Vedonlyönti

  • 3 974 253
  • 21 674

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saksa - Italia. Vaikka sakemannin ovatkin hienoinen ennakkosuosikki, laitetaan tähän X 10€ panoksella. Nolla nollaa tuskin nähdään, mutta joku 1-1 on hyvin lähellä.
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mielenkiintoista matematiikkaa. 10e voitollahan saa 24,5 euroa, joka olisi siis kokonaisvoitto. Sinun voittava osuus olisi siis 14,5 euroa. Mistä ihmeestä tuo 12,45 euroa oikein tulee?

Rakettipulun profiilissahan lukee, että opiskelija. Kyllä tuokin aihe käsitellään sitten aikanaan.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rakettipulun profiilissahan lukee, että opiskelija. Kyllä tuokin aihe käsitellään sitten aikanaan.

Ihan ajatuksissani näköjään tuon kirjoitin, mutta mitä tarkoitat tuolla opiskelija-jutulla? Minun yleissivistys on varmasti parempi kuin sinulla. Ja profiilini tiedot kaipaavat päivitystä. Kirjoitin ylioppilaaksi viime keväänä ihan hyvillä papereilla. Lyhyen matematiikan kurssikeskiarvo btw 10 ja kirjoituksista E. On se hienoa, kun ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin tarttua ajatusseikkailuihin :)
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihan ajatuksissani näköjään tuon kirjoitin, mutta mitä tarkoitat tuolla opiskelija-jutulla? Minun yleissivistys on varmasti parempi kuin sinulla. Ja profiilini tiedot kaipaavat päivitystä. Kirjoitin ylioppilaaksi viime keväänä ihan hyvillä papereilla. Lyhyen matematiikan kurssikeskiarvo btw 10 ja kirjoituksista E. On se hienoa, kun ihmisillä ei ole parempaa tekemistä kuin tarttua ajatusseikkailuihin :)

Aijaa.


E: Ja koska tämä on vetoketju niin ilmoitan tässä nyt, että Deutschland gewinnen drei-eine. 14 oddsi.
 
Viimeksi muokattu:
Pitävätkö muut kirjaa vedonlyönneistään? Ja jos pitävät, niin minkälaista? Itse olen pitänyt kaikista vedoista huhtikuun 1. päivästä lähtien, mutta oikeastaan suurin tieto minkä niistä saa irti, on paljonko olen voitolla/tappiolla ja paljonko on palautusprosnetti. Eli jos otan esimerkin eilisestä Portugali-Espanja ottelusta, niin aikalailla tällainen on minun merkkaustyylini:

HTML:
Ke 27.6.2012
Pitkäveto   Portugali-Espanja    Single    Veikkaus      X   3,00      10 €      0-0
VOITTO 30,00 €

Eli vasemmalta oikealle: Pelimuoto, veikattu ottelu, pelitapa, vedonlyöntiyhtiö, merkki, kerroin, panos, tulos (voitto).

Kysymys kuuluukin, olisiko vielä jotain vinkkejä, mitä muuta voisin ottaa huomioon kirjauksessa? Eli esim. kannattaisiko kirjata ylös veikattu sarja, josta sitten laskisi pidemmällä aikavälillä osumaprosentin?
 

Eskelarit

Jäsen
Ihan mielenkiinnosta, koitin lukea viestejä parikin sivua taaksepäin, mutta en saanut selville missä pystyy veikkaamaan A-junnujen SM-sarjaa, hieno nimihän olisi Nuorten SM-liiga, mutta se ei tähän nyt kyllä liity.

Olisi mielenkiintoista veikata junnujen SM, sillä sitä tulee seurattua aika ahkeraan, vai oliko tämä joku turnauksen veikkaaminen joku yksittäinen mahdollisuus?
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Ihan mielenkiinnosta, koitin lukea viestejä parikin sivua taaksepäin, mutta en saanut selville missä pystyy veikkaamaan A-junnujen SM-sarjaa, hieno nimihän olisi Nuorten SM-liiga, mutta se ei tähän nyt kyllä liity.

Olisi mielenkiintoista veikata junnujen SM, sillä sitä tulee seurattua aika ahkeraan, vai oliko tämä joku turnauksen veikkaaminen joku yksittäinen mahdollisuus?
Nordicbet ainakin tarjosi kohteita A-S:n poffeista* ja kertoimet olivat välillä melko mielenkiintoisia. Samassa mestassa on yleensä ollut kohteita myös Suomi-sarjasta ja sieltä on asiantuntijoiden vinkeillä (esim. tähän topiciin on tullut hyviä) mukava rokottaa vähän bookeria.


*Tähän hätään en kykene muistamaan oliko myös runkosarjaa mahdollista pelata.
 

Number 11

Jäsen
Olisi mielenkiintoista veikata junnujen SM, sillä sitä tulee seurattua aika ahkeraan, vai oliko tämä joku turnauksen veikkaaminen joku yksittäinen mahdollisuus?

Silloin kun pelasin niin bwin tarjosi A-SM:ää, mutta lopetti tuon kauden jälkeen. Nyt päättyneellä kaudella Nordicbet otti muistaakseni helmikuussa runkosarjan loppupuolella sarjan vetokohteeksi. Mitään takeita ei toki ole, että ensi kaudella pystyy missään pelaamaan.
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Itselläni tulee joka vuosi muutaman viikon kausi, kun mikään veto ei osu ja siksi on tullut pidettyä taukoa. Ja nyt olisi aika kokeilla, josko vainu pelaisi jälleen :)

Puolassa nyt lauantaina isketään ammattinyrkkeilyssä Pawel Glazewski - Roy Jones Jr. ottelu. RJJ:n piti alkujaan kohdata Dawid Kostecki, mutta tämä passitettiin 2,5 vuodeksi linnaan 2-3 viikkoa sitten paritusjengissä aktiivisesta toimimisesta. En tiedä, kauanko tätä ennen sisäpiirissä oli jo tieto tästä jutusta, mutta varmaan hiukan enemmän aikaa promootiotaho on tästä tilanteesta tiennyt ja aivan noin nopeasti PG ei joutunut tekemään päätöstä hyppäämisestä illan esiotteluista pääotteluun.

Roy Jones on siis entinen maailman paras nyrkkeilijä kaikki painoluokat huomioiden. Tästä on kuitenkin aikaa jo se +10 vuotta. Nykyisin RJJ kiertää jostain kumman syystä edelleen ympäri maailman ottamassa maksukykyisten promoottorien illoissa ja antamalla tunnetun nimen päänahan myötä hyvän boostin voittajan uralle. Kuitenkin miehen viimeisimmän, kotikehäläisenä otetun voiton jälkiraportti on murhaavaa luettavaa: Roy Jones Jr vs Max Alexander Results: Jones Cruises to Decision Win in Atlanta Club Fight - Bad Left Hook ja matsista pätkiä nähneenä, pakko sanoa, että raportti pitää paikkansa. (linkki vie siis englannin kieliseen otteluraporttiin badlefthook-nyrkkeilysivulla).

Pawel Glazewskin piti otella ko. illassa 6-eräinen ottelu, mutta kun mies ottelee samassa painoluokassa, missä Kosteckin piti alkujaan kohdata RJJ, niin mies nostettiin pääotteluun Kosteckin päädyttyä linnaan. PG:llä on tappioton lista ja häntä on viety rauhassa eteenpäin. Otteluissa hän on ollut hyvä ja voisi sanoa ylivoimainen, paitsi kahdessa viimeisimmässä matsissa on ollut todella tiukoilla. Joulukuun 2011 jälkeen PG on pitänyt ottelutaukoa, ja uskon, että se tuo otteisiin uutta pirteyttä.

Ottelu on erittäin riski Glazewskille, sillä RJJ on parhaimmillaan ollut niin paljon ylempänä taidollisesti, mitä PG tulee koskaan yltämään, mutta ydinkysymys on, onko RJJ nyrkkeilytermein sanottuna jo riittävän paljon "shot" eli ohi, että puolalaisnyrkkeilijä voi poimia niukan pistevoiton uransa nimekkäimmästä vastustajasta. RJJ voi vielä tunnetun nimensä turvin viedä tasaisia eriä itselleen, mutta en ihmettelisi, vaikka ottelua olisivat tuomitsemassa pari nimeä, jotka poikkeuksellisen usein ovat tämän puolalaispromoottorin illoissa antamassa puolalaisnyrkkeilijälle suotuisia arvosteluja...

Betsafe tarjoaa kertoimen 4,50 Glazewskin voitolle ja tuo oli sellainen kerroin, että rekisteröidyin itse tuonne ja laitoin rahaa sisään 80% koko sijoituksesta, vaikka riski tappiolle onkin! Omalla riskillä kukin peesatkoon, jos tahtoo.
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Betsafe tarjoaa kertoimen 4,50 Glazewskin voitolle ja tuo oli sellainen kerroin, että rekisteröidyin itse tuonne ja laitoin rahaa sisään 80% koko sijoituksesta, vaikka riski tappiolle onkin! Omalla riskillä kukin peesatkoon, jos tahtoo.

Sulla on noi nyrkkeilyt täällä sen verran hyvin osunut, että peesasin tällä kertaa. Kerroin oli tosin laskenut jo 3.50 asti ja 24e oli maksimi minkä ottivat vastaan, mutta pelasin silti kun kerran sinne ehdin jo tallettaa. Pitää lopuille rahoille keksiä joku sijoituskohde tuolta...
 

meciar81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, UP-V, HC Rebel Havl Brod
Nopeasti ovat tiputtaneet kertoimen, koska nyt on enää 3,50.
Näköjään on tullut jo alaspäin. Itse ehdin laittaa tosiaan 100e kiinni tuohon 4,50 kertoimella, niin katsotaan nyt, miten käy. Tosin tuossakin oli niin, että hyväksyivät suoralta kädeltä vain noin 17e vedon ja sitten aukesi kolme vaihtoehtoa valittavaksi:
a) lyö tuon n. 17e veto kiinni ja lähetä loppupanos manuaalisesti hyväksyttäväksi
b) lyö vain tuo n. 17 vetoa
c) lähetä koko panos manuaalisesti hyväksyttäväksi

Laitoin tuon c ja käsittääkseni ovat sen hyväksyneet, kun koko 100e veto näkyy avoimissa vedoissa tuolla kertoimella. No mutta kuten sanoin, riski veto, mutta ylikerrointa tuossa on mielestäni selkeästi (vielä tuolla 3,50:llakin...)
 
Live-vedossa aika hyvä kerroin 25.00 kaikkien suomalaisten pääsylle pituusfinaaliin. Mun mielestä Evilä ja Ollikainen ovat lähtökohtaisesti aika varmoja finaalisteja, joten tässä kohteessa Mikko Kivisen suoritus ratkaisee paljon. Pituuden karsintaraja 805 ei ole sellaisenaan Kiviselle mahdottomuus, mutta uskoisin 8 metrin hypyn riittävän finaaliin. Kivinen hyppäsi Jämsän loikkakarnevaaleilla uuden ennätyksen 802, joten 8 metrin ylitys ei ole missään nimessä mahdottomuus. Kivinen on myös erittäin varma hyppääjä, sillä harvemmin hänen sarjassaan on edes kahta yliastuttua. Hyvä kerroin kokeiltavaksi pienellä panoksella.

E. Tätä kirjoittaessa kerroin laski 20:een.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Live-vedossa aika hyvä kerroin 25.00 kaikkien suomalaisten pääsylle pituusfinaaliin. Mun mielestä Evilä ja Ollikainen ovat lähtökohtaisesti aika varmoja finaalisteja, joten tässä kohteessa Mikko Kivisen suoritus ratkaisee paljon. Pituuden karsintaraja 805 ei ole sellaisenaan Kiviselle mahdottomuus, mutta uskoisin 8 metrin hypyn riittävän finaaliin. Kivinen hyppäsi Jämsän loikkakarnevaaleilla uuden ennätyksen 802, joten 8 metrin ylitys ei ole missään nimessä mahdottomuus. Kivinen on myös erittäin varma hyppääjä, sillä harvemmin hänen sarjassaan on edes kahta yliastuttua. Hyvä kerroin kokeiltavaksi pienellä panoksella.

E. Tätä kirjoittaessa kerroin laski 20:een.

Iskin tuohon 20 kertoimeen 3 euroa. Mielestäni myös Kivisellä on potentiaalia finaaliin. Veikkaan, että raja muodostuu siihen 7,9m kohdille.

Aikaisemmin kirjoittamani lentopalloveto muuten osui ja keräsin siinä 30 euron katteen.

Tänään on taas herkullisia kertoimia lentopalloon. Itse pistin 10 euroa sille, että Kuuba voittaa Venäjän maailmanliigassa (kerroin 2.0), Portugali voittaa väh. yhden erän Bulgariaa vastaan (kerroin 2,4) ja Thaimaa voittaa Kiinaa vastaan väh. yhden erän naisten World Grand Prixissa (kerroin 1,95). Kuuba on vienyt keskinäiset kohtaamiset ja on lohkonsa selkeässä johdossa, kun Venäjä on neljän maan lohkossa kolmantena. Portugali on pelannut erittäin tasaisia eriä viime aikoina ja sillä on suuri mahdollisuus voittaa edes yksi erä Bulgariaa vastaan. Thaimaa ei vain ole niin huono, mitä kerroin antaa kertoa. Yhteiskerroin on 9,36 ja nettovoitto olisi 93,60e.

Varmuudeksi pistin myös viidellä eurolla saman vedon muuten, paitsi vaihdoin Venäjän - Kuuba matsin voittajaksi Venäjän. Jos vaikka Kuuban lento ei kestä loputtomiin. Sillä yhteiskerroin 8,05 ja nettovoittoa tulisi 40,25.

Ehdottomasti pelaamisen arvoisia kohteita!

E: Piti sanoa vielä, että Nordicbetillä nuo kertoimet.

E2: Thaimaa varasti jo yhden erän Kiinalta ja peli on vielä kesken. Portugali saisi voittaa illan matsissaan erän ja sitten olisi edes jonkinlainen voitto tiedossa.
 
Viimeksi muokattu:

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
HTML:
Ke 27.6.2012
Pitkäveto   Portugali-Espanja    Single    Veikkaus      X   3,00      10 €      0-0
VOITTO 30,00 €

Eli vasemmalta oikealle: Pelimuoto, veikattu ottelu, pelitapa, vedonlyöntiyhtiö, merkki, kerroin, panos, tulos (voitto).

Kysymys kuuluukin, olisiko vielä jotain vinkkejä, mitä muuta voisin ottaa huomioon kirjauksessa? Eli esim. kannattaisiko kirjata ylös veikattu sarja, josta sitten laskisi pidemmällä aikavälillä osumaprosentin?

Edelleen, tuossa 30 € ei ole voitto, vaan palautus. Voitto on palautus-panos, eli ko tapauksessa 20€.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On toi lentopallo vaan niin herkullinen laji pelata... Ranska - Italia peliin lyödään kerrointa 2,40(!) Ranskalle. Juuri edellisessä pelissä Ranska vei Italian puhtaasti 3-0 ja on vielä lohkossa reilusti Italiaa edellä. Peli pelataan vielä USA:n maaperällä, joten Italialla ei ole edes kotietua. Tähän kannattaa tarttua.

Lisäksi E-Korealle tarjotaan 2,55 kerrointa, että voittaa väh. yhden erän USA:ta vastaan. Edellisen pelinsä USA:a vastaan E-Korea hävisi puhtaasti 3-0, mutten usko sen tapahtuvan toista kertaa putkeen. Vielä kun E-Korea on ottanut tällä kaudella vain kerran(!) pataan puhtaasti 3-0.

Näille yhteiskerroin 6,12 ja 10e sisään, niin nettovoittoa tulisi 61,20. Kannattaa kokeilla. Nordicbetillä siis nämä kertoimet.

E: Ranska voitti Italian 3-2, mutta harmittavasti E-Korea ei erääkään USA:ta vastaan. Kovin lähellä se oli, koska kaksi ekaa erää menivät USA:lle vaivoin 32-30 ja 26-24. Ei voi mitään.
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Lisäksi E-Korealle tarjotaan 2,55 kerrointa, että voittaa väh. yhden erän USA:ta vastaan. Edellisen pelinsä USA:a vastaan E-Korea hävisi puhtaasti 3-0, mutten usko sen tapahtuvan toista kertaa putkeen. Vielä kun E-Korea on ottanut tällä kaudella vain kerran(!) pataan puhtaasti 3-0.

Näille yhteiskerroin 6,12 ja 10e sisään, niin nettovoittoa tulisi 61,20. Kannattaa kokeilla. Nordicbetillä siis nämä kertoimet.

Mistä ihmeestä saat tuollaisia vetoja näkyviin? Minulla tuon kyseisen matsin kohdalla (niinkuin itse asiassa muidenkin) on vain 1 erän voittaja, sekä tasoitusveto. Muuten kyllä tarttuisin tähän :)
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mistä ihmeestä saat tuollaisia vetoja näkyviin? Minulla tuon kyseisen matsin kohdalla (niinkuin itse asiassa muidenkin) on vain 1 erän voittaja, sekä tasoitusveto. Muuten kyllä tarttuisin tähän :)

Lainasit vain E-Korean pelin, mutta mainitsit kuitenkin itse, että näät tasoitusvedon. Etkö siis nää Ranska - Italia peliä? Mulla näkyy noi kummatkin vieläkin. Toi Ranska - Italia pelin voittajavedon nimi on 12.

E: Jos selventää, niin toi väh. 1 erän voitto on nimenomaan se tasoitusveto. Toivottavasti selvisi!
 

Footless

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Näille yhteiskerroin 6,12 ja 10e sisään, niin nettovoittoa tulisi 61,20. Kannattaa kokeilla. Nordicbetillä siis nämä kertoimet.
Mites toi nettovoitto taas laskettiinkaan? Mun matikan tunneista on vähän turhan pitkä aika...

Italiaan aion luottaa finaalissakin, on ollut kisojen pankki.
 

Rakettipulu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mites toi nettovoitto taas laskettiinkaan? Mun matikan tunneista on vähän turhan pitkä aika...

Italiaan aion luottaa finaalissakin, on ollut kisojen pankki.

Siis nettovoitto=palautus. En vain keksinyt sille parempaa sanaa ennen kuin joku sen tossa aikaisemmin mainitsi :D... Eli yhteiskertoimella kerrotaan panostettu summa. Bruttovoitto on nettovoitto - panos.

E: Aiemmin mainitsemani lentisveto meni oikein. Portugali voitti juuri erän Bulgariaa vastaan, Venäjä voitti Kuuban ja Thaimaa voitti Kiinan (eli otti tarpeellisen yhden erän voiton) ja tilille napsahti 5e panoksella 40,25e. Harmi, ettei Kuuba voittanut Venäjää. Olisi tullut yli 90 euroa kymmenen euron panoksella. Nappasiko kukaan vinkkeihini kiinni?
 
Viimeksi muokattu:

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Lainasit vain E-Korean pelin, mutta mainitsit kuitenkin itse, että näät tasoitusvedon. Etkö siis nää Ranska - Italia peliä? Mulla näkyy noi kummatkin vieläkin. Toi Ranska - Italia pelin voittajavedon nimi on 12.

E: Jos selventää, niin toi väh. 1 erän voitto on nimenomaan se tasoitusveto. Toivottavasti selvisi!

Aivan, kiitokset tästä!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis nettovoitto=palautus. En vain keksinyt sille parempaa sanaa ennen kuin joku sen tossa aikaisemmin mainitsi :D... Eli yhteiskertoimella kerrotaan panostettu summa. Bruttovoitto on nettovoitto - panos?

Juuri toisinpäin. Brutto - panos = netto. Katso vaikka palkkakuitista bruttotulo - vero = nettotulo.
 

Nick Neim

Jäsen
Kaksi virtuaalituoppia vetoa, lyökö JMA kiinni ylläolevaan kohteeseen. Nyt on niin nasevan vastapallon paikka.

Ja tämä veto lyöty ihan täällä Jatkoajan keskustelupalstalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös