Vedonlyönti

  • 3 972 945
  • 21 674

Sheplak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Iso peli lähtee viime yön kauneusvirheelle, Dwight Howardille. Jos vapariviivalta vähän tarkempi ja ei joudu virhevaikeuksiin niin Points+Rebounds : Over 30.5 pitäisi ylittyä kirkkaasti.

Houston Rockets +2,5
Denver Nuggets
Clippers- Grizzlies O187,5
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Timrå-Brynäs 2 (2,05)

Kannattaa ottaa kiinni tänään. Brynäsillä on tappioputki alla, mutta peli on silti ollut jollakin tapaa raiteillaan. Materiaaliero puhuu edelleen puolesta.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Hemmetin hankalaksi näyttää SM-liigan ennakoiminen menevän, mutta se ei estä kokeilemista. Kärpillä on loukkaantumishuolia ja TPS haluaa, NHL-miesten johdolla, näyttää kotiyleisölle viimeistä kertaa ennen maaottelutaukoa voitokasta kiekkoa. TPS siis lähtee kokeiluun.

Alavireisesti viime aikoina pelannut KalPa saa Veikkaukselta markkinoiden korkeimman kertoimen ja kun ottaa huomioon, että Tappara on hävinnyt KalPalle viimeiset kuusi kotipeliä, on vierailijoiden kerroin kohdallaan. Tappara on myös liigan huonoin kotijoukkue, joten en saa Tapparaa selväksi ennakkosuosiksi tuohon peliin.

Elitserienissä tuo Lampisen esiintuoma Brynäs on pelattava ja kokeilen myös MODON kotivoittoa HV71:sen perseraiskaamasta Linköpingistä, katsotaan miten osuu.
 

Rapala

Jäsen
viiskymppiä meni Kärpille ja Brynäsille. toivotaan parasta.
 

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Lapulla Jokerit, KalPa ja Ilves. Kerroin reilu 20 ja panos 5€ eli satanen tulee jos kaikki kolme vierasvoittoa napsahtaa kohdalleen.
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Terve! Olen itse harrastanut vedonlyöntiä monta vuotta. Aika tosissani. Puhutaan isoista panoksista. Paras ollut 3000e singlenä.. Nyt kuitenkin huomenna 150e lappu on kahdesta pelistä kiinni.

Magnitogorsk-Chekhov 1 (1.32)
Yugra-Omsk 2 (1.90)


Mahdollinen voitto about 108 500e. Huomisesta voi tulla yksi merkittävimmistä päivistä itelle. Olo hyvin luottavainen. Silti todella sekava. Pelejä tänään mennyt todella paljon oikein. (mm. Skellefteå,Brynäs, Novosibirsk, Zurich)


Valakaa minuun uskoa ja heittäkää miten noissa käy? Nyt Malkin ja Zaborsky niitä käsiä!
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Magnitogorsk-Chekhov 1 (1.32)
Yugra-Omsk 2 (1.90)


Mahdollinen voitto about 108 500e. Huomisesta voi tulla yksi merkittävimmistä päivistä itelle. Olo hyvin luottavainen. Silti todella sekava. Pelejä tänään mennyt todella paljon oikein. (mm. Skellefteå,Brynäs, Novosibirsk, Zurich)


Valakaa minuun uskoa ja heittäkää miten noissa käy? Nyt Malkin ja Zaborsky niitä käsiä!

No, kyllähän noiden pitäisi osua. Itsellä kuitenkin toi Vitjaz on ollut oikea murheenkryyni, joka on aina onnistunut pilaamaan lappuni, kun olen sitä vastaan pelannut, joten on kyllä karanteenijoukkue meikäläisellä.

Kovat on panokset pojalla, ei varmaan tule paljon nukuttua ensi yönä. Pelionnea!
 

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Hullut gambler-rispektit eli uhkapelurikunnioitukset jos meinaat olla tekemättä minkäännäköisiä aitoja huomiseksi! En tiedä KHL:stä tuon taivaallista mutta vähän taidan jännittää mukana.
 
Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Terve! Olen itse harrastanut vedonlyöntiä monta vuotta. Aika tosissani. Puhutaan isoista panoksista. Paras ollut 3000e singlenä.. Nyt kuitenkin huomenna 150e lappu on kahdesta pelistä kiinni.

Magnitogorsk-Chekhov 1 (1.32)
Yugra-Omsk 2 (1.90)


Mahdollinen voitto about 108 500e. Huomisesta voi tulla yksi merkittävimmistä päivistä itelle. Olo hyvin luottavainen. Silti todella sekava. Pelejä tänään mennyt todella paljon oikein. (mm. Skellefteå,Brynäs, Novosibirsk, Zurich)


Valakaa minuun uskoa ja heittäkää miten noissa käy? Nyt Malkin ja Zaborsky niitä käsiä!

Eletään mukana peukut pystys!
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Pitäisi osua. Niin monesti olen tässä tilanteessa ollut ja noin sanonut. Silti aina kosahtanut. Ei Chekhov aivan heittopussi ole. Jos kuitenkin ajattelee mitä Malkin on viime peleissä tai koko KHL aikanaan saanut tehdyksi, niin kyllähän se pistää tässä tilanteessa hymyilemään. Toki muitakin onnistujia sieltä löytyy ja paljon.

Ei tässä kaiketi kun unta palloon ja huomenna klo 15.00 pelejä seuraamaan. Joskos sitä huomenna pääsis tarjoomaa frendeille muutaman kierroksen illalla... Ei tälläistä jännitystä pääse monesti kokemaan. Huikee olo.
 

Cremaster

Jäsen
Terve! Olen itse harrastanut vedonlyöntiä monta vuotta. Aika tosissani. Puhutaan isoista panoksista. Paras ollut 3000e singlenä.. Nyt kuitenkin huomenna 150e lappu on kahdesta pelistä kiinni.

Magnitogorsk-Chekhov 1 (1.32)
Yugra-Omsk 2 (1.90)


Mahdollinen voitto about 108 500e. Huomisesta voi tulla yksi merkittävimmistä päivistä itelle. Olo hyvin luottavainen. Silti todella sekava. Pelejä tänään mennyt todella paljon oikein. (mm. Skellefteå,Brynäs, Novosibirsk, Zurich)


Valakaa minuun uskoa ja heittäkää miten noissa käy? Nyt Malkin ja Zaborsky niitä käsiä!


Ei saatana, meikäläinen jännitti tänään, että pelaako TPS ja Kärpät tasan ja saanko sitä myöden 38€. En pysty millään kuvittelemaan sitä tunnetta, että 100k olisi parin matsin päässä. Toivon kyllä vilpittömästi, että nuo viimeisetkin osuvat!
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Kyllä sitä jännittää pienemmissäki voitoissa ja se on lopulta melko hienoa. Välillä kokee älyttömiä kylmiä väreitä. Ainut vain näissä isoissa voitoissa kun ne on lähellä, niin erehtyy väkisinkin miettimään mitä rahoilla ostaisi ja sitten pam. Et voitakkaan mitään vaan jäät pari satasta häviölle. On aivan helvetin tyhjä olo. Ei auta sen jälkeen kuin happihyppely filtterin kautta. Ei tätä pysty kuvailemaan. Jos halukkuutta on voin heittää koko lapun esille. Eikä kyllä tänä yönä unta tule..
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Eikö tossa kannattais jo tehdä jonkun sortin varmistusvetoja, ettei tappiolle tarvitsisi jäädä? Muutamalla tontulla kun pelaa Magnitogorskia ja Omskia vastaan, niin voi sitten edes kunnolla ostaa vitutuskaljaa jos ei jackpotti napsahdakaan.
 
Huomiselle Mestis-kierrokselle muutama tärppi lyhyin perusteluin:

TUTO Hockey - Sport 1 1.90 Unibet

Sportilla menossa tosi heikko jakso ja edellinen peli Hokkia oli heikointa Sportia mitä olen vuosiin Kajaanissa nähnyt. Sport on sekä henkisesti että fyysisesti loppu ja ilmeisesti Sportin pelitapa ei toimi kun pelaajat ovat väsyneitä. Sport on 4 tappion putkessa ja pelaajat odottelevat jo maaottelutauolle pääsyä. Kaiken lisäksi sivussa ovat kapteeni Antti Uiton lisäksi Joonas Liimatainen, Jesse Laaksonen sekä Viktor Fagerhed. TUTO porskuttaa mukavasti sarjakolmosena ja 6 edellisestä matsista se on voittanut 5. Vaikka joukkueiden materiaalit ovat tasavahvat, niin ei Sportin viimeaikaisten peliesitysten nojalla voi uskoa muuhun kuin kotivoittoon. Epäilen, että TUTO järjestää melkoisen (maali)shown revanssiviikonlopun ja NHL-mies Matt Bradleyn ensimmäisen kotiottelun kunniaksi. Myös tasoituskohteisiin täytynee jokunen roponen sijoittaa. Omat 1X2-prosentit 58-18-24.

LeKi - Peliitat 2 3.20 Unibet

Joukkueet ovat sarjassa peräkkäisillä sijoilla, mutta kuntokäyrät osoittavat jyrkästi eri suuntiin. LeKi on pahassa tappiokierteessä ja edellisestä voitosta on vierähtänyt aikaa jo pian 3 viikkoa. Keskiviikkona se hävisi kotona KooKoolle 0-4. Peliitat on esittänyt viime aikoina pirteitä otteita mm. pelaamalla tasapäisesti sarjakärki Jukureiden vieraana ja voittamalla Hokin. Keskiviikkona Peliitat hävisi 3-5 Jokipojille, vaikka peli oli lähes täydellisesti heidän hallussaan (laukaukset 55-23). LeKi on jostain kumman syystä saanut yli 55 %:n suosikkiaseman. Joskushan tuon LeKin tappioputken on päätyttävä, mutta jos Peliittojen voitosta saa yli 3:n kertoimia niin pakkohan siihen on iskeä. Omat prosentit 41-20-39.
 

SJK10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kyllä sitä jännittää pienemmissäki voitoissa ja se on lopulta melko hienoa. Välillä kokee älyttömiä kylmiä väreitä. Ainut vain näissä isoissa voitoissa kun ne on lähellä, niin erehtyy väkisinkin miettimään mitä rahoilla ostaisi ja sitten pam. Et voitakkaan mitään vaan jäät pari satasta häviölle. On aivan helvetin tyhjä olo. Ei auta sen jälkeen kuin happihyppely filtterin kautta. Ei tätä pysty kuvailemaan. Jos halukkuutta on voin heittää koko lapun esille. Eikä kyllä tänä yönä unta tule..

On varmaan huikeet fiilikset huomenna jos pääsee matseja livenä katsomaan, huhhuh. Ihan mielenkiinnosta, jos viitsit niin laita koko lappu ihmeessä esille. Tollasia on aina kiva katsella ja fiilistellä itsekin.

Kyllähän tohon tosiaankin jotain varmistelubetsejä muutamilla tonneilla Omskia ja Magnitogorskia vastaan itse ainakin tulisi pelattua, olis se nyt liian tylyä tyhjin käsin enää jäädä, eikä taitais ihan heti siitä vitutuksesta yli päästä.

Pelionnea, toivotaan että osuu!
 

neprz

Jäsen
Kirvez, nyt hyvä mies varmisteluvetoja kehiin. Markkinoiden arvioilla laskettuna lappusi jäljellä olevat kohteet osuu noin kerran kolmesta. Eli todennäköisempää on, että käteen ei jää mitään.

Vitjaz X2 saa joka paikasta yli kolmen kertoimia ja Jugra 1X ~1.65-kertoimia. Noihin isket jonkinlaiset vedot, että voitat jokatapauksessa edes jokusen tonnin.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Terve! Olen itse harrastanut vedonlyöntiä monta vuotta. Aika tosissani. Puhutaan isoista panoksista. Paras ollut 3000e singlenä.. Nyt kuitenkin huomenna 150e lappu on kahdesta pelistä kiinni.

Magnitogorsk-Chekhov 1 (1.32)
Yugra-Omsk 2 (1.90)


Mahdollinen voitto about 108 500e. Huomisesta voi tulla yksi merkittävimmistä päivistä itelle. Olo hyvin luottavainen. Silti todella sekava. Pelejä tänään mennyt todella paljon oikein. (mm. Skellefteå,Brynäs, Novosibirsk, Zurich)


Valakaa minuun uskoa ja heittäkää miten noissa käy? Nyt Malkin ja Zaborsky niitä käsiä!

No sitten ei muutakuin kuvaa lapusta tiskiin niin päästään katselemaan ammattilaisen lappua! Näitä poskettomia rekkoja on aina hienoa katsella ja miettiä, että "tuohan oli selvä, miksen minäkin" jne. jne.

Ja se kuka sanoo, että varmistusbetsit on nössöille... on aivan oikeassa. No ei sentään. Ilmeisesti kun kassaa on takana (jos kerta 3000€ betsit viuhuu) niin suosittelen kyllä varmistamaan nuo matsit ja ottamaan ison surewinnin. Oikeasti, tee se. Hullua gamblata yli 100k:sta. Toki jos tuossa lapussasi on foldit mukana joilla saa anyway rahaa niin silloin hieman eri asia.
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Eikö tossa kannattais jo tehdä jonkun sortin varmistusvetoja, ettei tappiolle tarvitsisi jäädä? Muutamalla tontulla kun pelaa Magnitogorskia ja Omskia vastaan, niin voi sitten edes kunnolla ostaa vitutuskaljaa jos ei jackpotti napsahdakaan.

Niin. Sitten tuloo ruksit ja idän suunnalta näytetään kunnolla paljasta persettä. Toki saahan tuonkin lukittua, niin ettei häviölle tarvitse jäädä. Syö vaan osan jännityksestä ja se on mulle yks tärkeistä tekijöistä. Pelin nimi olkoon upporikasta tai....
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Niin. Sitten tuloo ruksit ja idän suunnalta näytetään kunnolla paljasta persettä. Toki saahan tuonkin lukittua, niin ettei häviölle tarvitse jäädä. Syö vaan osan jännityksestä ja se on mulle yks tärkeistä tekijöistä. Pelin nimi olkoon upporikasta tai....
+1 kohteita kun painaa, niin ei tasureita tartte pelätä. Mulle 100k panoksen muuttuminen vaikka 80 tai 75k:n ei kyllä vaikuttaisi jännitykseen yhtään, mutta lieventäisi vitutusta edes vähän. Toki teet niin kuin ite tykkäät.
 

Kirvez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Anaheim Ducks
Jep! +1,1x ja 2x ton saa lukkoon. Ei tarvis ku panoksilla vaa pyöritellä se niin että jää plussalle. Kyllä mä taidan ilman mennä kuitenkin. Suomalaista hulluutta vai typeryyttä. Se jää nähtäväksi huomiselle. Markkina-arvojen mukaan teoriassa joka kolmas tollainen lappu osuisi. Käytännössähän se ei kuitenkaan ihan niin mene. Riippuu monesta tekijästä ja yksittäinen pelaajakin on jo suuri sellainen. Tiedän että tuokin lappu on ihan kustavissa. Lähtö kohtaisesti joka tapauksessa sen verran varma, että näillä mennään päätyyn.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jep! +1,1x ja 2x ton saa lukkoon. Ei tarvis ku panoksilla vaa pyöritellä se niin että jää plussalle. Kyllä mä taidan ilman mennä kuitenkin. Suomalaista hulluutta vai typeryyttä. Se jää nähtäväksi huomiselle.

Oot sie kyllä hullu mies. Itse painaisin tuossa tilanteessa varmaan parikymmentä tonnia varmistusvedoille, mutta eipähän siinä jos pienestä jännityksestä tykkää. :D

Niin ja toiseen aiheeseen, eli kiitokset Sheplakille ja Lampiselle, Brynäs ja Howard o30.5 osuivat. Tänään mennään sitten taas Hockin neuvoilla, kun sen verta vakuuttavaa vihjettä näytti olevan tarjolla.
 

IceBlacks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uusi-Seelanti, Islanti, Espanja, Viro, Tanska, JYP
Lauantaina Ilves-Blues 2 kerroin 2,15. Veikkaus lahjoittaa markkinoiden kärkikertoimen. Kertoimet 2,55 - 4,15 - 2,15. Bluesia ja isolla. Aivan tajuton ylikerroin.
 
Terve! Olen itse harrastanut vedonlyöntiä monta vuotta. Aika tosissani. Puhutaan isoista panoksista. Paras ollut 3000e singlenä.. Nyt kuitenkin huomenna 150e lappu on kahdesta pelistä kiinni.

Magnitogorsk-Chekhov 1 (1.32)
Yugra-Omsk 2 (1.90)


Mahdollinen voitto about 108 500e. Huomisesta voi tulla yksi merkittävimmistä päivistä itelle. Olo hyvin luottavainen. Silti todella sekava. Pelejä tänään mennyt todella paljon oikein. (mm. Skellefteå,Brynäs, Novosibirsk, Zurich)


Valakaa minuun uskoa ja heittäkää miten noissa käy? Nyt Malkin ja Zaborsky niitä käsiä!

Ohhoh. Täälläkin ollaan kaikki sormet ristissä voiton puolesta. Päätit sitten seiftata tai et. Se lappu olisi joka tapauksessa mukava nähdä, jos mahdollista?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös