vapaamatkustaja
Jäsen
Mietin tässä jo tulosvetoa huomisiin Superpesisotteluihin, ja samalla mulla juolahti sellanen kysymys mieleen, että paljonko juoksuja tarvitaan pesäpallossa "muuhun juoksumäärään"? Yli 20 juoksua?
Mietin tässä jo tulosvetoa huomisiin Superpesisotteluihin, ja samalla mulla juolahti sellanen kysymys mieleen, että paljonko juoksuja tarvitaan pesäpallossa "muuhun juoksumäärään"? Yli 20 juoksua?
Muistaakseni 15 tai 16 juoksua on se muu juoksumäärä
Tänään kokeilunarvoinen kohde Veikkauksella nro 18 Celta - Xerez.
Vierasjoukkue Xerezille annetaan kerroin 14,20.
Näiden joukkueiden viidestä edellisestä kohtaamisesta Celta ei ole voittanut ainuttakaan. Lisäksi Xerez voitti edellisessä ottelussaan sarjajohtaja Deportivon.
Kuten kerroinasettelusta voi päätellä, vierasjoukkue ei ole tässä suosikki mutta kokeillaan kympillä.
Kysymys: golfissa kun pelaa head-to-head veikkausta niin miten toimitaan tasatilanteessa? Kun merkit on siis vain 1 ja 2, mutta jos jampat vetää saman lyöntimäärän?
Muuten huomiset pelilistat vaikuttaa aika huonoilta, vaikka lauantai onkin. Pääasiassa kohteita löytyy jalkapallon alasarjoista ja muutamasta kansainvälisestä harkkapelistä. Ehkä RoPSin kotivoitto HIFK:stä 1,27 kertoimella ja Sotkamon vierasvoitto Joensuusta 1,38 kertoimella ovat ainakin mun silmissä ihan hyviä kohteita. Yhteiskertoimeksi tulee 1,75 ja laitan siihen muutaman kympin panoksen.
BTW. Sunnuntain formulakisan 7-veikkauksen päävoittoon lisätään 100 000 euroa, joten kannattaa käydä kokeilemassa. Oikein pitäisi veikata 7 kuskin osalta sijoitus ja ero voittajaan, mikäli oikein muistan. Panos taisi olla 0,05 euroa.
Jos haluaa isolla panoksella pelata, niin suosittelen Gnistanin kotivoittoa Kiffenista 1,45 kertoimella. Omissa papereissa Gnistan on sarjan paras joukkue, joka on suurin nousijakandinaatti ensi kaudeksi Ykköseen. Gnistan pelaa kotiottelunsa tekonurmella, mikä antaa suurta etua kotijoukkueelle.
Toinen kohde, mitä kannattaa myös pelata on JäPSin kotivoittoa Futurasta 1.40 kertoimella. Itse en ole sarjajohtaja JäPSin pelejä vielä nähnyt, niin paha mennä sanomaan mitään. Futuran olen pari kertaa nähnyt pelaavan tällä kaudella ja molemmissa peleissä Futura on ollut sysi p****. Sarjajumbona majaileva porvoolais-ryhmä onkin materiaaliltaan sarjan huonoimpia joukkueita ja suuri yllätys olisi meikäläiselle, mikäli Futura pystyy säilyttämään sarjapaikkansa myös ensikaudelle.
Huomenna ajetaan Formuloita Monacon legendaarisella katuradalla.
BTW. Sunnuntain formulakisan 7-veikkauksen päävoittoon lisätään 100 000 euroa, joten kannattaa käydä kokeilemassa. Oikein pitäisi veikata 7 kuskin osalta sijoitus ja ero voittajaan, mikäli oikein muistan. Panos taisi olla 0,05 euroa.
Sitten ihan järkeväkin veikkausyritys:
HJK - FC Lahti +1 1 1,60
FF Jaro - IFK Mariehamn 2 2,25
PK-35 Vantaa - JIPPO 1 1,30
Yht. 4,68
Panos: 20e
No sehän osui. Siitä ihan mukavat rahat viikonlopun päätteeksi.