ihan kohtalainen sauma päättää tappioputki. Kerholta poissa sentterit Viitaluoma ja Vänttinen. Yli kolmen kerrointa tuostakin keposesti saa. Itse en kuitenkaan halua pelata omaa joukkuetta vastaan.Tänään Veikkaus tarjoaa mielenkiintoisia kertoimia kohteissa Kalpa-JYP 2 3,40 sekä Pelicans-Lukko 2 3,10.
Lisäksi Bluesilla ihan kohtalainen sauma päättää tappioputki. Kerholta poissa sentterit Viitaluoma ja Vänttinen. Yli kolmen kerrointa tuostakin keposesti saa. Itse en kuitenkaan halua pelata omaa joukkuetta vastaan.
Lisäksi Bluesilla ihan kohtalainen sauma päättää tappioputki. Kerholta poissa sentterit Viitaluoma ja Vänttinen. Yli kolmen kerrointa tuostakin keposesti saa. Itse en kuitenkaan halua pelata omaa joukkuetta vastaan.
Vitun turkkilaiset onnistuivat jotenkin kusemaan housuun aivan totaalisesti ja sitämyöden myös kiskaisin varsin isot rahat kankkulan kaivoon. Vitutus on tällähetkellä aivan armoton, kun tuli panostettua kassaan nähden ns. helvetisti, kun vaikutti niin saatanan varmalta taas. Perkele, viimenen kerta kun luotan turkkilaisiin(kaan). Toivon todellakin kaikkea pahaa Galatasaraylle, toivottavasti putoaa jatkosta ja menee konkurssiin.
itseäni ihmetyttää millä ihmeen perusteella se vaikutti varmalta. Kyllähän nimenomaan tasapeli oli odotusarvoltaan mielestäni todennäköisin. Hieman viime aikoina alisuorittanut Schalke pelasi vieraspeliään haluten hakea suht koht ok lähtökohdat kotiotteluun. Alkulohkossa Galatasaray hävisi kotonaan Bragalle ja pelasi Clujin kanssa tasan. Schalke pelasi tasurit mm. 2x Montpelleriä vastaan, 1x Arsenalin kanssa... Kumpikaan ei halunnut menettää mahdollisuuksiaan vielä ekassa osaottelussa ja vaikka turkkilaiset antoivatkin vierasmaalin niin silti se oli hyvä tulos molemmille joukkueille ja jätti kaiken avoimeksi toiseen osaotteluun. Ts. ottelu meni juuri käsikirjoituksen mukaisesti.
Uteliaisuuttani kyselen, että katsastatteko jokaisen (tai monia) vedonlyöntipaikkoja naarataksenne parhaat kertoimet? Nyt ihan viime viikkoina olen veikkauksen lisäksi kytännyt Paffilta kertoimia ja huomannut niissä ihan mukaviakin eroja aika-ajoin. Voisi kuvitella, että eroja on muuallakin?